אנשי צוות
בפרק הזה תלמדו כיצד תוכלו לנהל ולהקים אנשי צוות במערכת Arbox בצורה פשוטה ויעילה. תהליך הוספת אנשי צוות כולל בחירה בהרשאות המתאימות לכל אחד מהם, כך שכל אחד יוכל לגשת למערכת ולבצע את המשימות שלו בהתאם.
הוספת אנשי צוות למערכת תאפשר להגדיר אותם כמאמנים בשיעורים, לבצע רישום שמי של המשתתפים, ולקבל גישה למערכת הניהול.
- לחצו על ״הגדרות״ בתפריט הצד, ולאחר מכן בחרו ב״אנשי צוות״.
- לחצו על כפתור ״הוספת איש צוות חדש״.
- הזינו את הפרטים של אנשי הצוות שלכם במלוא תשומת הלב. ההתחברות שלהם לממשקים השונים תתבצע בעזרת המייל שתזינו ברגע זה
- בחרו את ההרשאה הרלוונטית לאיש הצוות, לסיום לחצו ״שמירה״.
לאחר יצירת היוזר, איש הצוות יוכל להתחבר אליה באמצעות כתובת המייל הרשומה בפרופיל, ובאמצעות הסיסמה הראשונית שנשלחה אליו במייל (זה קורה אוטומטית ברגע ההצטרפות). מרגע זה איש הצוות יוכל לקבל מכם הודעות ותזכורות, לצפות ביומן העבודה האישי שלו ולבצע משימות נוספות בהתאם להרשאותיו.
- בעלים - הרשאה זו מספקת לאיש הצוות גישה מלאה לכל המערכת. באפשרותו להוסיף אנשי צוות ולבצע פעולות עריכה ומחיקה בכל העמודים והכלים במערכת הניהול.
- מנהל - הרשאה זו מספקת לאיש הצוות גישה מלאה לכל המערכת. באפשרותו להוסיף אנשי צוות ולבצע פעולות עריכה ומחיקה בכל העמודים והכלים במערכת הניהול.
- מנהל מכירות - הרשאה זו מספקת גישה מלאה למערכת הניהול בכל הקשור למתעניינים: כרטיסיות מתעניין, המרת מתעניינים ללקוחות, רישום לפגישות ניסיון וכו׳. באפשרותו גם לגשת לכרטיסיות הלקוחות ולבצע חידושי חברות. חשוב לדעת, ״מנהל מכירות״ יכול גם לצפות בדוחות הפיננסים של העסק.
- איש מכירות - הרשאה זו מספקת לאיש הצוות גישה חלקית לביצוע פעולות במערכת הניהול - מסך הבית, לקוחות, מתעניינים, דוחות ויומן.
- עובד קבלה - הרשאה זו מספקת גישה מינימלית למערכת הניהול. צפייה בכרטיס לקוח (אך ללא אפשרות לביצוע פעולות), צפייה ביומן ורישום לקוחות ומתעניינים לפגישות.
- שירות לקוחות - הרשאה זו מספקת גישה למערכת הניהול בכל הקשור ללקוחות: יצירת לקוח חדש, חידוש מנוי או כרטיסייה, גביית כספים, עריכת לקוח וכו׳. באפשרותם גם לגשת ליומן, לרשום לקוחות לפגישות ולעקוב אחר מצב ההרשמה.
- איש צוות - הרשאה זו היא ההרשאה המינימאלית ביותר, אנשי צוות לא יכולים לבצע פעולות כלל במערכת הניהול. הפלטפורמה האידיאלית עבור אנשי הצוות שלכם היא ממשק סימון הנוכחות, בממשק זה אנשי הצוות יוכלו לסמן נוכחות ללקוחות שנרשמו למפגשים שלהם.