חזרה

פגישות אישיות

פגישה אישית הינה אחד משלושת סוגי האירועים הקיימים בלוח הזמנים של Arbox, אירוע מסוג זה מיועד ללקוח אחד בלבד והוא יכול גם להתבסס על זמינות אנשי הצוות שלכם (לדוגמה - ייעוץ תזונתי, שיעור פרטי, בניית תוכנית אימונים וכו׳). חשוב להדגיש שפגישה אישית היא אירוע שאינו מופיע לעיני כל הלקוחות, היחידים שיוכלו לצפות בה הם איש הצוות שמעביר אותה והלקוח אשר משובץ אליה.

הוספת זמינות

כדי לתאם פגישה אישית עם לקוח – בין אם זה ייעוץ, אימון אישי או כל שירות אחר – פשוט קובעים אותה ישירות דרך היומן. הנה איך עושים את זה נכון:

איך מתחילים?

בצדו השמאלי העליון של היומן נלחץ על כפתור "הוספה". בחלון שנפתח, נסמן את האפשרות של פגישה אישית.

  • בוחרים את פרטי הפגישה: סוג השירות, איש או אשת הצוות שיקיימו את הפגישה, ואת אופן המפגש.
  • קובעים את המועד: נגדיר מתי תתקיים הפגישה: נבחר תאריך, שעת התחלה וסיום, ונקבע האם מדובר בפגישה חד-פעמית או שחוזרת כל שבוע.
  • מוסיפים את הלקוח: נכתוב את שם הלקוח ונבחר אותו מהרשימה.
בחלק זה מופיע גם צ'ק-בוקס עם האפשרות "שלח זימונים ללקוח ולמאמן". אם אנחנו קובעים סדרת פגישות, אפשר לשקול לבטל את הסימון - כדי לא להציף את הלקוח או את איש הצוות בהתראות מיותרות.
  • קביעת אופן ההרשמה: נבחר איך הלקוח יירשם לפגישה - באמצעות מנוי/חברות קיימת או באמצעות תשלום חד-פעמי.

זמינות אנשי צוות

רוצים לאפשר ללקוחות לקבוע פגישות אישיות עם אנשי הצוות? לפני הכול, צריך להקים זמינות. זה תהליך פשוט – הנה איך עושים את זה שלב אחר שלב.

איך מתחילים?

ניכנס ללוח הזמנים ונבחר בלשונית "זמינות". חשוב לדעת - הזמינות כאן מתייחסת לפגישות אישיות. לכן, לפני שנקים זמינות, נוודא שהגדרנו לפחות סוג שירות אחד מסוג פגישה אישית.

נבחר באייקון ההגדרות (גלגל השיניים), נבחר ב-"סוגי שירות", נעבור לקטגוריית פגישות, ונלחץ על "הוספה". ניצור סוג שירות חדש, ונשמור.

יוצרים זמינות חדשה

  • נלחץ על "הוספת זמינות". נבחר את איש או אשת הצוות הרלוונטיים, ונגדיר את פרטי הזמינות: תאריך התחלה ותדירות.
  • ‍נוכל לבחור את תנאי הזמינות של איש הצוות: מתי ניתן לתאם, כמה זמן הפסקה יש בין כל פגישה, ומתי תיסגר ההרשמה.
  • נבחר את ימי השירות את הימים, השעות וסוגי השירות.
אם לא נבחר כלום - הלקוחות יוכלו לתאם כל סוג של פגישה עם אותו איש צוות. אבל אם נסמן שירות מסוים, למשל ייעוץ תזונתי, רק פגישות מסוג זה יהיו זמינות לתיאום.

הגדרות יומן לפגישות אישיות

כדי לשלוט בצורה מדויקת בהתנהלות סביב פגישות אישיות, אפשר להגדיר גם הודעות אוטומטיות ללקוחות וגם מדיניות ביטולים. כך תוודאו שהלקוחות מקבלים את כל המידע בזמן - וגם יודעים מה קורה אם הם מבטלים.

תזכורות לפגישות אישיות

נכנסים ללוח הזמנים, ובחלקו השמאלי העליון של המסך לוחצים על אייקון ההגדרות. משם נבחר ב-הגדרות יומן ונעבור ללשונית "פגישות אישיות".

הגדרת הודעות אוטומטיות - קיימים 4 טריגרים אוטומטיים להודעות:

  • תזכורת לפני פגישה
  • קביעת פגישה
  • עריכת מועד פגישה
  • ביטול פגישה

מה נוכל להגדיר בהודעה?

  1. כמה זמן לפני הפגישה תישלח התזכורת.
  2. בוחרים את אמצעי השליחה: אפליקציה (Push), מייל, SMS או וואטסאפ.
  3. ההודעה כוללת פרמטרים משתנים - כמו נושא ההודעה, שם הלקוח, שעת התחלה, שעת סיום, הוספת טופס לחתימה ועוד. הם יתעדכנו אוטומטית לפי הפגישה.

מדיניות הביטולים

קיימות 3 אפשרויות של מדיניות ביטולים במערכת:

  1. ‍ביטול מפגש ללא הגבלה - אם לא נסמן דבר, לקוחות יכולו לבטל פגישה אישית בכל שלב.
  2. הגבלה של זמן הביטול לפגישות אישיות - יאפשר ליצור הגבלה זמן לפני המפגש יהיה ניתן לבטל אותו בצורה עצמאית מצד הלקוח.
  3. אפשרות לביטול מאוחר של פגישה - באמצעות פתיחה של הגדרה זו תוכלו לאפשר ללקוחות שלכם לבטל גם לאחר הזמן המוגדר בפגישות אישיות וברישום מעבר לחברות בשיעורים קבוצתיים, אך הם יחויבו בכניסה/ניקוב

לאחר ההגדרה, נוכל לסמן שמדיניות הביטולים תוצג באתר ההרשמות של העסק.

זמינות חדרים

אם אתם עובדים עם מספר חדרים או חללים, הכלי "ניהול חדרים" של Arbox הוא הפתרון המושלם עבורכם. באמצעותו תוכלו להגדיר ייעודים שונים לכל חדר, לשלוט בזמינות ובתעריפים, לשתף קישורים להשכרה ולספק חוויית לקוח חלקה ומקצועית - הכל בלחיצת כפתור.

כשרוצים להוסיף חדר חדש למערכת - בין אם זה מגרש, סטודיו או כל חלל אחר בעסק - אפשר לעשות את זה ממש בקלות מתוך לוח הזמנים. הנה איך עושים את זה, שלב אחר שלב:

הוספת חדר חדש

נכנסים ללוח הזמנים ועוברים לתצוגת חדרים. תמצאו את האפשרות הזו בפינה השמאלית העליונה של המסך - שם אפשר לבחור איך להציג את השיעורים: לפי מדריך, לפי חדר או לפי סניף. כדי להוסיף חדר חדש, לוחצים על האייקון של הפלוס – זה שמאפשר להוסיף חדרים לתצוגה. נוכל להגדיר את שם החדר, תמונה של החדר, שיוך לסניף וזמינות לחדר

‍יצירת זמינות לחדר

אם אתם רוצים לאפשר ללקוחות לקבוע פגישות במגרשים, בסטודיו או בכל חלל אחר בעסק – צריך להקים זמינות. ניכנס ללוח הזמנים ונבחר בתצוגת חדרים. נלחץ על החדר שנרצה להקים לו זמינות, ונבחר ב-"הוספת זמינות".

תנאי הזמינות:

  • נעדכן את התאריך והתדירות של הזמינות
  • נוכל לבחור את תנאי הזמינות של החדר: מתי ניתן לתאם, כמה זמן הפסקה יש בין כל פגישה, ומתי תיסגר ההרשמה.
  • נבחר את ימי השירות את הימים, השעות וסוגי השירות.

שתף

האם השיעור הזה עזר לך?

שאלות נפוצות

No items found.

לקריאה נוספת

נושאים נבחרים

לא מצאתם את מה שחיפשתם?

קבעו פגישת הדגמה

המומחים שלנו ישמחו להדגים כיצד Arbox יכולה לעזור לקחת את העסק שלכם לגבהים חדשים.

פנו לצוות התמיכה

צוות התמיכה שלנו זמין ושמח לעזור בימים ראשון-חמישי ובשעות 9:00-18:00

בלחיצה על "קבל", אתה מסכים לאחסון של קובצי Cookie במכשיר שלך כדי לשפר את הניווט באתר, לנתח את השימוש באתר ולסייע במאמצי השיווק שלנו. עיין במדיניות הפרטיות שלנו למידע נוסף.