חזרה

חברות אשראי

חברות האשראי 

נחזור ונזכיר - חברת האשראי של הלקוח היא מנפיקת מספרי הספק עבורו ומעבירה את כספי הסליקה בפועל.

חברת האשראי גובה מהלקוח עמלת אשראי - הנגבית משווי העסקה שבוצע בפועל.

שווי העמלה ימדד באחוזים מתוך העסקה + מע״מ.

ישראכרט - ISRACARD

ישראכרט היא חברת האשראי שיש לנו מולה את שיתוף הפעולה החזק ביותר. 

במסגרת ההסכם שלנו מולם, ישראכרט מתחייבת לתת ללקוחות ארבוקס עמלת אשראי של 0.8 אחוז + מע״מ.

ניתן להשאיר פרטי יצירת קשר לישראכרט ממש כאן:
https://digital.isracard.co.il/wiz/front/FormsClientSite/?form=22a21765-0069-4921-bc48-a40e9884df5d 

יש לנו שתי אפשרויות לשליחת הטופס - 

  1. אנחנו עבור הלקוח - למלא את הטופס בעבור הלקוח (עם הפרטים הבסיסיים בלבד) ואז ישראכרט ימשיכו מולו את התהליך. במקרה כזה נמלא רק את ״הפרטים היבשים״ על בית העסק : שם הסוכן מעביר הליד (איש הקשר בארבוקס) + נייד של איש הקשר , וכל שאר המידע על בית העסק (איש קשר, מייל, כתובת, מספר עוסק וכו..) >>> במקרה כזה, לא נצרף בעבור הלקוח את הקבצים בתחתית הטופס- את זה יעשו ישירות מול הלקוח.
  2. הלקוח בעצמו - נוכל לשלוח ללקוח את הטופס שימלא בעצמו כבר את כל הפרטים, חשוב לשים לב שהוא יודע מה שם הנציג והמספר של איש הקשר שמולו הוא מתנהל. לרוב בתמיכה יהיה יותר כדאי להגיש עבור הלקוח.

דגשים חשובים - 

הלקוח צריך לבקש מישראכרט להקים שני מספרי ספק - מספר ספק רגיל ומספר ספק להוראת קבע.

על מספר הספק של הוראת הקבע - יש לבקש להסיר דרישה ל-cvv ותעודת זהות , ואישור לעסקאות j5.

מקס-MAX

מקס עובדים כברירת מחדל עם מספר ספק אחד - מספר ספק שאינו מוגדר כספק הוק או רגיל, אלא כספק טוקניזציה.

על פניו - שיטת הפעולה אפשרית כל עוד יש על מספר הספק את הסרת הדרישות הרלוונטיות - הסרת דרישה ל-cvv ותעודת זהות + אישור ל-j5.

המשמעות היא, שעל אותו מספר ספק מקימים שני מסופים נפרדים.

חשוב מאוד במקרה כזה, שלא להגדיר את הספר כספק הוראת קבע (שלא יהיה ערך הוראת קבע = 1, אלא יהיה = 0 ) . 

מה יקרה עם הספק יוגדר כספק הוראת קבע? כל רכישה של לקוח הקצה (גם אם רכש בקבוק מים או כרטיסייה), תביא לשליחת הודעה מחברת האשראי ש״נקלטה הוראת קבע חדשה בחשבונך״. אנחנו כמובן לא רוצים שלקוח הקצה יחשוב שנוצרה לו הוראת קבע בעבור חיוב בודד, ולכן חשוב לשים לב להגדרות הללו.

שתף

האם השיעור הזה עזר לך?

שאלות נפוצות

No items found.

לקריאה נוספת

נושאים נבחרים

לא מצאתם את מה שחיפשתם?

קבעו פגישת הדגמה

המומחים שלנו ישמחו להדגים כיצד Arbox יכולה לעזור לקחת את העסק שלכם לגבהים חדשים.

פנו לצוות התמיכה

צוות התמיכה שלנו זמין ושמח לעזור בימים ראשון-חמישי ובשעות 9:00-18:00

בלחיצה על "קבל", אתה מסכים לאחסון של קובצי Cookie במכשיר שלך כדי לשפר את הניווט באתר, לנתח את השימוש באתר ולסייע במאמצי השיווק שלנו. עיין במדיניות הפרטיות שלנו למידע נוסף.