חברות האשראי
חברת האשראי של הלקוח היא זו שאחראית על הנפקת מספרי הספק עבורו, והיא זו שמעבירה את כספי הסליקה בפועל. חברת האשראי גובה מהלקוח עמלת אשראי, אשר נגבית משווי העסקה שבוצעה בפועל.
שווי העמלה יימדד באחוזים מתוך העסקה + מע״מ.

בטופס זה תוכלו למלא את פרטי העוסק
במסגרת ההסכם שלנו מול ישראכרט, החברה מתחייבת לתת ללקוחות Arbox עמלת אשראי של 0.8 אחוז + מע״מ.
לקוחות חדשים: לטובת השארת פרטים והתחברות לישראכרט, יש ללחוץ כאן
במידה ואתם בתקשורת עם צוות המכירות, יש למלא בהתאם לפרטים של נציג המכירות שמלווה אתכם ב-Arbox
יש לוודא שפרטי בית העסק תואמים לפרטי רישיון העסק, וכללים מספר עוסק, כתובת מייל וטלפון זמין ליצירת קשר.
אין צורך להעלות מסמכים בשלב זה.
לקוחות קיימים: פנו לנציגי התמיכה ואנו נשלח עבורכם את הטופס המקוון להמשך התהליך.
עליכם לבקש מישראכרט להקים שני מספרי ספק - מספר ספק רגיל, ומספר ספק להוראת קבע. על מספר הספק של הוראת הקבע, יש לבקש להסיר דרישה ל-CVV ותעודת זהות , ולאשר עסקאות מסוג J5.
שימו לב - במידה ואתם עתידים לסלוק עם חברת פלאכארד (עליה נרחיב בהמשך) - מומלץ לבקש להסיר דרישה ל-cvv ותעודת זהות גם על מספר הספק הרגיל- זאת משום שעסקאות חיוב של הוראת קבע בכרטיסי דיירקט מנותבות למסוף הרגיל - ואם לא יהיה פטור במסוף העסקאות לא יצליחו לעבור.

מקס עובדים כברירת מחדל עם מספר ספק אחד - מספר ספק שאינו מוגדר כספק הו׳׳ק או רגיל, אלא כספק טוקניזציה (המשמעות היא שעל אותו מספר ספק מקימים שני מסופים נפרדים). על פניו, שיטת הפעולה שלהם אפשרית, כל עוד יש על מספר הספק את הדרישות הבאות: הסרת דרישה ל-CVV ותעודת זהות + אישור עסקאות מסוג J5.
כיום אין טופס מקוון להעברת פניה למקס, ויש לפנות אליהם בערוצים המקובלים לטובת קבלת פרטים.
שאלות נפוצות
לאחר החיבור לסליקה, כל הרכישות והמכירות בעסק יתועדו על ידי דוחות מסודרים. את הדוחות ניתן להוריד כקובץ אקסל למחשב ולהעביר לרואה החשבון שלכם. בנוסף, תוכלו לצפות בתשלומים של לקוחות ספציפיים ישירות מתוך פרופיל הלקוח שלהם.
על מנת שתוכלו לחייב את לקוחותיכם באשראי, יש לחתום על הסכם עם חברת אשראי אחת בלבד (מקס, כ.א.ל, ישראכארט וכו׳) ולהסכים עימה על עלויות ותנאים. לאחר החתימה על ההסכם תחזיקו במספר ספק אשראי, אותו יש לציין בטופס ההצטרפות.
סליקה עם Arbox מאפשרת לכם לנהל את כל התחומים הפיננסיים בעסק במקום אחד:
1.מכירה ורכישה של מוצרים, חברויות, פגישות, סדנאות ועוד.
2.ניהול איכותי ובקרה אחר הוראות קבע של לקוחות פעילים.
3.הפקה ושליחה של קבלות וחשבוניות באופן אוטומטי.
4.זיכוי לקוחות מתוך פרופיל הלקוח במערכת.
5.ניתוח ההכנסות של העסק דרך הדוחות המתקדמים בעולם.
.png)


