חזרה

מדריך תמיכה וסיוע

בימים קשים אלו אנחנו רוצים לשלוח לכל האהובים והאהובות שלכם תעצומות נפש, בריאות ותקווה. הכנו בזמן קצר מדריך לתמיכה וסיוע, מאחר ואנו בטוחים שהמלחמה תדרוש מכם לבצע פעולות מיידיות. להלן הפעולות בהן נתמקד:

ביטול אירועים באופן גורף

  1. היכנסו ללוח הזמנים.
  2. לחצו על אייקון ההגדרות (ממוקם בחלקו השמאלי עליון של לוח הזמנים).
  3. בחרו ב״ביטול אירועים גורף״
ביטול אירועים גורפים בלוח הזמנים

  1. לחצו על טווח התאריכים והגדירו מאיזה תאריך ועד איזה תאריך תרצו לבטל באופן גורף את האירועים שלכם. אנחנו מאפשרים לבטל את האירועים באופן גורף גם ליום אחד בודד (הזינו את אותו התאריך בתאריך ההתחלה והסיום ולחצו על ״שמירה״).
הזינו טווח תאריכים לביטול האירועים שלכם

  1. לסיום, שימו לב שהאירועים שביטלתם מופיעים בצבע דהוי בהשוואה לאירועים הפעילים.
בעת ביטול אירוע, צבעו נעשה לדהוי.

ברגע הביטול ישלח מייל עדכון ללקוחות הרשומים לאירועים הספציפיים.

שליחת הודעות לכלל הלקוחות

  1. לחצו על ״פעולות מהירות״
  2. בחרו ב״הודעה חדשה״
שליחת הודעה באופן נרחב דרך המערכת

  1. בחרו את אופן שליחת ההודעה, ארבוקס מאפשרת לכם לשלוח הודעות ללקוחותיכם באמצעות סמס, מייל ופוש (נוטיפיקציה דרך אפליקצית הלקוחות).
  2. הזינו את קהל היעד שלכם ואת תוכן ההודעה (אפשר לצרף לינק לזום, במידה והאירוע מתקיים באופן מקוון). אם תרצו לבחון כיצד היא נראת מצד הלקוחות, לחצו על ״שלחו לי הודעת ניסיון״.
  3. לסיום, לחצו על ״הבא״ וההודעה תשלח באופן קולקטיבי.

הקפאת מנויים

הקפאה מתוך פרופיל הלקוח

הקפאה אינה מבטלת חיובים עתידיים, אלא מונעת מלקוחות להירשם לאירועים בלבד. בנוסף, ניתן לבצע את ההקפאה באופן רטרואקטיבי.
  1. הכנסו לפרופיל הלקוח/ה.
  2. לחצו על אייקון ה״הקפאה״ האפור.
  3. הגדירו תאריך התחלה וסיום להקפאה, בחרו את סיבת ההקפאה וכתבו הערה במידת הצורך. לסיום, לחצו על ״שמירה״.
פרטי הקפאת חברות הלקוח

סיבות הקפאה רלוונטיות לאור המצב:

National  Emergency = מצב חירום לאומי
Military Duty = מילואים.
  1. בכדי לערוך את ההקפאה או לבטל אותה, לחצו שוב על אייקון ה״הקפאה״ האפור, ובחרו בהצגת פירוט ימי ההקפאה (מופיע בחלקו הימני תחתון של המסך).
פירוט ימי ההקפאה ועריכתם

  1. לחצו על אייקון ה״עריכה״ במידה ואתם רוצים לשנות את פרטי ההקפאה ולשמור עליה פעילה, לחצו על אייקון ה״ביטול״ במידה ואתם רוצים להפסיק אותה באופן מיידי.
עריכה או ביטול הקפאה מתוך פרופיל הלקוח


הקפאה מתוך דוח ״מנויים פעילים״ או ״כרטיסיות״ (הקפאה קולקטיבית)

  1. עברו לקטגורית ״דוחות״ בתפריט הראשי, ובעמודת ה״ליבה״ (צבועה בכחול) בחרו באחד מהדוחות הרלוונטיים עבורכם - ״מנויים פעילים״ או ״כרטיסיות״.
  2. ניתן לבחור במספר לקוחות ולבצע בהם פעולות גורפות בקלות - לחצו על המשבצות הריקות לצד שמם, ולאחר מכן בחרו בכפתור ה״פעולות״. בדוגמה הספציפית שלנו נבחר בפעולת ״הקפאות מרובות״.
הקפאות מרובות של מנויים דרך דוח ״מנויים פעילים״

  1. הזינו את הסיבה להקפאה ואת טווח התאריכים שלה, לסיום לחצו על ״שמירה״.

שימו לב, ניתן להבחין בסוף הפעולה שסטטוס החברויות השתנה מ״פעיל״ ל״הוקפא״. זה הוא האישור הסופי שהפעולה הושלמה בהצלחה.

עריכת חיובים עתידיים (הוראות קבע)

רגע לפני שנלמד כיצד ניתן לבצע את הפעולה באופן ידני, אנחנו רוצים להסב את תשומת לבכם אל עבר האפשרות הבאה!

בעקבות המצב, הוספנו דרך לבטל את כל החיובים העתידיים של לקוחותיכם באופן גורף (בין טווח תאריכים שתגדירו לנו מראש). לחצו כאן ומלאו את הפרטים בטופס במלוא תשומת הלב, לאחר הגשתו צוות הדאטה שלנו יתחיל במלאכה.

כיצד ניתן לבצע את הפעולה באופן ידני?

  1. היכנסו לפרופיל הלקוח.
  2. לחצו על אייקון ה״דולר הירוק״ שמופיע לצד הוראת הקבע.
  3. עברו ל״חיובים עתידיים״. בלחיצה על אחד מהאייקונים שמופיעים לצדם, בחרו האם לערוך אותם או לבטל אותם.
עריכת חיובים עתידיים וביטולם - הוראות קבע

  1. במידה ותבחרו באייקון ה״עריכה״, תוכלו לערוך בפשטות את סכום החיוב והתאריך שלו. אם תלחצו על אייקון ה״ביטול״, החיוב יבוטל ויופיע לצידו אייקון ה״שחזור״. אייקון ה״שחזור״ יבטיח לכם שביצעתם את הביטול כהלכה, בנוסף בלחיצה עליו ניתן לשחזר את החיוב שביטלתם.

אירועים מקוונים (און-ליין)

  1. עברו ל״יומן״. בחרו באחד מהאירועים שאתם רוצים להציע עבור לקוחותיכם באופן מקוון. לחצו על אייקון ה״עריכה״, והחליטו האם להפוך אירוע יחיד למקוון או את כל סדרת האירועים.
עריכת אירוע ביומן של ארבוקס

  1. דלגו על שני המסכים הראשונים (״פרטים״ ו-״זמן״), במסך ה״הגדרות״ תגללו מטה עד קטגורית ״שיעור אונליין״. בחרו שהאירוע יתקיים באופן מקוון, והזינו את הלינק לפלטפורמה שבאמצעותה תעבירו אותו (.ZOOM, Google Meet, etc).
הגדרת אירוע מקוון דרך היומן

הלינק לאירוע ישלח ללקוחות דרך המייל ויופיע באפליקציית הלקוחות (ב״פיד״ ובאירוע הספציפי ב״יומן״).

הרשמה לאירוע מחוץ למסגרת החברות

במידה ואתם רוצים לספק את האירועים המקוונים ללקוחות שלכם ללא עלות נוספת, עקבו אחר סדר הפעולות הבא:

  1. לחצו על אייקון העריכה בלוח הזמנים (ממוקם בחלקו השמאלי עליון) ובחרו ב״סוגי שירות״.

  1. לחצו על האירוע הספציפי שאתם רוצים לערוך ולהציע ללקוחותיכם בחינם (מחוץ למסגרת המנוי או הכרטיסיה שהם מחזיקים בהם).
  2. תגללו מעט מטה וסמנו שהאירוע יהיה זמין לרכישה נפרדת, אל תשכחו להגדיר את המחיר פר משתתף כ-0 ש׳׳ח.
הגדרת אירוע כזמין לרכישה נפרדת בלוח הזמנים

זהו זה! בעת ניסיון ההרשמה, לקוחותיכם יתבקשו לבחור באמצעי ההרשמה שלהם. על מנת שהם לא יחויבו, עליהם לבחור ב-״תשלום חד פעמי - 0 ש׳׳ח״.

רגע לפני סיום, נשמח לקשר אתכם למדריכים נוספים שעשויים לסייע לכם, ולקצר לכם את זמני ההמתנה לנציגים דרך הצ׳אט:


יש לכם שאלות נוספות? זקוקים לתמיכה? אנחנו זמינים בצ׳אט לסייע לכם בכל עניין.

שתף

האם השיעור הזה עזר לך?

שאלות נפוצות

No items found.

לקריאה נוספת

נושאים נבחרים

לא מצאתם את מה שחיפשתם?

קבעו פגישת הדגמה

המומחים שלנו ישמחו להדגים כיצד Arbox יכולה לעזור לקחת את העסק שלכם לגבהים חדשים.

פנו לצוות התמיכה

צוות התמיכה שלנו זמין ושמח לעזור בימים ראשון-חמישי ובשעות 9:00-18:00

בלחיצה על "קבל", אתה מסכים לאחסון של קובצי Cookie במכשיר שלך כדי לשפר את הניווט באתר, לנתח את השימוש באתר ולסייע במאמצי השיווק שלנו. עיין במדיניות הפרטיות שלנו למידע נוסף.