חזרה

עדכוני גרסה

12.03.24

הגרסה החדשה שלנו מצוידת במספר שדרוגים, ושתי נקודות חשובות להמשך הדרך:

מה חדש?

  1. פרויקט הדוחות מתקדם בשיא המרץ ומתקרב אל סופו! אנו ממשיכים לפנק אתכם בדוחות חדשים ומדויקים, בעלי תצוגה נקייה ומהירות טעינה מדהימה. רגע לפני שנציין את הדוחות שהצטרפו לטכנולוגיה החדשה, נשמח להודיע שבפעימה זו הדוחות מאופיינים בפעולות מרובות! לא בטוחים מה זה אומר? צפו בסרטון שמופיע לעיל וצאו לדרך:
  • מאפייני לקוח, נוכחות עובדים, מתעניינים בתהליך, לקוחות מוקפאים, מנויים פעילים, כרטיסיות פעילות, לקוחות פעילים, כרטיסיות שעומדות להסתיים, מכירות, מנויים שעומדים להסתיים, לקוחות חסומים, כרטיסיות שקופות, מנויים שקופים, מנויים עתידיים וכרטיסיות עתידיות.
  1. בניסיון להעניק לכם חווית משתמש נעימה ואינטואיטיבית, יצרנו דרך חדשה להוספת מתעניינים ולקוחות למערכת. היכנסו לדוח ״מתעניינים בתהליך״ ולדוח ״לקוחות פעילים״, וצפו בכפתור החדש שמופיע בחלקו השמאלי עליון של המסך.
  2. פרופיל המתעניינים ממשיך לעבור שיפורים! הוספנו את השדה ״יום הולדת״, יצרנו דרך פשוטה להוספת הערה והחלפת סטטוס למתעניין ולאלו שמשתמשים ב api שלנו - הקמנו את השדה ״קמפיין״. הרבה דברים מגניבים מתבשלים באיזור המתעניינים, שווה להמשיך לעקוב באדיקות אחרי העדכונים.

לסיום, במידה ואתם רוצים להתנסות לפני כולם בכלים החדשים שלנו, ולהיעשות לשותפים פעילים בעיצוב העתיד של המוצרים שלכם - שלחו לנו מייל לכתובת yuvalb@arboxapp.com

06.02.24

מיני גרסה חמה מהתנור! השתמשנו הפעם בסרטון קצר בשביל להעביר את הנקודות הרלוונטיות עבורך:

23.01.24

העדכון החדש מציע מגוון שדרוגים ותוספות חדשניות למערכת הניהול שלכם, במטרה לספק לכם את החוויה האידיאלית!

מה חדש?

  1. הפידבק שלכם על הפלואו החדש להוספת משימה למערכת היה מצוין! בזכותכם ביצענו מקצה שיפורים שמכיל כרגע שני שינויים מרכזיים: מהיום בעת עריכת משימה קיימת לא יופיע מסך נוסף לאישור העריכה. בנוסף, בעת הוספת משימה גורפת יופיע מסך לחידוד ואישור הפעולה.
  2. ערכנו מספר שיפורים בתזכורות אוטומטיות למשימות, במידה ולא השתמשתם בהן עד היום - הגיע הזמן להתחיל וליהנות מכלי חיוני לניהול העסק (חבילות סטנדרט ומעלה). דוגמא כיפית ושימושית: הגדירו שתקפוץ משימת Follow Up באופן אוטומטי, יום לאחר מפגשי הניסיון של המתעניינים שלכם.
  3. מהיום ניתן להוריד ולנתח גם את דוחות הוראות הקבע שלכם באקסל. בנוסף, הכנו מדריך היכרות עם הדוחות הפיננסים במערכת - סרטון חובה!
  4. החזרנו את עמודת ״סטטוס״ הלקוחות לדוח ״ימי הולדת״. היכנסו לדוח ״ימי הולדת״ >>> סננו את הדוח על פי החודש הרצוי >> סמנו את לקוחותיכם > לסיום, לחצו על כפתור ה״פעולות״ ושלחו להם הודעת מזל טוב!
שימו לב, תמיד ניתן לשתף אותם בקוד קופון להנחה מיוחדת לכבוד יום ההולדת. מהניסיון שלנו, תקשורת אדוקה ומקרבת עם הלקוחות היא המפתח לצמיחת העסק והצלחתו!
  1. הוספת הערה באופן מהיר למתעניין! לחצו על אייקון ה- ״+״ הכחול בפרופיל המתעניין, ובחרו ב״הוספת הערה״. 
  2. בקרוב נציג דרך זיכוי יעילה ומהירה מתוך פרופיל הלקוחות שלכם! לבינתיים, נשמח לשתף אתכם במדריך הכנה לקראת פרסום ההליך החדש.

25.12.23

אנו שמחים להציג בפניכם את עדכון הגרסה האחרון של קהילת Arbox. העדכון כולל שדרוגים ויכולות שמטרתן לקחת את העסק שלכם אל עבר השלב הבא!

מה חדש?

  1. רוצים להתרשם מהצצה קטנה לפרויקט גדול? צפו בסרטון ההדרכה והיכנסו ל-״דוח היעדרויות״! פרויקט חידוש הדוחות במערכת מחולק למספר פעימות, כאשר בכל פעימה נחשוף עדכונים מרגשים, לדוגמא - עמוד דוחות ראשי בעל עיצוב נקי ומרענן, טעינת נתונים במהירות שעוד לא הכרתם, פירוק דוחות ישנים והרכבתם מחדש להפקת תועלת מקסימלית, הוספת גרפים וטבלאות מסכמות ליצירת חווית משתמש מעולה ועוד!
  2. הוספתם לקוח.ה לפגישה אישית חוזרת ביומן, והמערכת פוצצה להם את תיבת המייל? בואו ונשים לזה סוף. לאחר שיבוץ לקוח.ה בפגישה אישית, המערכת תשאל אתכם אם לשלוח או לא לשלוח להם את מייל אישור ההרשמה.
  3. Arbox נועדה לשמור על הסדר בעסק שלכם ולהוביל אותו לצמיחה. לכן, יש נתונים שאנחנו פשוט לא יכולים לתת לכם להשאיר מאחור. לאחר פניות חוזרות ונשנות, הפכנו ארבעה שדות במערכת לשדות ״חובה״: הוספת ״מקור״ למתעניינים (מאיפה הליד הגיע אלינו), בחירת סיבת ביטול לחברויות (למה הלקוח.ה בטלו את המנוי או הכרטיסיה), הגדרת סיבה בעת סימון מתעניין כ-״אבוד״ (מה גרם לנו לאבד את הליד) והזנת סיבת הקפאה לחברות (לדוגמא, ״מילואים״). כך תוכלו לקבל תמונת מצב עשירה בנתונים, ולהשקיע את המשאבים הנכונים לקידום העסק.
  4. המפגש התבטל על אף שהוא הכיל מינימום משתתפים, בטווח הזמנים שהגדרתם מראש? מעתה, לקוחותיכם לא יקבלו ״הפתעות״ לא רצויות בדקה ה-90. ביטול הרשמות לאחר זיהוי מינימום משתתפים על ידי המערכת, לא ישפיע יותר על קיום המפגש!
  5. בשאיפה להמשיך לספק לכם יכולות ניהול איכותיות דרך הסלולר, הוספנו את עמודת ה-״חובות״ בניהול המשתתפים דרך היומן.
  6. כחלק ממקצה השיפורים בהוראות הקבע במערכת, ביטלנו את היכולת לשנות את ערך החיובים לאפס ש׳׳ח. כאשר מחזור החיוב עומד על ״0״, המערכת לא מצליחה לחייב את הלקוחות וכתוצאה מכך הם נחסמים. רוצים לבטל מחזור חיוב עתידי בהוראת קבע? לחצו על ה-״דולר״ הירוק שמופיע לצד החברות בפרופיל הלקוח > עברו ל״חיובים עתידיים״ > לחצו על ה-״פח״ האדום שמופיע לצד החיוב הספציפי.
  7. לאחר פניות חוזרות, החלטנו לערוך מנגון קיים בפרופיל שלכם - סטטוס איש צוות לא יושפע מסטטוס החברות שלו (מנוי ״לא פעיל״ לא יגרום לכם להיות ״לא פעילים״). כך, לא יקרה מצב שתנעלו מחוץ למערכת!

12.12.23

אנו שמחים להציג בפניכם את עדכון הגרסה האחרון מבית Arbox, אשר כולל שדרוגים ויכולות שמטרתן למקסם את חווית המשתמש שלכם.

מה חדש?

  1. הוספנו מספר כלים חדשים ל-ממשק סימון הנוכחות:
  • מעתה אנשי הצוות שלכם יוכלו לצפות במפגשים מכל הסניפים במקביל.
  • רשימת המשתתפים תופיע בסדר אלפביתי ותפוצל בין לקוחות ומתעניינים.
  • כמות המשתתפים במפגש תופיע בצפייה דרך המובייל.
  1. לחצו על אחד מהמפגשים ב-לוח הזמנים, וצפו בתוספת מגניבה לתצוגה המהירה ולניהול המשתתפים! מהיום, ניתן להחליף את סוג האירוע, איש הצוות והחדר בו הוא מתנהל, בלחיצת כפתור. מעוניינים להשיב או להסיר את ה-״תצוגה המהירה״ מהמערכת? לחצו כאן ולמדו איך!
  2. אנו ממשיכים לייצר טריגרים יעילים ל-Zapier על סמך הדרישות שלכם. התחברו לזאפייר והתחילו לנצל את היכולות המדהימות שלה. בואו ונכיר את הטריגרים החדשים:
  • ״כניסה מרשימת המתנה״, ״ביטול הרשמה לשיעור״, ״סירוב אשראי בהו׳׳ק״, ״הרשמה ל-X מפגשים״, ״רכישה חדשה״, ״כניסה לעסק באמצעות קוד QR וצ׳יפ״, ״סימון מתעניין כ-״אבוד״״, ״חתימה על טופס דיגיטלי״ ו-״X סימוני נוכחות״.
נשמח לספק לכם מספר דוגמאות, בכדי לפשט את הנושא:
א) מתעניין שיסומן כ-״אבוד״ דרך מערכת הניהול, יכנס אוטומטית לקמפיין שימור.
ב) שליחת התראה אוטומטית עם הסבר לסגירת חוב, בעת סירוב אשראי בהוראת קבע.
ג) מחוברים ל-UPGRADE360? מהיום תוכלו לקבל וואטסאפ על ביטולי הרשמות מצד לקוחותיכם.

  1. הוספנו את האפשרות לשלוח קבלות וחשבוניות מקוריות! הכנסו ל-פרופיל לקוח, לחצו על אייקון ה-״מעטפה״ (מופיע לצד המסמך החשבונאי) ונסו זאת בעצמכם.
  2. רכישת מוצר ללקוחות ״freefit״ (זהה לרכישת מוצר דרך פרופיל מתעניין). לדוגמה, מכירה של מזרן יוגה או תיק ממותג של העסק שלכם.
  3. התחדשנו ביכולת לסמן נוכחות למפגש ניסיון, הישר מפרופיל המתעניין.

30.10.23

עדכון הגרסה מביא מגוון שיפורים ותוספות חדשות למערכת הניהול שלכם, במטרה להעניק לכם את חווית המשתמש הטובה ביותר.

מה חדש?

  1. התחדשנו ביכולת גרירה של אירועים בתצוגה היומית (Drag & Drop).
  2. החלפת אמצעי תשלום (כרטיסי אשראי) דרך פרופיל הלקוח במנויי הוראת קבע. לקריאה נוספת
  3. זיכוי לקוח.ה בעת ביטול מנוי מסוג הוראת קבע. לקריאה נוספת
  4. חיוב יחסי בעת ביטול מנוי מסוג הוראת קבע. מהיום אתם לא צריכים לחשב את החלק היחסי שלקוחותיכם צריכים לשלם, אלא פשוט לתת ל - Arbox לעבוד בשבילכם. לקריאה נוספת
  5. הזנת פציעות למתעניינים (בדיוק כמו בפרופיל לקוח). הפציעות יופיעו בממשק סימון הנוכחות ויאפשרו לכם לספק יחס אישי במפגשי הניסיון.

17.10.23

עדכון הגרסה מביא מגוון שיפורים ותוספות חדשות למערכת הניהול שלכם, במטרה להעניק לכם את חווית המשתמש הטובה ביותר.

מה חדש?

  1. הגיע הזמן להתפנק בממשק סימון נוכחות חדש! לחצו כאן על מנת ללמוד כיצד להשתמש בו ולגשת אליו בקלות.
  2. במטרה לשפר את חווית המשתמש שלכם, עבדנו בתקופה האחרונה על שיפור הוראות הקבע במערכת. הגרסה החדשה כוללת בתוכה כמה עדכונים שנועדו לעבוד מאחורי הקלעים, וכמה שנועדו לשימוש האישי שלכם:
  • לאלו מכם שאוהבים לבטל הוראות קבע באמצעות שינוי תאריך הסיום שלהן, הוספנו הערה מיוחדת שתחדד לכם שהחיובים העתידיים שלהן עדיין פעילים! הגיע הזמן ללמוד ביחד איך לבטל הוראות קבע כהלכה. לקריאה נוספת
  • בכדי למנוע חיובים מיותרים, הגבלנו את החלפת המנויים. ניתן להחליף מנוי ללא תאריך סיום אך ורק עם מנוי ללא תאריך סיום, וההפך - מנוי עם תאריך סיום מוגדר, ניתן להחלפה אך ורק עם מנוי בעל תאריך סיום מוגדר גם כן.
  • הסרנו את האפשרות לערוך או להוסיף תאריך סיום למנוי הוראת קבע מתחדש, (מנוי שהוגדר מראש במערכת ללא תאריך סיום) במעמד הרכישה והעריכה.
יצרנו מדריך חדש ומקיף בנושא הוראות קבע באקדמיה שלנו, אנחנו מבטיחים לכל מי שיקרא אותו שליטה מלאה בתחום. למעבר למדריך 
  1. הוספנו חיווי לחובות בקרב מתעניינים בלוח הזמנים. כאשר מתעניינים עם חובות פעילים יופיעו באחד מהאירועים שלכם, החובות שלהם יצבעו באדום. בעת הנחת העכבר על החוב יופיעו כל הפרטים הרלוונטיים לגביו.
  2. צירפנו את תעודות הזהות של הלקוחות שלכם לדוח ״לקוחות פעילים״. שימו לב, ניתן להבחין בעמודה זו רק בעת ייצוא הדוח כאקסל.
  3. לאלו שאוהבים להביט בלוח הזמנים דרך תצוגת ״סדר יום״, הרחבנו את טווח תצוגת האירועים לשבוע שלם.
  4. הוספנו תצוגה חדשה ללוח הזמנים - ״רשימה שבועית״! תצוגה זו מאפשרת לכם לראות מספר אירועים גדול מהרגיל במסך אחד. במידה ויש לכם סניפים במערכת, ״רשימה שבועית״ תאפשר לכם לצפות באירועים מכל הסניפים במקום אחד. 
אם אתם עדיין לא בטוחים בנוגע להגדרות לוח הזמנים והדרך הנכונה לעבור בין תצוגותיו, לחצו כאן ועברו למדריך שיעשה לכם סדר.

28.09.23

עדכון הגרסה מביא מגוון שיפורים ותוספות חדשות למערכת הניהול שלכם, במטרה להעניק לכם את חווית המשתמש הטובה ביותר.

מה חדש?

  • אנו ממשיכים לשפר את חווית המשתמש שלכם ומרכזים מגוון פעולות שונות במסך אחד! מהיום ניתן לנהל את נוכחות הלקוחות דרך הפרופילים שלהם. הכנסו לפרופיל הלקוח ולחצו על אייקון ״לוח השנה״ הירוק שמופיע לצד החברות (מנוי או כרטיסיה). שימו לב, הוספנו את האפשרות לסמן נוכחות ולבטל הרשמה לאירועים (ביטול רגיל ומאוחר).
  • הוספנו לאפליקצית הלקוחות (בקרוב יופיע גם בממותגות) את היכולת לעדכון אמצעי תשלום, בעת סירוב של חיוב בהוראת קבע! הפעולה תתבצע על ידי עדכון פרטי האשראי מצד הלקוחות וביצוע ״חיוב מיידי״, כך הם יסגרו את החוב שלהם והוראת הקבע תמשיך לחייב אותם כהלכה. למדריך המלא
  • הוספנו לפרופיל הלקוחות את תוכן ההודעות ששלחתם להם דרך מערכת הניהול. הכנסו לפרופיל הלקוחות ועברו לקטגורית ״תקשורת״, שם תראו את זמן השליחה, סוג ההודעה, על ידי מי הוא נוצרה ואת התוכן שלה.
  • בעת ניסיון הוספת לקוחות או מתעניינים בעלי מייל זהה למתעניין עבר שלכם (אחד שכבר מחקתם מארבוקס), נאפשר לכם לשחזר אותו ולהתחיל את המסע שלו מחדש (בדומה להוספת לקוח או מתעניין בעלי מייל זהה לזה של לקוח עבר).
  • שדרגנו את הכלי החדש ״המרת לקוח למתעניין״, לקריאה נוספת בנושא לחצו כאן.

אנו נרגשים לבשר על ההשקה הקרובה של ממשק סימון הנוכחות החדש! ממשק זה יפשט וישדרג את חווית המשתמש שלכם. הישארו מעודכנים ואל תפספסו דבר באמצעות איזור ״עדכוני המוצר״ של Arbox.

12.09.23

עדכון הגרסה מביא מגוון שיפורים ותוספות חדשות למערכת הניהול שלכם, במטרה להעניק לכם את חווית המשתמש הטובה ביותר.

מה חדש?

  • המרת לקוח למתעניין - רוצים להחזיר את הלקוחות שלכם לתהליך המכירה? מהיום ניתן לעשות זאת בקלות! להרחבה לחצו כאן
  • הוספנו עבורכם את האפשרות להשתמש בתבניות הודעה גם כאשר לא מדובר בהודעה אוטומטית. כך תוכלו לחסוך זמן יקר ולא להקליד שוב ושוב טקסטים שחוזרים על עצמם ללקוחותיכם. עליכם ליצור תבניות הודעה דרך ״פעולות אוטומטיות״, על מנת שתוכלו להשתמש בהן בעת שליחת הודעה דרך ״פעולות מהירות״ ודרך ״לוח הזמנים״ של Arbox. הכלי מתאים לחבילות סטנדרט ופרו
  • עבדנו על שיפור ביצועי לוח הזמנים וקיצרנו את זמן הטעינה שלו משמעותית.
  • דאגנו לכך שמסך פרופיל הלקוח יפתח במערכת הניהול בצורה האידיאלית עבורכם.
  • שפרנו את עריכת המוצרים במערכת הניהול, מעתה תמונות המוצרים יופיעו בשלמותן לאחר שמירת העריכה.
  • הוספנו תיעוד חדש ל״יומן הפעילות״ בפרופיל הלקוחות. מהיום בכל פעם שתמירו לקוחות ״פעילים״ לסטטוס לקוחות ״לא פעילים״ וההיפך, הפעולה תתועד ותופיע ב״יומן הפעילות״ שלהם.
  • הוספנו עמודה של חברויות פעילות בדוח ״ימי הולדת״ בדיוק כפי שביקשתם.
  • צירפנו עמודה חדשה בדוח ״לקוחות פעילים״, שמכילה את תעודות הזהות של לקוחותיכם. ניתן להבחין בעמודה בעת ייצוא הדוח לאקסל בלבד.

לסיום, נשמח בהזדמנות זו לספר לכם שבקרוב מאוד נשיק ממשק סימון נוכחות חדש! בנוסף, נצרף לאפליקצית הלקוחות את האפשרות לעדכון אמצעי תשלום, בעת סירוב של חיוב בהוראת קבע נחנו מבטיחים לכם חוויה נוחה, ברורה ובעלת עיצוב נקי ומרענן!

22.08.23

עדכון הגרסה מביא מגוון שיפורים ותוספות חדשות למערכת הניהול שלכם, במטרה להעניק לכם את חווית המשתמש הטובה ביותר:

מה חדש?

  • בעת יצירת משימה ללקוח/מתעניין, ״מנהל הלקוח״ שלו ישויך אליה באופן אוטומטי.
  • מהיום ניתן להגדיר פרק זמן ספציפי לפני תחילת מפגש (אישי וקבוצתי), שבמהלכו ההרשמה אליו תהיה סגורה! כלי ״סגירת זמן הרשמה״ נוצר בכדי שתוכלו להרגיש שליטה מלאה בלוח הזמנים שלכם, ועל מנת שתמיד יהיה לכם מספיק זמן להתכונן למפגשים עם לקוחותיכם! 
  • הרחבנו את התצוגה המהירה בלוח הזמנים, כעת כל הפרטים החיוניים יופיעו באופן מלא.
  • הוספנו את האפשרות לצפייה בחובות הכלליים של הלקוחות דרך אירועים שונים, בין אם מדובר בחוב שמוזן על החברות, ובין אם מדובר בשאר החובות של הלקוח! 
  • ניתן מהיום להוסיף ״מנהל לקוח״ חדש הישר מפרופיל הלקוחות שלכם.
  • בעת חיפוש לקוחות דרך מפגשים, ניתן יהיה לראות את הסטטוס שלהם - ״פעיל״ / ״לא פעיל״.
  • הוספת היכולת לחיוב מיידי הישר מפרופיל הלקוח, לחיובים שסורבו בהוראות קבע. איך לעשות זאת? לחצו על ״אייקון הדולר״ ועברו לקטגוריות ״חיובים עתידיים״.
  • מעכשיו ניתן להוסיף גם לקוח מוקפא לאירועים בלוח הזמנים.
  • דאגנו לשפר את החיבור של Arbox ו-Zapier,  מעבר הנתונים יתבצע באופן מלא וחלק.
  • הסרנו את המילה null מהתצוגה של אנשי צוות ללא שם משפחה.

שתף

האם השיעור הזה עזר לך?

שאלות נפוצות

No items found.

לקריאה נוספת

נושאים נבחרים

לא מצאתם את מה שחיפשתם?

קבעו פגישת הדגמה

המומחים שלנו ישמחו להדגים כיצד Arbox יכולה לעזור לקחת את העסק שלכם לגבהים חדשים.

פנו לצוות התמיכה

צוות התמיכה שלנו זמין ושמח לעזור בימים ראשון-חמישי ובשעות 9:00-18:00

בלחיצה על "קבל", אתה מסכים לאחסון של קובצי Cookie במכשיר שלך כדי לשפר את הניווט באתר, לנתח את השימוש באתר ולסייע במאמצי השיווק שלנו. עיין במדיניות הפרטיות שלנו למידע נוסף.