חזרה

עדכוני גרסה

01.04.25

אחרי חודשים ארוכים של עבודה, הגיע הזמן להשיק את הכלי שכולנו חיכינו לו - המרת מתעניינים ללקוחות משלמים בקליק! בלחיצת כפתור המערכת תוציא שיחות ותתאם למתעניינים מפגשי ניסיון, תנחש את פרטי האשראי הנכונים שלהם ותרכוש את החברות שהכי מתאימה להם. פשוט לחצו על כפתור ה-״אברקדברה״ והישענו לאחור..

סתם, לא באמת - אנחנו פשוט אוהבים את אחד באפריל כמעט כמו שאנחנו אוהבים אתכם. את כפתור ה-״אברקדברה״ עדיין לא פיתחנו, אבל הנה כמה דברים מרגשים שיעלו לאורך חודש אפריל!

בקרוב אצלכם

  • תדירות מחזורית - אנחנו ממשיכים לפנק אתכם במגוון שיטות עבודה עם הוראות הקבע שלכם. הפעם, אנחנו מאפשרים לכם להשתמש בתדירות מחזורית, במקום תדירות ההרשמות הקלנדרית הישנה והטובה. מבולבלים? דוגמה קצרה תעשה לכם סדר: במקרה של תדירות קלנדרית, לקוח מקבל ״איקס״ כניסות מתחילת החודש ועד סופו. במקרה של תדירות מחזורית, לקוח מקבל ״איקס״ כניסות ממועד החיוב הקבוע שלו ועד למועד החיוב הבא. אל תדאגו, ברגע ההשקה נפרט לעומק על הכלי, עד אז - נשאיר אתכם במתח.
  • דף נחיתה ללידים - שמעתם נכון, בקרוב מאוד אנחנו נשיק דף נחיתה חדש ומהודק, אשר יאפשר לכם לקבל לידים דרך טופס מובנה באתר. אתם תוכלו להתאים את שדות הטופס (שם, טלפון, מייל ועוד), להגדיר שדות רשות וחובה ולהגדיר סטטוס ומקור ליד. ניתן להציג את הטופס באתר ההרשמות, ולהטמיע אותו באתר העסקי שלכם - אנחנו מתרגשים, ואתם?
  • עושים סדר בהתחברות - בקרוב, הזדהות מהירה ואינטואיטיבית בעזרת הזנת טלפון, קבלת סיסמה חד פעמית, ומעבר לאתר או לאפליקציה! התהליך החדש מקצר את הדרך לרכישה ומקל על כל מי שמצטרף לעסק שלכם. תחילה, נערוך את השינוי ב״אתר ההרשמות״, ולאחר מכן באפליקציית הלקוחות. השינוי מבוסס כולו על הבקשות שלכם – השותפים והשותפות שלנו – והוא צעד משמעותי ביצירת חוויית הצטרפות חלקה, ידידותית ונגישה יותר לכולם.
  • מוצרים נלווים לחברויות וקורסים - בא לכם למכור למצטרפים חדשים את החברויות והקורסים שלכם לצד ״דמי הרשמה״ או ״צ׳יפים״? נמאס לכם לפצל את הרכישות שלהם ולפגוע בחוויה של הליך ההצטרפות לעסק? גם לנו! לכן, החלטנו לפתח במיוחד בשבילכם את ה-"Add-ons". בקרוב תוכלו לשלוח לינק אחד שמכיל חברות (מנוי או כרטיסיה) או קורס, לצד מוצר נלווה (דמי הרשמה או צ׳יפ) שמאחד את התשלום על שניהם - קלאס באפס מאמץ.
  • אוטומציות חדשות לפגישות אישיות – בקרוב יהיה להגדיר הודעות שיישלחו אוטומטית כשפגישה אישית נקבעת, משתנה, מתבטלת או מתקרבת (כתזכורת). את כל ההודעות ניתן לערוך ולנסח לפי סגנון אישי – כולל שדות דינמיים כמו שם הלקוח, מועד הפגישה, המדריך ועוד. מדובר בכלי שמעיף את הפגישות האישיות קדימה, ומשפר משמעותית את חוויית התקשורת עבור עסקים כמו קליניקות, מטפלים, מורים, יועצי תזונה, מאמנים אישיים והרשימה עוד ארוכה...
  • תצוגת מדריכים בלוח הזמנים – מוכנים להתאהב? החלטנו לפתח לכם תצוגה חדשה עם חוויית משתמש מושלמת! המטרה שלנו היא לאפשר לכם לקבל תמונת מצב מלאה, על כל אחד ואחת מחברי הצוות שלכם: שעות פנויות, מפגשים קיימים, זמינויות, חסימות זמן, מעבר מהיר לפרופיל, סינונים מתקדמים, גרירת מפגשים ועוד! אל תשכחו להוסיף תמונה לפרופיל אנשי הצוות שלכם, בכדי שהתצוגה תהיה מהממת כמו זו שמופיעה בראש העדכון.
  • מסך פיננסים חדש - גם מסך הפיננסים שלכם עומד לעבור לטכנולוגיה החדשה – עם טעינה מהירה, תצוגה מרהיבה ונקייה, פעולות מתקדמות ויכולת פיתוח של פיצ׳רים חדשים בזמנים קצרים מהרגיל!

11.03.25

אנחנו ממשיכים לשפר ולשדרג את המערכת, כדי להפוך את החוויה שלכם לאידיאלית.
לפרטים נוספים והרחבה על הכלים החדשים, צוות התמיכה שלנו מחכה לכם בוואטסאפ!

  1. סנונית ראשונה להטמעת בינה מלאכותית במערכת:
    הוספנו את היכולת ליצור תיאור לשירותים שלכם בעזרת בינה מלאכותית! בלחיצת כפתור תוכלו לקבל תיאור מקצועי לכל סוגי השירות בעסק. גשו במערכת למסך ״סוגי שירות״, ובחרו באחד מהמפגשים הקיימים. כעת, יופיע פופ-אפ לעריכת השירות, ובחלקו השמאלי עליון יופיע ״שרביט״. בדקו ששם השירות מוזן כראוי, לחצו על ה-״שרביט״ ותנו לקסם לקרות.
  2. פעולות גורפות בדוחות מתעניינים:
    אנחנו ממשיכים להעצים את יכולות ה-CRM שלכם, והפעם בעזרת פעולות גורפות חדשות בדוחות הבאים: ״מתעניינים בתהליך״, ״שיעורי ניסיון״, ״מתעניינים שהומרו ללקוחות״ ו-״מתעניינים אבודים״
  • סימון כ״פניה אבודה״
  • ‍עדכון ״מנהל לקוח״
  • עדכון ״סטטוס״ ו-״מקור״
  • מחיקה
  1. הגדרת השדה ״טלפון״ כשדה חד ערכי בעת יצירת משתמש:
    מהיום, לא ניתן יהיה להוסיף משתמשים עם מספר טלפון שכבר קיים במערכת (דרך מערכת הניהול בלבד). שינוי זה הוא הצעד הראשון לקראת אפשרות התחברות לאפליקציה והאתר באמצעות מספר טלפון בלבד! ההגדרה החדשה לא תקפה על לקוחות ״פריפיט״, ועל השדה ״מספר נוסף״ (השדה מופיע בעת יצירת משתמש דרך מערכת הניהול).
  2. אימוג׳י מובנה בהודעות המערכת:
    יצרנו אפשרות לשלב אימוג׳ים בהודעות המערכת בכדי שתוכלו לכתוב תוכן אישי וצבעוני יותר. בעת הזנת הטקסט ניתן ללחוץ על הסמיילי שמופיע בחלקו התחתון של המסך, ולבחור מתוך רשימה מגוונת של אימוג׳ים זמינים.
  3. מתעניינים אבודים – שיפורים ויכולות אינטגרציה:
  • ניתן לערוך את סיבת ההתנגדות ישירות מהדוח או מפרופיל המתעניין.
  • הוספנו את המזהה של ״סיבת ההתנגדות״ למסך ניהול המתעניינים.
  • פיתחנו יכולת להפוך מתעניין ל-״מתעניין אבוד״, בעזרת שימוש ב-"Make" ו-"Zapier".
  1. המרת מתעניין ללקוח בעת הרשמה לקורס:
    מהיום ניתן להמיר מתעניין בקלות בעת הרשמה לקורס דרך היומן. פשוט לחצו על הקורס הספציפי > בחרו ב״ניהול משתתפים״ > כתבו את שם המתעניין בשורת החיפוש > לסיום, רשמו אותו לכל הקורס, והמירו אותו ממתעניין ללקוח משלם.
  2. שדות חדשים בדוחות המערכת:
אנו ממליצים בחום ללחוץ על אייקון העמודות, אשר מופיע בכל דוח בחלקו השמאלי עליון - כך לא תפספסו את החידושים הרבים והמגוונים שהעלנו לאחרונה לדוחות המערכת!

24.02.25

גרסה חדשה ומלאה בהפתעות במיוחד בשבילכם! אנחנו מחכים לכם בצ׳אט עם הפרטים המלאים:

  1. שכפול חברויות:
    נוספה אפשרות לשכפול חברויות במסך ״סוגי חברויות״ – לחיצה על אייקון השכפול תכפיל את החברות, כאשר השם החדש יתחיל ב״העתק של…״ וכל הפרטים המשוכפלים יהיו ניתנים לעריכה (פעולה זו זמינה דרך המחשב בלבד).
  2. רכישות באתר ההרשמות:
    אתר ההרשמות קיבל שדרוג משמעותי - מעתה, במעמד הרכישה יוצג פירוט מלא – כולל מועד תשלום מדויק, גובה ההנחות מקודי קופון והשוואה בין חיובים יחסיים למלאים, כך שכל אחד ידע בדיוק על מה, כמה ומתי הוא משלם.
  3. העמקת יכולות CRM - ״חידוש חברות״ VS ״מכירה חדשה״:
    באזור ״העדפות״ נוספה אפשרות לבחור האם רכישה ללקוח ״לא פעיל״ תיחשב כ-"מכירה חדשה" או כ-"חידוש חברות". כך תוכלו לנתח נתונים באופן מדויק אודות המכירות בעסק שלכם. לדוגמא, לקוח ״לא פעיל״ שלפני שנתיים סיים את המנוי שלו אצלכם, מגיע לרכוש מכם מנוי חדש - בזכות הגדרה זו, תוכלו לקבוע האם הרכישה הזו נחשבת לחידוש חברות או למכירה חדשה.
  4. שחזור הרשמות וחיובים לקורסים:
    ביטלתם את ההרשמה לקורס עבור לקוחותיכם והם ביקשו לשחזר אותה? אין בעיה, מהיום תוכלו לעשות זאת בקלות. ניתן לשחזר את ההרשמות והחיובים העתידיים של הקורסים בלחיצת כפתור אחת! כל מה שצריך לעשות זה לגשת לפרופיל הלקוח, וללחוץ על הסטטוס ״עם ביטול עתידי״ (הסטטוס מופיע בפרופיל הלקוח לצד שם הקורס, במידה ואכן ביטלתם אותו).
  5. ״בחר הכל״ - סוגי שירות בעריכת חברות:
    בעלי עסקים עם מגוון רחב של סוגי שירות (מפגשים קבוצתיים, פגישות אישיות, חוגים וכו׳)? הכלי הבא נוצר במיוחד עבורכם. הוספנו את הכפתור ״בחר הכל״ למסך עריכת החברויות (לחצו על אייקון ה-״עפרון״ לצד המנויים והכרטיסיות). כך תוכלו לבחור את כל השירותים שמופיעים בעסק שלכם במהירות, ולהסיר בקלות רק את אלו שאינם רלווטנים לחברות הספציפית שאתם עורכים.
  6. ממשיכים לשפר את ה-״חיפוש המתקדם״:
    הוספנו תגיות רבות שינחו אתכם לדוחות רלוונטיים, ויכולות הוספה של מוצרים וחברויות הישר משורת החיפוש. בנוסף, נשמח להזכיר ששורת החיפוש מאפשרת צפייה בהיסטוריית החיפושים ומעבר מהיר למספר אזורים כגון פרופיל המשתמש, דוחות, סוגי שירות, חברויות ומוצרים.
  7. גרסה חדשה למערכת בקרת הכניסה:
    • פונקציונאליות: אפשרות להתחברות עם מספר רב של שערים.
    • תצוגה: התראה ליום הולדת, חיווי לקוח חדש, הודעת שגיאה במקרה של לקוח מוקפא וחיווי לקוח חוץ ("freefit", "Move" and "upapp").
    • משפחות: תצוגה מפורטת של פרטי הקבוצה – תמונה, חברות ותאריך סיום (אם קיים).
    • היסטורית כניסות: כפתור להצגת היסטוריית כניסות של היום עם סינון לפי לוקיישן, שם, תאריך, שעת כניסה, סוג חברות וכניסה עם צ׳יפ.
״שכפול חברות״
״חידוש חברות״ VS ״מכירה חדשה״

28.01.25

גרסה חדשה ומלאה בהפתעות במיוחד בשבילכם! אנחנו מחכים לכם בצ׳אט עם פרטים נוספים:

  1. דוחות - דוח סיכום שיעורים עובר שדרוג רציני! רגע לפני חישוב השכר של אנשי הצוות שלכם, הוספנו לדוח תצוגה מסכמת לצפייה נוחה ומרוכזת של כל המשכורות ממקום אחד.
  2. דוחות - הוספנו לינק למעבר מהיר למפגשים ספציפיים ביומן, הישר מ-5 הדוחות הבאים - סיכום שיעורים, ביטולים מאוחרים, ביטולי הרשמות, נוכחות מנויי חוץ ו-הרשמות.
  3. דוחות - שמענו פידבקים מצוינים על עמודת ״סטטוס משימה״ שהוספנו לחלק מהדוחות שלכם. לכן, מהיום תוכלו למצוא אותה גם בדוחות הבאים - לקוחות מוקפאים, מנויים שהסתיימו, כרטיסיות שהסתיימו/פג תוקפן, מנויים שעומדים להסתיים ו-חברויות שבוטלו.
  4. אתר ההרשמות - הוספנו את היכולת לבצע רכישה של מספר מוצרים וכרטיסיות מהאתר שלכם. המוצרים פתוחים לרכישה מרובה כברירת מחדל, אך את הכרטיסיות יש להגדיר לכך דרך מערכת הניהול.
  5. משימות - מהיום ניתן לשייך אנשי צוות למשימות אוטומטיות! תיגשו למסך המשימות ובצעו שיוך בעת הוספת משימה אוטומטית, או בעת עריכה של אחת קיימת.
  6. משימות - הוספנו אפשרות לשליחת הודעה, ייצוא שיחה ומעבר מהיר לפרופיל הלקוח, הישר ממסך עריכת המשימה. פשוט לחצו על אחת מהמשימות שלכם וצפו באייקונים החדשים!
  7. מתעניינים - מתעניין אשר נרשם למפגש ניסיון, נכנס למערכת עם ״סטטוס״ ו-״מקור״ קבועים מראש. בא לכם לשלוט בזה? מצוין! עברו לאיזור ״הלינקים שלי״ בהגדרות המערכת, לחצו על ״הגדרות שיעורי ניסיון באתר״, ובחרו ב״סטטוס״ ו״מקור״ משלכם.
  8. תדירות כניסות יחסית - עובדים עם הוראות קבע? מחייבים את לקוחותיכם בחודש הראשון ב-״חיוב יחסי״? יש לנו משהו במיוחד בשבילכם! פיתחנו כלי לחישוב אוטומטי של כמות כניסות יחסית, בהתאם לחיוב היחסי של הוראת הקבע. הכלי נגיש כרגע רק לאלו שמשתמשים ב״חיוב יחסי״ בהוראות הקבע שלהם. רוצים לשמוע עוד? פנו לנציגי התמיכה!

08.01.25

שנת 2025 היא השנה שלכם - יש לנו כל כך הרבה פיתוחים משמעותיים במיוחד עבורכם!

  1. פילטרים חדשים ביומן - הוספנו ליומן שני פילטרים שיאפשרו לכם ליהנות מתצוגה נקייה של מפגשים בעלי רשימות המתנה, ומפגשים שהוגדרו כמפגשי ניסיון למתעניינים.
  2. מגוון כלים חדשים לניהול הקורסים והחוגים:
  • קודי קופון!
  • הרשמת מתעניינים למפגש ניסיון, דרך אתר ההרשמות!
  • הוספת שדות מותאמים להליך רישום לקוח חדש, דרך מערכת הניהול!
  • רשמת את הילד לחוג? מהיום גם ראשי הקבוצות יקבלו את כל העדכונים מבית העסק!
  1. סיבות הקפאה - בדיוק כמו ניהול סיבות הביטול, הוספנו גם לניהול סיבות ההקפאה, יכולות עריכה חדשות! תיגשו ל-הגדרות המערכת, ותיגללו לאיזור החדש - ״סיבות הקפאה״.
  2. ניהול משימות - בכדי למקסם את העבודה עם ה-API שלנו, הוספנו את המזהה הייחודי של כל סוג משימה למערכת. עליכם לגשת למסך המשימות, וללחוץ על אייקון ״גלגל השיניים״.
  3. שדות מותאמים אישית - בגרסה האחרונה הוספנו את השדות לעוד 12 דוחות! לא מכירים עדיין את הכלי המדהים הזה? כנסו למדריך והצטרפו למאות עסקים שעושים את זה נכון.
  4. בעלי בקרות כניסה? יש לנו שלושה פיתוחים מגניבים בשבילכם:
  • מהיום ניתן להפריד בין תדירות ההרשמות והכניסות לעסק שלכם (לדוגמא, הפרדה בין הרשמה לסשן יוגה, ובין כניסה למתחם הקאנטרי בכדי לגשת למלתחות)!
  • בא לכם להשתמש בקנסות בעסק, אך אתם רוצים להפריד בין חסימת לקוח מ״הרשמה״ (ליוגה), ובין חסימת לקוח מ״כניסה״ (למלתחות)? מצוין, הוספנו ל-״קנסות״ יכולת חסימה שאינה כוללת מעבר בבקרת הכניסה!
  • שליחת קוד QR באמצעות הודעת SMS, בעת רכישת כרטיסייה דרך אתר ההרשמות בלבד. כך ״לקוחות מזדמנים״ יוכלו להיכנס לעסק שלכם בקלות, ללא צורך בהורדת האפליקציה (ניתן להפעיל את היכולת הזו, באמצעות סימון צ׳ק בוקס בהגדרות הכרטיסייה)!
  1. פעולות גורפות ביומן - התחדשתם בעוד מיטת פילאטיס? אתם צריכים לערוך את כמות המשתתפים בסשנים שלכם באופן גורף? לחצו על אייקון ״גלגל השיניים״ בחלקו השמאלי עליון של היומן, ובחרו ב״שינוי מספר משתתפים״.
  2. שליחת אימוג׳י דרך המערכת - ביקשתם? קיבלתם! מהיום ניתן לשלוח אימוג׳י (סמיילי) דרך מערכת הניהול.

17.12.24

עוד רגע ואנחנו סוגרים את שנת 2024 ביחד! תודה ענקית על כל הפידבקים וההצעות המגוונות, אנחנו כאן בכדי להגשים את החלומות שלכם:

  1. שדות מותאמים אישית - כל מילה נוספת מיותרת.
  2. מייל לאחר רכישה - הוספנו את היכולת לקבל עדכון לאחר רכישת מפגש ניסיון.
  3. אנשי צוות - מהיום ניתן להוריד את פרטי אנשי הצוות שלכם בקלות! גשו ל-״הגדרות״ המערכת ולחצו על אייקון ה״אקסל״ להורדה.
  4. סיכום שנה באפליקציית הלקוחות - כמו בכל שנה, לקוחותיכם נהנים ברגעים אלו מנתונים מתוקים מהשנה שעברה!
  5. מסך המשימות - בקשתם? קבלתם! מספרי הלקוחות יופיעו מעתה במסך החדש.

שימו לב

לאור השינויים הצפויים בשנת 25, החלטנו להקדים תרופה למכה ולשחרר כלי חיוני עבורכם - עריכת חיובים עתידיים באופן גורף להוראות קבע!

מעוניינים להשתמש בפיצ׳ר? צרו קשר עם צוות התמיכה שלנו, ואנחנו נדאג להוסיף אותו למערכת שלכם.

03.12.24

הגרסה החדשה של Arbox באוויר! נשמח לקבל מכם פידבקים, על מנת שנוכל להמשיך לדייק את המערכת עבורכם:

  1. שיפורי דוחות - אנו ממשיכים לדייק את דוח ״שיעורי ניסיון״, והפעם בעזרת הוספת עמודה חדשה - עמודת ״מי רשם״.
  2. שיפורי דוחות - בכדי שתוכלו לנתח שימוש על פי סוג חברות, ערכנו שינוי מהותי בדוח ״סטטיסטיקת הרשמות״! מהיום הדוח יחולק לשתי תצוגות נפרדות - ״לקוחות״ ו-״חברויות״.
  3. שיפורי דוחות - לאחר בקשות חוזרות ונשנות, הוספנו את העמודות ״גיל״ ו-״מגדר״ לדוחות הבאים - ״מכירות״, ״חברויות שבוטלו״, ״כרטיסיות שהסתיימו״ ו-״מנויים שהסתיימו״.
  4. שיפורי דוחות - בא לכם לקלוט מידע מהיר וברור על סטטוס הצמיחה שלכם? מעולה! במיוחד בשבילכם הוספנו את תצוגת הגרפים לדוחות הבאים - ״לקוחות פעילים״, ״מנויים פעילים״ ו-״כרטיסיות פעילות״. הכלי מיועד לחבילת ״פרו״ בלבד.
  5. אוטומציות - פיתחנו את האפשרות לשייך איש צוות למשימה (אחראי על המשימה), דרך האינטגרציה ל-Make ו-Zapier.
  6. ניהול לקוחות ומתעניינים - תגידו, יצא לכם לשלוח לינק להרשמה מהירה / לינק לחברות שאינה זמינה בחנות? למה אתם מחכים? קראו את המדריכים והתחילו להשתמש בכלים המהממים האלה עוד היום!
  7. הלינקים שלי - הוספנו לאיזור ה-״לינקים שלי״ (מופיע במסך ״הגדרות״ המערכת), לינק ישיר לכל מפגשי הניסיון בעסק שלכם.

בקרוב!

  • ניהול שדות מותאמים אישית.
  • השקה חגיגית של כלי ניהול מתקדם לחוגים וקורסים.
  • הוספת מנויים, כרטיסיות ומוצרים הישר משורת החיפוש.

19.11.24

העדכון מציע מגוון שדרוגים ותוספות למערכת הניהול, במטרה לספק לכם את החוויה האידיאלית!

  1. <שיפור> מפגש ניסיון - מתעניינים יפסיקו לקבל מייל ״ברוכים הבאים״, לאחר רכישת מפגש ניסיון.
  2. <שיפור> מנויי free fit - במידה והגדרתם בטעות את מנוי הפרי פיט שלכם כ״זמין בחנות״, אנו נדאג לכך שהוא לא יופיע לעיני לקוחותיכם.
  3. <שיפור> מייל לאחר רכישה - אחד מאנשי הצוות שלכם ביצע רכישה דרך אתר ההרשמות או האפליקציה? מהיום תוכלו לקבל גם על זה עדכון באמצעות מייל.
  4. <פיתוח> שליחת לינק לחברות שאינה זמינה בחנות - בא לכם ליצור חברות במחיר מיוחד למשתמש ספציפי, מבלי להציג אותה לעיני כולם בחנות? מצוין, הפיתוח הזה בול בשבילכם!
  5. <פיתוח> הוספת מגבלת תוקף לחברות לפי ״ימים״ - עד היום ניתן היה להגביל את תוקף החברות לפי ״שבועות״, ״חודשים״ ו-״שנים״.
  6. <פיתוח> הגדרת שדות חובה בעת יצירת מתעניינים ולקוחות {הכלי מיועד לחבילת ״פרו׳״ בלבד}:

בקרוב!

  • ניהול שדות מותאמים אישית.
  • קבלת מייל לאחר רכישת מפגשי ניסיון.
  • השקה כלי ניהול קורסים וחוגים.
  • ניהול סיבות ביטול והקפאת מנויים.

11.09.24

הגרסה החדשה של Arbox באוויר! נשמח לקבל מכם פידבקים, על מנת שנוכל להמשיך לדייק את המערכת עבורכם:

  1. ״חיפוש מתקדם״ - מהיום שורת החיפוש תופסת מקום חדש במערכת שלכם! מעבר לחיפוש אחר לקוחות, מתעניינים ואנשי צוות, הוספנו את היכולת למצוא מוצרים, מנויים, כרטיסיות, דוחות ועוד! בנוסף, בעת לחיצה על שורת החיפוש, תחשפו לחיפושים האחרונים שלכם ותחסכו זמן יקר! חשוב להכיר שבעקבות העדכון, מיקום ״שעון הנוכחות״ השתנה. בכדי לעלות למשמרת, עליכם ללחוץ על תמונת הפרופיל שלכם, אשר מופיעה בחלקו השמאלי ביותר של שורת החיפוש.
  2. דוח ״שיעורים שבוטלו״ - דוח חדש נוחת הישר לתוך המערכת שלכם! בדוח ניתן לקבל תמונת מצב עדכנית לגבי המפגשים שבוטלו מהיומן שלכם. בנוסף, תוכלו לדעת מי ביטל את המפגשים, והאם המפגש נשאר בסטטוס ״מבוטל״ או שהוא כבר נמחק לחלוטין.
  3. דוח ״מכירות״ - הוספנו את העמודה ״פלטפורמה״ לדוח המכירות, במטרה שתוכלו לזהות בקלות מהיכן העסקאות בוצעו. מהיום ניתן להבחין אם הרכישה הושלמה דרך האפליקציה, אתר ההרשמות או מערכת הניהול.

מה עוד?

בעלי קורסים וחוגים? שווה לכם להישאר מעודכנים!

ממש בקרוב נשיק את אחד מהכלים הגדולים והמשמעותיים ביותר שהשקנו לאחרונה - ניהול קורסים וחוגים! פיתחנו במיוחד עבורכם שיטות הרשמה ותשלום חדשות, דרך אתר ההרשמות ומערכת הניהול. בקרוב תוכלו לנהל את החוגים שלכם באמצעות מערכת הניהול המתקדמת בישראל.

20.08.24

העדכון החדש מציע מגוון שדרוגים ותוספות חדשניות למערכת הניהול שלכם, במטרה לספק לכם את החוויה האידיאלית!

  1. מהיום ניתן לדעת מדוע לקוחותיכם לא נכנסו לשיעור מרשימת המתנה. גשו ל"ניהול המשתתפים" במפגש הספציפי, עברו לעמודת "ביטולים מרשימת המתנה", ועמדו עם העכבר על הסיבה שמופיעה תחת "בוטל על ידי". כעת תוכלו לצפות בהערה אשר מבהירה מדוע הלקוח.ה לא נכנסו מרשימת ההמתנה (לדוגמא, ״לקוח ללא תקנון חתום״, ״משתמש חסום״, ״הגבלת תדירות״ ועוד).
  2. בקשתם? קבלתם! הוספנו את היכולת לשלוח טפסים דיגיטליים למספר לקוחות במקביל. עליכם לשייך טופס דיגיטלי לתבנית הודעה, ולשלוח אותה דרך ״פעולות מהירות״ או דרך ״דוחות״ המערכת, ולחסוך זמן יקר.
  3. הוספנו תצוגה מסכמת בדוח ״נוכחות מנויי חוץ״ (״Freefit״, "Move", "Upapp"), לניתוח נתונים מהיר, מדויק ואיכותי.
  4. שפרנו את דוח "מאפייני לקוח" באמצעות הוספת עמודות חדשות הכוללות תאריך לידה, מגדר וסטטוס העלאת תמונות לפרופיל הלקוחות.
  5. שימו לב לפינוק הבא: גשו לפרופיל הלקוחות שלכם > עברו לקטגורית ״הרשמות״ > לחצו על אחד מהדוחות (״היסטוריית שיעורים״, ״ביטולים מאוחרים״, ״הרשמות עתידיות״ וכו׳) > הורידו את הדוח ישירות למחשב שלכם, בלחיצה על אייקון האקסל אשר מופיע במעלה הדוח!
  6. יש לכם יותר מסניף אחד? מעולה, הוספנו את האפשרות לסנן בין סניפים במסכי "אנשי צוות" ו-"סוגי חברויות", בעמוד ה-״הגדרות״ במערכת הניהול.

מה עוד?

אנחנו עובדים במרץ על מנת שנוכל לשחרר כמה כלים מדהימים, אשר יספקו לכם חווית משתמש מושלמת במערכת. בקרוב נציג לקהל הרחב את כלי ניהול החוגים, הרשמה חדשה למפגש ניסיון, חיפוש מתקדם במערכת אשר יאפשר למצוא במהירות דוחות, מנויים, כרטיסיות, מוצרים ועוד, מסך משימות חדש והרשימה עוד ארוכה! הישארו מעודכנים ואל תשכחו שאנחנו עושים הכל, בכדי לספק לכם את מערכת הניהול המתקדמת בישראל.

22.05.24

אנו שמחים להציג בפניך את עדכון הגרסה של Arbox. העדכון כולל מגוון שיפורים שמטרתם לקחת את העסק שלך אל השלב הבא!

מה חדש?

  • הסרנו את מסך התקשורת מהתפריט הראשי במערכת הניהול. אל חשש, ניתן למצוא אותו במסך הדוחות שלנו - כתבו ״מרכז ההודעות״ והתרשמו מהדוח החדש שלכם.
  • קשה לכם לעקוב אחרי היסטורית רשימות ההמתנה של הלקוחות שלכם? רוצים לדעת לכמה רשימות המתנה הם רשומים השבוע, מבלי להיכנס שיעור ושיעור ולספור ידנית? יופי! בדיוק בשביל זה הוספנו לאיזור ה-״הרשמות״ בפרופיל הלקוחות, ו-״ניהול המשתתפים״ ביומן, איזור חדש להצגת מידע בנושא רשימות המתנה. כך תוכלו לעקוב אחרי כמות רשימות ההמתנה שהלקוחות שלכם נרשמו אליהן, ולשמור על שליטה מלאה ביומן שלכם.
  • התחדשנו במגוון יכולות כמו עריכת ״סטטוס״, ״מקור״ ו-״מנהל לקוח״, הישר מדוחות המתעניינים. בנוסף, דייקנו כל דוח ודוח במערכת, בכדי שתוכלו לנתח את נתוני העסק שלכם באופן מושלם. פינקנו אתכם במספר לינקים, היכנסו למערכת והתרשמו בעצמכם - "מתעניינים בתהליך״, "שיעורי ניסיון״, ״מתעניינים שהומרו ללקוחות״, ״מתעניינים אבודים״ ו-״מכירות״.
  • אנו נרגשים לספר לכם שהאינטגרציה שלנו עם Make הושלמה! לאלו שכבר עובדים עם Zapier, ברור כמה יתרונות יש לניהול העסק לצד אוטומציות. המערכות הללו מאפשרות לכם לחבר את Arbox עם ממשקים רבים (פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק ועוד!), וליצור בקלות מערך אוטומציות שיחסוך לכם זמן יקר!
נניח ויש לכם קמפיין ממומן בפייסבוק (קלאסי לא?), ואתם רוצים שכל מי שמשאיר לכם פרטים יצטרף ל-ארבוקס כ״מתעניין״. Make & Zapier יגרמו לכך לקרות, ומשם יפעילו מערך אוטומציות שלם, בכדי שהמתעניינים שלכם יומרו ללקוחות משלמים.
  • WhatsApp & Arbox - שמעתם נכון, התממשקנו לוואטסאפ! מהיום ניתן לשלוח בחינם הודעות וואטסאפ, דרך ״ניהול המשתתפים״ ביומן ודרך פרופיל המשתמשים במערכת. צפו בסרטון והצטרפו.
  • התממשקות אוטומטית עם Freefit, Upapp & Move! כל שעליכם לעשות הוא להעתיק את מפתח ה API שלכם, ולשתף אותו. מפתח ה API ממוקם במסך ה״הגדרות״ במערכת הניהול. תגללו מטה ב״הגדרות בית עסק״ עד לקטגורית ״אינטגרציות״, שם תמצאו את השדה ״ה API של Arbox" - העתיקו ושתפו אותו עמם.

לסיום, במידה ואתם רוצים להתנסות לפני כולם בכלים החדשים שלנו, ולהיעשות לשותפים פעילים בעיצוב העתיד של המוצרים שלכם - שלחו לנו מייל לכתובת yuvalb@arboxapp.com

12.03.24

הגרסה החדשה שלנו מצוידת במספר שדרוגים, ושתי נקודות חשובות להמשך הדרך:

מה חדש?

  1. פרויקט הדוחות מתקדם בשיא המרץ ומתקרב אל סופו! אנו ממשיכים לפנק אתכם בדוחות חדשים ומדויקים, בעלי תצוגה נקייה ומהירות טעינה מדהימה. רגע לפני שנציין את הדוחות שהצטרפו לטכנולוגיה החדשה, נשמח להודיע שבפעימה זו הדוחות מאופיינים בפעולות מרובות! לא בטוחים מה זה אומר? צפו בסרטון שמופיע לעיל וצאו לדרך:
  • מאפייני לקוח, נוכחות עובדים, מתעניינים בתהליך, לקוחות מוקפאים, מנויים פעילים, כרטיסיות פעילות, לקוחות פעילים, כרטיסיות שעומדות להסתיים, מכירות, מנויים שעומדים להסתיים, לקוחות חסומים, כרטיסיות שקופות, מנויים שקופים, מנויים עתידיים וכרטיסיות עתידיות.
  1. בניסיון להעניק לכם חווית משתמש נעימה ואינטואיטיבית, יצרנו דרך חדשה להוספת מתעניינים ולקוחות למערכת. היכנסו לדוח ״מתעניינים בתהליך״ ולדוח ״לקוחות פעילים״, וצפו בכפתור החדש שמופיע בחלקו השמאלי עליון של המסך.
  2. פרופיל המתעניינים ממשיך לעבור שיפורים! הוספנו את השדה ״יום הולדת״, יצרנו דרך פשוטה להוספת הערה והחלפת סטטוס למתעניין ולאלו שמשתמשים ב api שלנו - הקמנו את השדה ״קמפיין״. הרבה דברים מגניבים מתבשלים באיזור המתעניינים, שווה להמשיך לעקוב באדיקות אחרי העדכונים.

לסיום, במידה ואתם רוצים להתנסות לפני כולם בכלים החדשים שלנו, ולהיעשות לשותפים פעילים בעיצוב העתיד של המוצרים שלכם - שלחו לנו מייל לכתובת yuvalb@arboxapp.com

06.02.24

מיני גרסה חמה מהתנור! השתמשנו הפעם בסרטון קצר בשביל להעביר את הנקודות הרלוונטיות עבורך:

23.01.24

העדכון החדש מציע מגוון שדרוגים ותוספות חדשניות למערכת הניהול שלכם, במטרה לספק לכם את החוויה האידיאלית!

מה חדש?

  1. הפידבק שלכם על הפלואו החדש להוספת משימה למערכת היה מצוין! בזכותכם ביצענו מקצה שיפורים שמכיל כרגע שני שינויים מרכזיים: מהיום בעת עריכת משימה קיימת לא יופיע מסך נוסף לאישור העריכה. בנוסף, בעת הוספת משימה גורפת יופיע מסך לחידוד ואישור הפעולה.
  2. ערכנו מספר שיפורים בתזכורות אוטומטיות למשימות, במידה ולא השתמשתם בהן עד היום - הגיע הזמן להתחיל וליהנות מכלי חיוני לניהול העסק (חבילות סטנדרט ומעלה). דוגמא כיפית ושימושית: הגדירו שתקפוץ משימת Follow Up באופן אוטומטי, יום לאחר מפגשי הניסיון של המתעניינים שלכם.
  3. מהיום ניתן להוריד ולנתח גם את דוחות הוראות הקבע שלכם באקסל. בנוסף, הכנו מדריך היכרות עם הדוחות הפיננסים במערכת - סרטון חובה!
  4. החזרנו את עמודת ״סטטוס״ הלקוחות לדוח ״ימי הולדת״. היכנסו לדוח ״ימי הולדת״ >>> סננו את הדוח על פי החודש הרצוי >> סמנו את לקוחותיכם > לסיום, לחצו על כפתור ה״פעולות״ ושלחו להם הודעת מזל טוב!
שימו לב, תמיד ניתן לשתף אותם בקוד קופון להנחה מיוחדת לכבוד יום ההולדת. מהניסיון שלנו, תקשורת אדוקה ומקרבת עם הלקוחות היא המפתח לצמיחת העסק והצלחתו!
  1. הוספת הערה באופן מהיר למתעניין! לחצו על אייקון ה- ״+״ הכחול בפרופיל המתעניין, ובחרו ב״הוספת הערה״. 
  2. בקרוב נציג דרך זיכוי יעילה ומהירה מתוך פרופיל הלקוחות שלכם! לבינתיים, נשמח לשתף אתכם במדריך הכנה לקראת פרסום ההליך החדש.

25.12.23

אנו שמחים להציג בפניכם את עדכון הגרסה האחרון של קהילת Arbox. העדכון כולל שדרוגים ויכולות שמטרתן לקחת את העסק שלכם אל עבר השלב הבא!

מה חדש?

  1. רוצים להתרשם מהצצה קטנה לפרויקט גדול? צפו בסרטון ההדרכה והיכנסו ל-״דוח היעדרויות״! פרויקט חידוש הדוחות במערכת מחולק למספר פעימות, כאשר בכל פעימה נחשוף עדכונים מרגשים, לדוגמא - עמוד דוחות ראשי בעל עיצוב נקי ומרענן, טעינת נתונים במהירות שעוד לא הכרתם, פירוק דוחות ישנים והרכבתם מחדש להפקת תועלת מקסימלית, הוספת גרפים וטבלאות מסכמות ליצירת חווית משתמש מעולה ועוד!
  2. הוספתם לקוח.ה לפגישה אישית חוזרת ביומן, והמערכת פוצצה להם את תיבת המייל? בואו ונשים לזה סוף. לאחר שיבוץ לקוח.ה בפגישה אישית, המערכת תשאל אתכם אם לשלוח או לא לשלוח להם את מייל אישור ההרשמה.
  3. Arbox נועדה לשמור על הסדר בעסק שלכם ולהוביל אותו לצמיחה. לכן, יש נתונים שאנחנו פשוט לא יכולים לתת לכם להשאיר מאחור. לאחר פניות חוזרות ונשנות, הפכנו ארבעה שדות במערכת לשדות ״חובה״: הוספת ״מקור״ למתעניינים (מאיפה הליד הגיע אלינו), בחירת סיבת ביטול לחברויות (למה הלקוח.ה בטלו את המנוי או הכרטיסיה), הגדרת סיבה בעת סימון מתעניין כ-״אבוד״ (מה גרם לנו לאבד את הליד) והזנת סיבת הקפאה לחברות (לדוגמא, ״מילואים״). כך תוכלו לקבל תמונת מצב עשירה בנתונים, ולהשקיע את המשאבים הנכונים לקידום העסק.
  4. המפגש התבטל על אף שהוא הכיל מינימום משתתפים, בטווח הזמנים שהגדרתם מראש? מעתה, לקוחותיכם לא יקבלו ״הפתעות״ לא רצויות בדקה ה-90. ביטול הרשמות לאחר זיהוי מינימום משתתפים על ידי המערכת, לא ישפיע יותר על קיום המפגש!
  5. בשאיפה להמשיך לספק לכם יכולות ניהול איכותיות דרך הסלולר, הוספנו את עמודת ה-״חובות״ בניהול המשתתפים דרך היומן.
  6. כחלק ממקצה השיפורים בהוראות הקבע במערכת, ביטלנו את היכולת לשנות את ערך החיובים לאפס ש׳׳ח. כאשר מחזור החיוב עומד על ״0״, המערכת לא מצליחה לחייב את הלקוחות וכתוצאה מכך הם נחסמים. רוצים לבטל מחזור חיוב עתידי בהוראת קבע? לחצו על ה-״דולר״ הירוק שמופיע לצד החברות בפרופיל הלקוח > עברו ל״חיובים עתידיים״ > לחצו על ה-״פח״ האדום שמופיע לצד החיוב הספציפי.
  7. לאחר פניות חוזרות, החלטנו לערוך מנגון קיים בפרופיל שלכם - סטטוס איש צוות לא יושפע מסטטוס החברות שלו (מנוי ״לא פעיל״ לא יגרום לכם להיות ״לא פעילים״). כך, לא יקרה מצב שתנעלו מחוץ למערכת!

12.12.23

אנו שמחים להציג בפניכם את עדכון הגרסה האחרון מבית Arbox, אשר כולל שדרוגים ויכולות שמטרתן למקסם את חווית המשתמש שלכם.

מה חדש?

  1. הוספנו מספר כלים חדשים ל-ממשק סימון הנוכחות:
  • מעתה אנשי הצוות שלכם יוכלו לצפות במפגשים מכל הסניפים במקביל.
  • רשימת המשתתפים תופיע בסדר אלפביתי ותפוצל בין לקוחות ומתעניינים.
  • כמות המשתתפים במפגש תופיע בצפייה דרך המובייל.
  1. לחצו על אחד מהמפגשים ב-לוח הזמנים, וצפו בתוספת מגניבה לתצוגה המהירה ולניהול המשתתפים! מהיום, ניתן להחליף את סוג האירוע, איש הצוות והחדר בו הוא מתנהל, בלחיצת כפתור. מעוניינים להשיב או להסיר את ה-״תצוגה המהירה״ מהמערכת? לחצו כאן ולמדו איך!
  2. אנו ממשיכים לייצר טריגרים יעילים ל-Zapier על סמך הדרישות שלכם. התחברו לזאפייר והתחילו לנצל את היכולות המדהימות שלה. בואו ונכיר את הטריגרים החדשים:
  • ״כניסה מרשימת המתנה״, ״ביטול הרשמה לשיעור״, ״סירוב אשראי בהו׳׳ק״, ״הרשמה ל-X מפגשים״, ״רכישה חדשה״, ״כניסה לעסק באמצעות קוד QR וצ׳יפ״, ״סימון מתעניין כ-״אבוד״״, ״חתימה על טופס דיגיטלי״ ו-״X סימוני נוכחות״.
נשמח לספק לכם מספר דוגמאות, בכדי לפשט את הנושא:
א) מתעניין שיסומן כ-״אבוד״ דרך מערכת הניהול, יכנס אוטומטית לקמפיין שימור.
ב) שליחת התראה אוטומטית עם הסבר לסגירת חוב, בעת סירוב אשראי בהוראת קבע.
ג) מחוברים ל-UPGRADE360? מהיום תוכלו לקבל וואטסאפ על ביטולי הרשמות מצד לקוחותיכם.

  1. הוספנו את האפשרות לשלוח קבלות וחשבוניות מקוריות! הכנסו ל-פרופיל לקוח, לחצו על אייקון ה-״מעטפה״ (מופיע לצד המסמך החשבונאי) ונסו זאת בעצמכם.
  2. רכישת מוצר ללקוחות ״freefit״ (זהה לרכישת מוצר דרך פרופיל מתעניין). לדוגמה, מכירה של מזרן יוגה או תיק ממותג של העסק שלכם.
  3. התחדשנו ביכולת לסמן נוכחות למפגש ניסיון, הישר מפרופיל המתעניין.

30.10.23

עדכון הגרסה מביא מגוון שיפורים ותוספות חדשות למערכת הניהול שלכם, במטרה להעניק לכם את חווית המשתמש הטובה ביותר.

מה חדש?

  1. התחדשנו ביכולת גרירה של אירועים בתצוגה היומית (Drag & Drop).
  2. החלפת אמצעי תשלום (כרטיסי אשראי) דרך פרופיל הלקוח במנויי הוראת קבע. לקריאה נוספת
  3. זיכוי לקוח.ה בעת ביטול מנוי מסוג הוראת קבע. לקריאה נוספת
  4. חיוב יחסי בעת ביטול מנוי מסוג הוראת קבע. מהיום אתם לא צריכים לחשב את החלק היחסי שלקוחותיכם צריכים לשלם, אלא פשוט לתת ל - Arbox לעבוד בשבילכם. לקריאה נוספת
  5. הזנת פציעות למתעניינים (בדיוק כמו בפרופיל לקוח). הפציעות יופיעו בממשק סימון הנוכחות ויאפשרו לכם לספק יחס אישי במפגשי הניסיון.

17.10.23

עדכון הגרסה מביא מגוון שיפורים ותוספות חדשות למערכת הניהול שלכם, במטרה להעניק לכם את חווית המשתמש הטובה ביותר.

מה חדש?

  1. הגיע הזמן להתפנק בממשק סימון נוכחות חדש! לחצו כאן על מנת ללמוד כיצד להשתמש בו ולגשת אליו בקלות.
  2. במטרה לשפר את חווית המשתמש שלכם, עבדנו בתקופה האחרונה על שיפור הוראות הקבע במערכת. הגרסה החדשה כוללת בתוכה כמה עדכונים שנועדו לעבוד מאחורי הקלעים, וכמה שנועדו לשימוש האישי שלכם:
  • לאלו מכם שאוהבים לבטל הוראות קבע באמצעות שינוי תאריך הסיום שלהן, הוספנו הערה מיוחדת שתחדד לכם שהחיובים העתידיים שלהן עדיין פעילים! הגיע הזמן ללמוד ביחד איך לבטל הוראות קבע כהלכה. לקריאה נוספת
  • בכדי למנוע חיובים מיותרים, הגבלנו את החלפת המנויים. ניתן להחליף מנוי ללא תאריך סיום אך ורק עם מנוי ללא תאריך סיום, וההפך - מנוי עם תאריך סיום מוגדר, ניתן להחלפה אך ורק עם מנוי בעל תאריך סיום מוגדר גם כן.
  • הסרנו את האפשרות לערוך או להוסיף תאריך סיום למנוי הוראת קבע מתחדש, (מנוי שהוגדר מראש במערכת ללא תאריך סיום) במעמד הרכישה והעריכה.
יצרנו מדריך חדש ומקיף בנושא הוראות קבע באקדמיה שלנו, אנחנו מבטיחים לכל מי שיקרא אותו שליטה מלאה בתחום. למעבר למדריך 
  1. הוספנו חיווי לחובות בקרב מתעניינים בלוח הזמנים. כאשר מתעניינים עם חובות פעילים יופיעו באחד מהאירועים שלכם, החובות שלהם יצבעו באדום. בעת הנחת העכבר על החוב יופיעו כל הפרטים הרלוונטיים לגביו.
  2. צירפנו את תעודות הזהות של הלקוחות שלכם לדוח ״לקוחות פעילים״. שימו לב, ניתן להבחין בעמודה זו רק בעת ייצוא הדוח כאקסל.
  3. לאלו שאוהבים להביט בלוח הזמנים דרך תצוגת ״סדר יום״, הרחבנו את טווח תצוגת האירועים לשבוע שלם.
  4. הוספנו תצוגה חדשה ללוח הזמנים - ״רשימה שבועית״! תצוגה זו מאפשרת לכם לראות מספר אירועים גדול מהרגיל במסך אחד. במידה ויש לכם סניפים במערכת, ״רשימה שבועית״ תאפשר לכם לצפות באירועים מכל הסניפים במקום אחד. 
אם אתם עדיין לא בטוחים בנוגע להגדרות לוח הזמנים והדרך הנכונה לעבור בין תצוגותיו, לחצו כאן ועברו למדריך שיעשה לכם סדר.

28.09.23

עדכון הגרסה מביא מגוון שיפורים ותוספות חדשות למערכת הניהול שלכם, במטרה להעניק לכם את חווית המשתמש הטובה ביותר.

מה חדש?

  • אנו ממשיכים לשפר את חווית המשתמש שלכם ומרכזים מגוון פעולות שונות במסך אחד! מהיום ניתן לנהל את נוכחות הלקוחות דרך הפרופילים שלהם. הכנסו לפרופיל הלקוח ולחצו על אייקון ״לוח השנה״ הירוק שמופיע לצד החברות (מנוי או כרטיסיה). שימו לב, הוספנו את האפשרות לסמן נוכחות ולבטל הרשמה לאירועים (ביטול רגיל ומאוחר).
  • הוספנו לאפליקצית הלקוחות (בקרוב יופיע גם בממותגות) את היכולת לעדכון אמצעי תשלום, בעת סירוב של חיוב בהוראת קבע! הפעולה תתבצע על ידי עדכון פרטי האשראי מצד הלקוחות וביצוע ״חיוב מיידי״, כך הם יסגרו את החוב שלהם והוראת הקבע תמשיך לחייב אותם כהלכה. למדריך המלא
  • הוספנו לפרופיל הלקוחות את תוכן ההודעות ששלחתם להם דרך מערכת הניהול. הכנסו לפרופיל הלקוחות ועברו לקטגורית ״תקשורת״, שם תראו את זמן השליחה, סוג ההודעה, על ידי מי הוא נוצרה ואת התוכן שלה.
  • בעת ניסיון הוספת לקוחות או מתעניינים בעלי מייל זהה למתעניין עבר שלכם (אחד שכבר מחקתם מארבוקס), נאפשר לכם לשחזר אותו ולהתחיל את המסע שלו מחדש (בדומה להוספת לקוח או מתעניין בעלי מייל זהה לזה של לקוח עבר).
  • שדרגנו את הכלי החדש ״המרת לקוח למתעניין״, לקריאה נוספת בנושא לחצו כאן.

אנו נרגשים לבשר על ההשקה הקרובה של ממשק סימון הנוכחות החדש! ממשק זה יפשט וישדרג את חווית המשתמש שלכם. הישארו מעודכנים ואל תפספסו דבר באמצעות איזור ״עדכוני המוצר״ של Arbox.

12.09.23

עדכון הגרסה מביא מגוון שיפורים ותוספות חדשות למערכת הניהול שלכם, במטרה להעניק לכם את חווית המשתמש הטובה ביותר.

מה חדש?

  • המרת לקוח למתעניין - רוצים להחזיר את הלקוחות שלכם לתהליך המכירה? מהיום ניתן לעשות זאת בקלות! להרחבה לחצו כאן
  • הוספנו עבורכם את האפשרות להשתמש בתבניות הודעה גם כאשר לא מדובר בהודעה אוטומטית. כך תוכלו לחסוך זמן יקר ולא להקליד שוב ושוב טקסטים שחוזרים על עצמם ללקוחותיכם. עליכם ליצור תבניות הודעה דרך ״פעולות אוטומטיות״, על מנת שתוכלו להשתמש בהן בעת שליחת הודעה דרך ״פעולות מהירות״ ודרך ״לוח הזמנים״ של Arbox. הכלי מתאים לחבילות סטנדרט ופרו
  • עבדנו על שיפור ביצועי לוח הזמנים וקיצרנו את זמן הטעינה שלו משמעותית.
  • דאגנו לכך שמסך פרופיל הלקוח יפתח במערכת הניהול בצורה האידיאלית עבורכם.
  • שפרנו את עריכת המוצרים במערכת הניהול, מעתה תמונות המוצרים יופיעו בשלמותן לאחר שמירת העריכה.
  • הוספנו תיעוד חדש ל״יומן הפעילות״ בפרופיל הלקוחות. מהיום בכל פעם שתמירו לקוחות ״פעילים״ לסטטוס לקוחות ״לא פעילים״ וההיפך, הפעולה תתועד ותופיע ב״יומן הפעילות״ שלהם.
  • הוספנו עמודה של חברויות פעילות בדוח ״ימי הולדת״ בדיוק כפי שביקשתם.
  • צירפנו עמודה חדשה בדוח ״לקוחות פעילים״, שמכילה את תעודות הזהות של לקוחותיכם. ניתן להבחין בעמודה בעת ייצוא הדוח לאקסל בלבד.

לסיום, נשמח בהזדמנות זו לספר לכם שבקרוב מאוד נשיק ממשק סימון נוכחות חדש! בנוסף, נצרף לאפליקצית הלקוחות את האפשרות לעדכון אמצעי תשלום, בעת סירוב של חיוב בהוראת קבע נחנו מבטיחים לכם חוויה נוחה, ברורה ובעלת עיצוב נקי ומרענן!

22.08.23

עדכון הגרסה מביא מגוון שיפורים ותוספות חדשות למערכת הניהול שלכם, במטרה להעניק לכם את חווית המשתמש הטובה ביותר:

מה חדש?

  • בעת יצירת משימה ללקוח/מתעניין, ״מנהל הלקוח״ שלו ישויך אליה באופן אוטומטי.
  • מהיום ניתן להגדיר פרק זמן ספציפי לפני תחילת מפגש (אישי וקבוצתי), שבמהלכו ההרשמה אליו תהיה סגורה! כלי ״סגירת זמן הרשמה״ נוצר בכדי שתוכלו להרגיש שליטה מלאה בלוח הזמנים שלכם, ועל מנת שתמיד יהיה לכם מספיק זמן להתכונן למפגשים עם לקוחותיכם! 
  • הרחבנו את התצוגה המהירה בלוח הזמנים, כעת כל הפרטים החיוניים יופיעו באופן מלא.
  • הוספנו את האפשרות לצפייה בחובות הכלליים של הלקוחות דרך אירועים שונים, בין אם מדובר בחוב שמוזן על החברות, ובין אם מדובר בשאר החובות של הלקוח! 
  • ניתן מהיום להוסיף ״מנהל לקוח״ חדש הישר מפרופיל הלקוחות שלכם.
  • בעת חיפוש לקוחות דרך מפגשים, ניתן יהיה לראות את הסטטוס שלהם - ״פעיל״ / ״לא פעיל״.
  • הוספת היכולת לחיוב מיידי הישר מפרופיל הלקוח, לחיובים שסורבו בהוראות קבע. איך לעשות זאת? לחצו על ״אייקון הדולר״ ועברו לקטגוריות ״חיובים עתידיים״.
  • מעכשיו ניתן להוסיף גם לקוח מוקפא לאירועים בלוח הזמנים.
  • דאגנו לשפר את החיבור של Arbox ו-Zapier,  מעבר הנתונים יתבצע באופן מלא וחלק.
  • הסרנו את המילה null מהתצוגה של אנשי צוות ללא שם משפחה.

שתף

האם השיעור הזה עזר לך?

שאלות נפוצות

No items found.

לקריאה נוספת

נושאים נבחרים

לא מצאתם את מה שחיפשתם?

קבעו פגישת הדגמה

המומחים שלנו ישמחו להדגים כיצד Arbox יכולה לעזור לקחת את העסק שלכם לגבהים חדשים.

פנו לצוות התמיכה

צוות התמיכה שלנו זמין ושמח לעזור בימים ראשון-חמישי ובשעות 9:00-18:00

בלחיצה על "קבל", אתה מסכים לאחסון של קובצי Cookie במכשיר שלך כדי לשפר את הניווט באתר, לנתח את השימוש באתר ולסייע במאמצי השיווק שלנו. עיין במדיניות הפרטיות שלנו למידע נוסף.