חברות הסליקה
ב-Arbox תוכלו לבחור בין מספר חברות סליקה מובילות, שכל אחת מהן מציעה יתרונות שונים ומסלול עבודה פשוט וברור. מדריך זה נועד לעזור לכם להבין מי הן חברות הסליקה שאנו עובדים איתן - Grow, Pelecard (פלאקארד) ו-iCredit (אייקרדיט) - ומהו תהליך ההצטרפות לכל אחת מהן.

חברת GROW נחשבת למאגד בעולם הסליקה, כלומר, הם פועלים בתור חברת אשראי וסליקה יחד. תהליך ההתחברות אליהם נוח ופשוט, ולכסף שלכם יש קורת גג אחת, אשר מטפלת גם בסליקה בפועל וגם בהעברת הכספים לחשבון הבנק.
תהליך ההתחברות פשוט מכיוון שהוא חוסך את הצורך בתקשורת מול שני גורמים שונים (חברת אשראי וחברת סליקה), ואישורי העבודה והקמת המסוף מתבצעים במהרה.
כחלק מהיותם מאגד, GROW פועלים לפי מודל "לא סלקת, לא שלמת". הם לא גובים תשלום חודשי עבור שירותיהם, אלא רק על עמלות הסליקה עצמן.

חברת פלאקארד היא חברת הסליקה השנייה שאנו עובדים איתה. העלות עבור שירותי הסליקה נגבית ישירות מהם, כך שאתם משלמים לפלאקארד עבור שירותי הסליקה באופן חודשי.
דרכי התקשרות
- תוכלו לפנות ישירות לפלאקארד ולבקש להצטרף. חשוב לציין בפנייה שאתם משתמשים בשירות הסליקה של Arbox, כדי שהם ידעו לשלוח לנו את פרטי החיבור, ברגע שהמסופים יהיו מוכנים.
- מילוי טופס הצטרפות מקוון. עליכם למלא את הטופס ולהזין את כל הפרטים לגבי העסק. הפנייה תועבר ישירות לפלאקארד כאחת שהגיעה דרך Arbox.
עלות הקמה חד פעמית לשני מסופים - 399 ש״ח + מע״מ (תשלום בטופס ההגשה)

חברת iCredit היא חברת הסליקה השלישית שאנו עובדים איתה. התשלום עבור שירותי הסליקה מתבצע ישירות מול Arbox. ניתן לשלם עבור השירות במתכונת חודשית או שנתית, כאשר תשלום שנתי מזכה בהנחה משמעותית.
להקמת מסופי סליקה, והצטרפות לממשק החשבוניות, עליכם למלא ולהגיש את טופס ההצטרפות. בטופס תצטרכו למלא את פרטי העוסק שלכם, ולהזין את מספרי הספקים לצורך הקמת המסופים - בחרו בחברת האשראי שלכם, ומלאו את מספר הספק הרגיל ואת מספר הספק להוראות קבע, במקומות המיועדים לכך.
במהלך מילוי הטופס, תדרשו לבצע תשלום חד פעמי עבור הקמת שני המסופים (המסוף הרגיל ומסוף הוראות הקבע). עלות הקמת המסופים היא 399 ש"ח + מע"מ.
* יש לכם רק מספר ספק אחד? דברו עם צוות המומחים שלנו, ולאחר אישור, הזינו אותו פעמיים בטופס.
* אתם עובדים עם יותר מחברת אשראי אחת? אין בעיה! תוכלו לבחור מספר חברות אשראי בטופס, ולהזין את מספרי הספקים במקומות המיועדים לכך.
לכל שאלה בנושא, ניתן לפנות לנציגי המכירות והתמיכה, ונשמח לסייע בחיבור.
שאלות נפוצות
לאחר החיבור לסליקה, כל הרכישות והמכירות בעסק יתועדו על ידי דוחות מסודרים. את הדוחות ניתן להוריד כקובץ אקסל למחשב ולהעביר לרואה החשבון שלכם. בנוסף, תוכלו לצפות בתשלומים של לקוחות ספציפיים ישירות מתוך פרופיל הלקוח שלהם.
מרגע הגשת ושליחת טופס ההצטרפות עלינו להמתין לתגובה מצד חברת הסליקה שלכם, מה שעשוי לקחת 2-4 ימי עסקים. בזמן הזה תוכלו להנות מתכנים עשירים במידע, מהם תוכלו ללמוד על ההליכים הפיננסים ולצבור ביטחון בתחום. אנחנו נדאג ליידע אתכם ברגע שהסליקה במערכת הניהול תהיה ערוכה ומוכנה.
סליקה: בחירה באפשרות זו תאפשר לניהול פיננסי יעיל בפלטפורמה אחת, הליכי הסליקה והפקת המסמכים יתבצעו דרך Arbox. המסמכים יישלחו אוטומטית למייל הלקוחות לאחר רכישה.
הפקת מסמכים: בחירה באפשרות זו תוביל לשימוש בשתי מערכות נפרדות לניהול הפיננסי שלכם. הפקת החשבוניות והקבלות תיעשה באופן אקטיבי דרך מערכת הניהול, אך הסליקה (חיוב האשראי) תתבצע דרך מערכת נפרדת.
סליקה עם Arbox מאפשרת לכם לנהל את כל התחומים הפיננסיים בעסק במקום אחד:
1.מכירה ורכישה של מוצרים, חברויות, פגישות, סדנאות ועוד.
2.ניהול איכותי ובקרה אחר הוראות קבע של לקוחות פעילים.
3.הפקה ושליחה של קבלות וחשבוניות באופן אוטומטי.
4.זיכוי לקוחות מתוך פרופיל הלקוח במערכת.
5.ניתוח ההכנסות של העסק דרך הדוחות המתקדמים בעולם.
.png)


