שדות מותאמים אישית
הגיע הזמן להכיר את החידוש האחרון במערכת - שדות מותאמים אישית!
הפיצ׳ר זמין ללא עלות וללא הגבלה לבעלי חבילת Professional.
בעלי חבילת Standard יוכלו ליהנות מ-3 שדות מותאמים אישית לבחירתם ללא עלות.
״שדות מותאמים אישית״ משדרגים את ניהול העסק, ומשפרים את החוויה הכללית במספר מישורים:
- איסוף מידע רחב מלקוחות: מאפשר לבצע התאמת שירותים לצרכים והעדפות אישיות!
- סינון חכם בלוח השיעורים: לקוחות יכולים למצוא בקלות את המפגשים הרלוונטיים להם!
- ניתוח דוחות חכם ומדויק: השדות מופיעים בחלק גדול מהדוחות במערכת (מאפייני לקוח, רישומים לקורסים, מתעניינים בתהליך, חובות, שיעורי ניסיון, מתעניינים שהומרו ללקוחות, מתעניינים אבודים ו-הזרוע עוד נטויה...)!
שילוב כל היכולות האלה יאפשר לכם לספק חווית שירות מצוינת עבור לקוחותיכם.
נוכל להקים שדות בעבור לקוחות/מתעניינים ו-לוח הזמנים. לשם כך, נעבור להגדרות > הגדרות בית העסק > נרד לתחתית המסך, ונראה את האפשרות של ״יצירת שדה״.
אתם מרגישים שאתם לא אוספים מספיק מידע מהלקוחות והמתעניינים שלכם? בא לכם לצפות בנתונים נוספים דרך דוחות המערכת? במיוחד בשבילכם יצרנו את הכלי המהמם הזה! מהיום ניתן לאסוף מידע רחב ומדויק, מבלי להתאמץ. עליכם להקים שדות שונים ולהגדיר שיופיעו לעיני המשתתפים בהליך ההרשמה.
סוגי השדות לבחירה:
- בחירה מתוך מספר אפשרויות - נוכל להגדיר שדה שבו הלקוח יוכל לבחור את תשובתו מבין כמה אפשרויות שנבחר מראש. לדוגמא - ״רמה מקצועית״ עם אפשרויות הבחירה הבאות - מתחילים, בינוני ומתקדמים.
- טקסט - נוכל להגדיר שדה חופשי בו הלקוח יוכל לרשום את התשובה שלו. לדוגמא - ״מה הציפיות שלך מהשירות שלנו?״
- כן/לא - נוכל להגדיר שאלות כן/לא בהתאמה אישית, לדוגמא - ״האם יש ברשותך מזרן לפעילות?
- מספר - נוכל להגדיר שדה שתשובת הלקוח עליו מספרית, לדוגמא ״מידת נעליים״ או ״שנות ניסיון בתחום״.
- מספר טלפון - במידה ונרצה לבקש מהלקוח להוסיף מספר טלפון של הורה/מספר של איש קשר נוסף.
- תאריך- יום נישואים, תאריך מטרה להצבת יעדים וכו..
כעת נתמקד במספר מאפיינים מרכזיים, ונציג דוגמאות חיות מהמערכת ואתר ההרשמות. רגע לפני שמתחילים, שימו לב! נוכל לבחור היכן להציג את השדות שהקמנו, ולהגדיר האם הם שדות חובה או רשות:
הצגת השדה בהוספת מתעניין חדש ממערכת הניהול -
כאן נוכל לראות דוגמא לשימוש בשדה מותאם אישית בשאלת ״כן/לא״, כאשר נבחר להציגו בהוספת מתעניין:
הצגת השדה בהוספת לקוח חדש באתר ההרשמות
נוכל להגדיר את הצגת השדה בעת יצירת לקוח חדש דרך אתר ההרשמות. כאשר לקוח יבחר חברות ויבצע את תהליך ההרשמה הראשוני, יוצגו בפניו השדות שהגדרנו למענה. כאן נוכל לראות דוגמא לשדה רב בחירה של ״צבע חגורה״:
הצגת השדה בפרטי מתעניין בהרשמה למפגש ניסיון
נוכל לבחור להציג את השדה במסך ההרשמה של מתעניין למפגש הניסיון. לדוגמא, שילוב שדה של ״רמת קושי״ על מנת לסווג את אופי הפעילות שנרצה להתאים למתעניין:
כפי שציינו בהתחלה, השדות מופיעים בחלק רחב מדוחות המערכת. תגללו לתחילת המדריך ועברו לדוחות הספציפיים! מעבר לכך, השדות מופיעים בפרופיל המשתמשים. עליכם להיכנס אליהם ולעבור לקטגוריית ״פרטים אישיים״.
גם במקרה הזה, עליכם להקים את השדות ממסך ה-״הגדרות״. לאחר מכן, ניתן לסווג את המפגשים ביומן שלכם, על בסיס השדות שהקמתם. כך, תאפשרו ללקוחותיכם למצוא את הסשנים המדויקים ביותר עבורם בקלות! בהמשך, נצרף את שדות לוח הזמנים גם לדוחות רלוונטיים לניהול היומן. כך תוכלו לנתח נתונים באופן רחב, וליהנות ממסקנות שיובילו אתכם לצמיחה!
בואו נצפה במספר דוגמאות כדי להבין איך זה יכול לבוא לידי ביטוי:
- סיווג רמות קושי - ״מתחילים״, ״בינוני״ ו-״מתקדמים״.
- סיווג לפי קבוצות גיל - נוכל להגדיר קבוצת גילאים או כיתות.
- סיווג לפי קהל - ״מתאמנים״, ״אנשי צוות״ ו-״אקדמיה״.
- סיווג לפי קטגוריה - ״יוגה״, ״פילאטיס״ ו-״אימוני סטודיו״.
שילוב השדות בלוח הזמנים מספק חווית משתמש נעימה למשתתפים, ומאפשר להם להירשם למפגשים מדויקים עבורם!
כעת נתמקד במספר מאפיינים מרכזיים, ונציג דוגמאות חיות מהמערכת ואתר ההרשמות. רגע לפני שמתחילים, שימו לב! נוכל לבחור היכן להציג את השדות שהקמנו, ולהגדיר האם הם שדות חובה או רשות:
לאחר שהקמנו את השדות, נוכל לשבץ אותם במפגשים קיימים וחדשים כאחד!
כפי שציינו, שדות מותאמים אישית בלוח הזמנים, מאפשרים למשתתפים לסנן את המפגשים הרבים. כך, הם יוכלו ליהנות מתצוגה מדויקת עבור הצרכים שלהם, ולהירשם למפגשים הנכונים ביותר עבורם:
במידה ומשהו לא ברור בנוגע לכלי החדש - אנחנו כאן בשבילכם! אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל רגע, ואנחנו נספק לכם מענה מקצועי ומהיר בנוגע לכל נושא. אוהבים, צוות Arbox.