פעולות נפוצות לחגים
לרגל חגי תשרי, ריכזנו עבורכם מספר פעולות נפוצות במערכת שהעסקים שלנו ב-Arbox מבצעים במהלך החגים.
תוכלו ללמוד איך לבטל שיעורים בצורה גורפת, להקפיא את כל הלקוחות, לשלוח הודעה לכל החברים במועדון ועוד...
במידה ונרצה לבטל שיעורים בטווח ימים ביומן, נוכל לבצע מחיקת אירועים גורפת.
ניכנס ליומן, ונלחץ על גלגל השיניים משמאל למעלה ונבחר את אפשרות ״ביטול אירועים גורף״.

לאחר מכן, במסך שיפתח נסמן את תאריך המוגדר לביטול או טווח תאריכים בהם יבוטלו האירועים.
נבחר האם לעדכן את המשתתפים שהשיעור בוטל או שלא, ונשמור.

במידה ונרצה לבצע הקפאה גורפת לכל לקוחות המועדון שלנו, נוכל לבצע את הפעולה בקלות ובפשטות.
על מנת לבצע הקפאות מרובות לכלל בעלי המנויים והכרטיסיות, יש לגשת לדוחות > דוח מנויים פעילים / דוח כרטיסיות פעילות (בהתאמה לסוגי החברות שתרצו להקפיא) > לסמן את כלל הרשומים בדוח על ידי לחיצה על ראש עמודת השם > ללחוץ על כפתור ״פעולות״ ולבחור באפשרות של ״הקפאות מרובות״ .
שימו לב שתוכלו לסנן את הדוח על ידי לחיצה על כפתור המשפך בראש כל עמודה, וליצור פילטר בהתאם לצרכים שלכם. ( לדוגמא לבחור להציג רק בעלי מנוי מסוים).

חשוב לציין - ההקפאה משמעותה חסימת היכולת לרישום לשיעורים בפרק הזמן שהוגדר, והארכת תאריך הסיום של החברות באופן אוטומטי בהתאם למשך זמן ההקפאה שהוגדר. לבעלי מנוי או כרטיסייה ללא תאריך סיום - הקפאה לא משפיעה על תאריך החברות.
בעבור מנויי הוראת קבע - הקפאת חברות אינה משפיעה על החיובים העתידיים ויש לבצע שינוי ידני של מחזורי החיוב ללקוחות הרלוונטים.
אם לאחר שביצענו הקפאה ללקוח נרצה לבצע שינוי במחזורי החיוב, נצטרך להיכנס לעמוד הלקוח וללחוץ על הדולר הירוק.
במסך שיפתח, נוכל לראות את תנאי הוראת הקבע ולשנות את מועד החיוב והסכום הכללים. אם נעבור ללשונית ״חיובים עתידיים״, נוכל לראות את כל מחזורי החיוב העתידיים של הלקוח. בלחיצה על עיפרון העריכה משמאל למחזור החיוב, נוכל לשנות את התאריך או הסכום של מחזור החיוב. בלחיצה על הפח משמאל למחזור החיוב, נוכל לבטל אותו וכך הלקוח לא יחויב במחזור החיוב.
פעולה נוספת שנוכל לבצע, היא הוספה של מחזור חיוב להוראת הקבע הפעילה. בתחתית החלון מצד ימין נראה פלוס בתוך עיגול. לחיצה עליו תוסיף מחזור חיוב בתחתית המסך, מה שיאפשר לנו להגדיר תאריך וסכום לחיוב על בסיס הוראת הקבע הקיימת.

במידה ונרצה לשלוח הודעה לכל הלקוחות שלנו יחד, נלחץ על כפתור פעולות מהירות מצד שמאל.
1. לחצו על כפתור ״פעולות מהירות״ ובחרו באופציה ״הודעה חדשה״.

2. בחרו את אופן שליחת ההודעה מהאופציות הקיימות:
- הודעות פוש - מהאפליקציה
- הודעת SMS
- אימייל
לא ניתן לשלוח הודעת תפוצת לכל המועדון באמצעות הווטסאפ של ארבוקס

3. בחרו בקהל היעד שלכם וכתבו את תוכן ההודעה.
אם נרצה שההודעה תישלח לכל הלקוחות, נבחר ב״לקוחות פעילים. נוכל להשתמש בפרמטרים על מנת להקנות להודעה נימה אישית יותר.

שימו לב: על מנת שההודעה תשלח בשלמותה עליכם להקפיד לא לחרוג מכמות התווים המקסימלית (משתנה בהתאם לצורת השליחה) וכן לא להוסיף אימוג׳ים שעלולים לשבש את שליחת ההודעה.
במידה ונרצה להגדיר סוג שירות מסוג מפגש קבוצתי כאפשרי לרכישה מחוץ לחברות (מנוי או כרטיסיה), ובכך להירשם ללא עלות אליו.
על מנת לאפשר זאת נכנס ללוח הזמנים > נלחץ על אייקון גלגל השיניים מצד שמאל למעלה > סוגי שירות > שיעורים קבוצתיים > נבחר את השיעור אותו נרצה לאפשר לרכישה מחוץ לחברות ונלחץ עליו > נסמן את השורה שבה כתוב ״זמין לרכישה נפרדת שלא כחלק ממנוי או כרטיסייה״ ונגדיר את המחיר שנרצה לגבות בעבור השיעור.
אם נרצה שהשיעור יהיה ללא עלות נוספת, נכתוב את הספרה 0, כך השיעור יהיה ללא תשלום.

לאחר שנבחר את כל הפרטים הרצויים, נלחץ על שמירה, כעת כאשר לקוח ילחץ על השיעור הזה ביומן, הוא יוכל לבצע רכישה ורישום ישירות לשיעור הזה ללא תלות ברכישת חברות.
אם נכנס ללוח הזמנים באתר ונלחץ על המפגש הזה, נוכל ישירות לבצע תשלום ורישום.
