חזרה

פעולות נפוצות לחגים

לרגל חגי תשרי, ריכזנו לכם מספר פעולות נפוצות, אשר השותפים שלנו נוטים לבצע. דרך המדריך הזה תוכלו ללמוד איך לבטל שיעורים בצורה גורפת, להקפיא מספר לקוחות במקביל, לשלוח הודעה לכלל חברי המועדון ועוד!

ביטול אירועים גורף

במידה ונרצה לבטל מפגשים בעסק, בין טווח תאריכים ידוע מראש, נוכל לבצע זאת באופן גורף. פשוט ניכנס ליומן ונלחץ על אייקון ״גלגל השיניים״, אשר מופיע בחלקו השמאלי עליון של המסך, ונבחר באפשרות ״ביטול אירועים גורף״.

לאחר מכן, נבחר בתאריך ספציפי או בטווח תאריכים בו יבוטלו המפגשים. לסיום, נגדיר האם לעדכן את המשתתפים ואנשי הצוות על ביטול המפגשים.

הקפאה גורפת

במידה ונרצה לבצע הקפאה גורפת ללקוחותינו, נוכל לעשות זאת ללא בעיה. יש לגשת ל-״דוחות״ >>> לבחור ב-״דוח מנויים פעילים״דוח כרטיסיות פעילות״ (בהתאמה לסוגי החברות שתרצו להקפיא) >> לסמן קבוצה של לקוחות, בעזרת לחיצה על הצ׳ק-בוקס שמופיע לצד שמם > ולסיום, ללחוץ על כפתור ״פעולות״, ולבחור באפשרות של ״הקפאות מרובות״.

ניתן לסנן את הדוח על ידי לחיצה על אייקון המשפך בראש כל עמודה, וליצור פילטר בהתאם לצרכים שלכם (לדוגמא, לבחור להציג רק בעלי מנוי מסוים).

‍רגע לפני ההקפאה חשוב לזכור:

ההקפאה משמעותה חסימת היכולת לרשום לשיעורים בפרק הזמן שהוגדר, וכן הארכת תאריך הסיום של החברות באופן אוטומטי בהתאם למשך זמן ההקפאה. עבור בעלי מנוי או כרטיסייה ללא תאריך סיום, ההקפאה לא תשפיע על תאריך החברות. לגבי מנויי הוראת קבע, הקפאת החברות אינה משפיעה על החיובים העתידיים, ויש לבצע שינוי ידני במחזורי החיוב עבור הלקוחות הרלוונטיים.

עריכת הוראת קבע ומחזורי חיוב

אם לאחר שביצענו הקפאה להוראת קבע, נרצה לערוך שינוי במחזורי החיוב שלה, נצטרך להיכנס לפרופיל הלקוח וללחוץ על אייקון ה-״הדולר הירוק״ (מופיע לצד הוראת הקבע).

במסך שיפתח, נוכל לראות את פרטי הוראת הקבע, ולשנות את מועד החיוב והסכום הכלליים. במידה ונעבור ללשונית ״חיובים עתידיים״, נוכל לראות את כל מחזורי החיוב העתידיים של הוראת הקבע הספציפית. בלחיצה על אייקון ה-״עיפרון״, נוכל לשנות את התאריך או את הסכום של מחזור החיוב. בלחיצה על אייקון ה-״הפח״ משמאל למחזור החיוב, נוכל לבטל אותו וכך הלקוח לא יחויב כלל.

פעולה נוספת שנוכל לבצע, היא הוספה של מחזור חיוב להוראת הקבע הפעילה. בתחתית החלון מצד ימין נראה אייקון של ״פלוס״. לחיצה עליו תוסיף מחזור חיוב בתחתית המסך, ונוכל להגדיר לו תאריך וסכום לחיוב לפני רצוננו.

שליחת הודעה לכל הלקוחות

במידה ונרצה לשלוח הודעה לכלל הלקוחות בעסק, נלחץ על כפתור ״פעולות מהירות״, אשר מופיע בחלקו הימני עליון של המערכת. כעת, עקבו אחר סדר הפעולות הבא, ולסיום שלחו את ההודעה ללקוחותיכם.

1. לחצו על כפתור ״פעולות מהירות״ ובחרו ב-״הודעה חדשה״:

2. בחרו את אופן שליחת ההודעה:

‍לא ניתן לשלוח הודעת תפוצה דרך וואטסאפ, מטעמי בטיחות למספר העסקי שלכם.

3. בחרו בקהל היעד שלכם (לקוחות פעילים, מתעניינים, אנשי צוות וכו׳), וכתבו את תוכן ההודעה. אל תשכחו להשתמש בפרמטרים משתנים, בכדי לפנות לכל לקוח ולקוחה באופן אישי!

הקמת אירוע ללא עלות - Pay for Slot

במידה ונרצה לפרגן לכלל הלקוחות, בכניסה חינם לאירוע חגיגי, נוכל לעשות זאת בקלות דרך לוח הזמנים.

תחילה, נכנס ל-״לוח הזמנים״ >>>>> נלחץ על אייקון ״גלגל השיניים״, אשר מופיע בחלקו השמאלי עליון >>>> נבחר ב-״סוגי שירות״, ואז ב-״שיעורים קבוצתיים״ >>> נסמן את המפגש אותו נרצה להגדיר לרכישה מחוץ למסגרת החברות >> נסמן את המשבצת, ונזין את המחיר שנרצה לגבות בעבור המפגש.

אם נרצה שהמפגש יהיה בחינם, נכתוב את הספרה ״0״ ונשמור.

כעת, כאשר לקוחותיכם ינסו להירשם למפגש דרך האפליקציה והאתר, הם יוכלו לבחור להירשם מחוץ למסגרת החברות בחינם!

שתף

האם השיעור הזה עזר לך?

שאלות נפוצות

No items found.

לקריאה נוספת

נושאים נבחרים

לא מצאתם את מה שחיפשתם?

קבעו פגישת הדגמה

המומחים שלנו ישמחו להדגים כיצד Arbox יכולה לעזור לקחת את העסק שלכם לגבהים חדשים.

פנו לצוות התמיכה

צוות התמיכה שלנו זמין ושמח לעזור בימים ראשון-חמישי ובשעות 9:00-18:00

בלחיצה על "קבל", אתה מסכים לאחסון של קובצי Cookie במכשיר שלך כדי לשפר את הניווט באתר, לנתח את השימוש באתר ולסייע במאמצי השיווק שלנו. עיין במדיניות הפרטיות שלנו למידע נוסף.