חזרה

קורסים

קורסים מורכבים מאוסף של אימונים קבוצתיים בטווח תאריכים מוגדר מראש. הם מתאימים לכל עסק המעוניין להקים חוגי ילדים, קורסים מקצועיים, הרצאות אינטרנטיות או פרונטליות, סדנאות גלישה ועוד. לקוחות העסק יוכלו להירשם ולשלם על הקורסים באמצעות האתר שלכם בלבד, הם ישובצו מיידית לאחר מכן לכל האימונים הקבוצתיים אשר מרכיבים את הקורס.

הוספה

על מנת להקים את הקורס עליכם לגשת ל״לוח הזמנים״ בתפריט הראשי במערכת הניהול, לאחר מכן כאשר אתם עומדים על ה״יומן״ לחצו על כפתור ה״הוספה״ הכחול. כעת בחרו בהוספת קורס חדש ולאחר מכן עקבו אחר סדר הפעולות הבא:

1. בחרו בקורס ספציפי. ניתן ליצור קורס חדש שלא קיים ברשימה ידי לחיצה על ״הוספה״, עליכם יהיה להגדיר עבורו שם, תיאור, צבע, מקסימום משתתפים ולבחור האם ניתן יהיה להירשם אליו ולרכוש אותו באמצעות האתר שלכם. הזינו עבורו מחיר ובמידת הצורך הגדירו ללקוחותיכם מספר תשלומים מקסימלי.


2. בחרו את איש הצוות שמעביר את הקורס. במידה ועוד לא הקמתם אנשי צוות במערכת, ניתן לבצע זאת באמצעות לחיצה על ״הוספה״.
3. מספר מקסימלי של משתתפים בקורס.

בשלב הבא עליכם לבחור בטווח תאריכים בו הקורס יתקיים ולהגדיר את הימים והשעות של המפגשים החוזרים, שימו לב לסיכום הקורס שמופיע בחלקו התחתון של המסך ולחצו על ״הבא״.

בחרו טווח תאריכים לקורס ובאילו ימים ושעות הוא יתקיים


לסיום, בחרו האם המפגשים יערכו באופן פרונטלי או אונליין. במידה ואכן תבחרו שהקורס יתקיים באופן מקוון, עליכם יהיה להוסיף לינק לממשק באמצעותו אתם עתידים להעביר את הקורס (לדוגמא - ZOOM). הגדירו כיצד אתם רוצים שהקורס יופיע בפני הלקוחות באתר שלכם ולחצו על ״הבא״, כעת ניתן יהיה לצפות בקורס מופיע בטווח התאריכים שהגדרתם ב״יומן״ (כל מפגש יופיע באופן עצמאי, כמו מפגשים קבוצתיים).

שתי נקודות חשובות לפני שמתחילים

  • כרגע, לא ניתן לערוך את מועד ההתחלה או הסיום של הקורס לאחר הקמתו.
  • לקוחות יוכלו להירשם לקורס רק לפני מועד תחילתו, לאחר שהקורס יתחיל לא ניתן יהיה להירשם אליו באמצעות האתר שלכם.

    במקרה מסוג זה, ניתן יהיה לרשום את הלקוחות לקורס דרך הפרופיל שלהם במערכת הניהול בלבד! רוצים לדעת איך? הכנסו לפרופיל הלקוח >> רכשו לו מנוי או כרטיסיה במידה ועדיין אין לו >> בחרו בקטגוריית ״הרשמות״, ולחצו על הפלוס הכחול (מופיע בחלקו השמאלי תחתון של המסך) >> בחרו ב״רישום לקורס״ וסיימו את התהליך.

ניהול

לאחר ההוספה של הקורסים שלכם ליומן, תוכלו לשלוח ללקוחותיכם לינק ישיר להרשמה אליהם. בנוסף, תוכלו לסמן לרשומים נוכחות באופן מהיר ובעת הצורך למחוק אותם לחלוטין, להחליף או להוסיף אנשי צוות לקורס ועוד. קורס מורכב מרצף של מפגשים קבוצתיים, ברגע הלחיצה על אחד מהמפגשים הקבוצתיים הפרטים הבאים יופיעו:

  • בלחיצה על אייקון ה״פח״, תוכלו לבחור האם לבטל או למחוק לצמיתות את המפגש הנוכחי או את סדרת המפגשים.
  • בלחיצה על אייקון ה״עפרון״, תוכלו לבחור איש צוות אחר או נוסף שיעביר את המפגש הספציפי או את סדרת המפגשים. בנוסף, תוכלו להחליף את הימים הקבועים של מפגשי הקורס לימים אחרים.
  • ניתן להבחין באייקון השיתוף מופיע מימין לאייקון ה״עפרון״. אייקון זה יופיע אך ורק במידה והגדרתם שניתן יהיה לרכוש את הקורס בחנות! בלחיצה עליו, הקישור לאתר ההרשמות שלכם יועתק, ותוכלו להדביק ולשתף אותו היכן שרק תרצו (ביו באינסטגרם, קבוצת וואטסאפ סגורה עם הלקוחות, פייסבוק ועוד). שתפו את הקישור עם הלקוחות שלכם, על מנת שיוכלו לרכוש את הקורס ולהירשם אליו בדרך עצמאית!
  • בכדי לסמן נוכחות ללקוחות, בחרו ב״סמן שהגיע״.
הוסיפו את הקורס הספציפי שיצרתם לרשימת המוצרים, עליהם אתם מקבלים מייל לאחר רכישתם. כך לא תפספסו אף לקוח.ה שרכשו ונרשמו לקורס שלכם!

לסיום, באמצעות לחיצה על ״ניהול המשתתפים״, תוכלו לנהל את הקטגוריות הבאות:

עמודת ״הרשמות״

  • בעמודה זו יופיעו כל הרשומים לקורס. שימו לב, לא ניתן להוסיף מעמודה זו לקוחות להרשמות, אלא מתוך פרופיל הלקוח כפי שהסברנו קודם לכן.
  • ניתן לסמן נוכחות ללקוחות בלחיצה על ״סמן שהגיע״.
  • בלחיצה על אייקון פח האשפה ניתן למחוק אותם מהרשימה או לסמן להם ״ביטול מאוחר״ (למחוק אותם מהרשימה ולחייב אותם במקביל).
עמודת ההרשמות במערכת הניהול של Arbox

עמודת ״ביטולים״

  • בעמודה זו יופיעו הלקוחות אשר הרשמתם לקורס מבוטלת, בין אם זה ביטול רגיל או ביטול מאוחר. ביטול ההרשמה יכול להתבצע באמצעות אפליקצית הלקוחות או על ידיכם כפי שציינו בפסקה הקודמת.
  • המידע שיופיע בעמודת הביטולים הוא שם הלקוח, זמן ההרשמה למפגש, זמן ביטול המפגש, על ידי מי בוצע הביטול (מערכת ניהול או אפליקצית לקוחות) ושם החברות של הלקוח. 
  • תוכלו להוסיף את הלקוח בחזרה למפגש על ידי לחיצה על אייקון השיחזור.
עמודת הביטולים במערכת הניהול של Arbox

שתף

האם השיעור הזה עזר לך?

שאלות נפוצות

מהם סוגי המפגשים שניתן לקבוע בלוח הזמנים?

לקריאה נוספת

נושאים נבחרים

לא מצאתם את מה שחיפשתם?

קבעו פגישת הדגמה

המומחים שלנו ישמחו להדגים כיצד Arbox יכולה לעזור לקחת את העסק שלכם לגבהים חדשים.

פנו לצוות התמיכה

צוות התמיכה שלנו זמין ושמח לעזור בימים ראשון-חמישי ובשעות 9:00-18:00

בלחיצה על "קבל", אתה מסכים לאחסון של קובצי Cookie במכשיר שלך כדי לשפר את הניווט באתר, לנתח את השימוש באתר ולסייע במאמצי השיווק שלנו. עיין במדיניות הפרטיות שלנו למידע נוסף.