כרטיסיות
החברויות במערכת הניהול יאפשרו ללקוחות של המועדון שלכם להירשם לשיעורים שהקמנו ביומן, ולנהל אותם בצורה טובה יותר. ישנם שני סוגים של חברויות במערכת:
מנוי
מאפשר ללקוחות גישה לסוגי האירועים השונים שלכם, לפרק זמן מוגדר הידוע מראש (ניתן להקים מנויים גם ללא תאריכי סיום כלל). תוכלו לבחור אילו סוגי אירועים ייכללו במנוי, את תוקפו (מנוי חודשי, שנתי וכו׳), האם הוא יופיע לעיני הלקוחות ועוד המון!
להקמת מנויים
כרטיסייה
מאפשרת ללקוחות לבצע רכישה של סדרת פגישות מראש, ולעקוב בקלות אחרי ניצול הכניסות שלהם. גם בחברות זו ניתן להגדיר מגוון רחב של היתרים ומגבלות!
להקמת כרטיסיות.
באמצעות הגדרה מדויקת של סוג החברות, תוכלו ליצור קהל לקוחות רחב ונאמן, אשר יאפשר לכם להגדיל את הכנסות העסק. Arbox מאפשרת ללקוחותיכם לבצע את הרכישות בכוחות עצמם דרך אתר ההרשמות ו-אפליקציית הלקוחות. לאחר הרכישה, הם יוכלו להשתמש בחברויות שלהם בכדי להירשם לאירועים שונים בעסק שלכם.
הוספת סוג כרטיסייה
1. עברו למסך ה״הגדרות״ שמופיע בתפריט הצד.
2. לחצו על קטגורית ״סוגי חברויות״ שמופיעה בחלקו העליון של המסך.
3. תגללו מעט מטה ותלחצו על הכפתור ״הוספת סוג כרטיסייה״.
4. מלאו את הפרטים הבסיסיים.
שם הכרטיסייה, מספר הכניסות והמחיר הינם שדות חובה. יש למלא את כל שדות החובה על מנת ליצור את סוג הכרטיסייה. ניתן להוסיף גם הגבלות לכרטיסיה ממש כמו למנוי
הגבלה לסוגי מפגשים
תוכלו להגדיר אירועים ספציפיים, אשר רק אליהם ניתן יהיה להירשם באמצעות המנוי. במידה ותרצו להפעיל את ההגבלה הזו, עליכם יהיה לסמן V במשבצת על ידה, ולבחור את סוגי הפגישות הרלוונטיות. במידה והמשבצת לצד הגבלה זו תשאר ריקה, המנוי הספציפי יאפשר ללקוחות שמחזיקים בו להירשם לכל סוגי האירועים בעסק שלכם.
הגבלת תדירות הרשמות
באפשרותכם להגביל את מספר הרישומים לאירועים או קטגוריות ספציפיות. במידה ותרצו להפעיל את ההגבלה הזו, עליכם לסמן V במשבצת שעל ידה, ולבחור בין האפשרויות הרבות שמערכת הניהול מציעה לכם.
שיטת המדידה שלנו היא קלנדרית! לדוגמא, נניח ותבחרו שמנוי מסוים יאפשר 8 הרשמות בחודש. המשמעות ה״קלנדרית״ היא שהספירה של ההרשמות, תתחיל ב-1 לחודש ותסתיים ב-30 לחודש.
- הגבלת רישום לרשימת המתנה
הגדירו לכמה רשימות המתנה אתם רוצים לאפשר ללקוחות שלכם להירשם בטווח זמן מסוים. לדוגמה, ניתן להגדיר שהלקוחות יוכלו באמצעות המנוי שלהם, להירשם לרשימת המתנה אחת ביום בלבד.
- הגבלת רישום לימים
מאפיין זה יאפשר לכם להגדיר ימים מסוימים בהם לקוחות המחזיקים את סוג המנוי אותו אתם יוצרים יוכלו להירשם למפגשים. למשל: תוכלו להגדיר סוג מנוי שאיתו ניתן להירשם למפגשים רק בימי ראשון ורביעי.
- הגבלת שעות
תוכלו להגדיר את טווח השעות של האירועים אליהם יוכלו הלקוחות להירשם. למשל: תוכלו להגדיר שלקוחות בעלי מנוי ״פעם בשבוע״ יוכלו להירשם רק למפגשים שמתקיימים בין השעות 9:00-12:00.
- הוספת זמן רישום
הגדרה זו מאפשרת להוסיף או להפחית שעות לזמן ההרשמה הכללי. במידה והגדרתם בלוח הזמנים שההרשמה למפגש מסוים נפתחת 24 שעות לפני תחילתו, תוכלו להעניק ללקוחות המחזיקים בסוג מנוי זה קדימות, ולאפשר להם להירשם ״איקס״ שעות לפני פתיחת ההרשמה. מצד שני ניתן להעניק לאלו שאינם מחזיקים בחברות זו קדימות. כל שעליכם לעשות הוא לכתוב את מספר השעות במינוס, כך מי שמחזיק בחברות יוכלו להירשם למפגש ״איקס״ שעות אחרי פתיחת ההרשמה. לסיום, ניתן להחריג אירוע או קטגוריה מסוימת מהגדרה זו.
- הרשמה על בסיס מקום פנוי
תוכלו לפנק את הלקוחות שלכם ולהוסיף להם מספר הרשמות למנוי על בסיס מקום פנוי. זוכרים את הדוגמה שהוצגה במעלה המדריך? המנוי הוגדר לשלוש הרשמות בשבוע סך הכל. כעת, ניתן להוסיף את האפשרות להרשמה הרביעית!
- הגדר ככרטיסיה שקופה
הגדרה זו נועדה ליצירת כרטיסיות שלא יכנסו לסטטיסטיקת המכירות שלכם. לרוב, מקימים כרטיסיות שקופות לאנשי הצוות , מאחר ולא תרצו להתחשב ב״מכירות״ שלהם כחלק מהסטטיסטיקות של העסק.
כרטיסיה שקופה נקראת כך מאחר והיא לא מופיעה בסטטיסטיקות. רבים נוטים לחשוב שהיא אינה ניתנת לצפיה (שקופה) באפליקציית הלקוחות ובמערכת הניהול, אך זה לא נכון.
שאלות נפוצות
לקוחות הם האנשים שמגיעים פיזית לעסק שלכם. באמצעות המנויים שלהם, הם נרשמים לאירועים שלכם. לקוח אחד יכול להחזיק במספר מנויים, לכן לעיתים ניתן להבחין בכמות לקוחות מסוימת וכמות מנויים אחרת.
בקלות! עברו להגדרות המערכת ובחרו ב״סוגי חברויות״, תחת איזור המנויים ניתן לראות את איזור הכרטיסיות. לחצו על ״הוספת סוג כרטיסייה״ ומלאו את הפרטים בקפידה. הכנו לכם מדריך שיקל על התהליך.