חזרה

פעולות מעמוד הלקוח

ביטול חברות

אתם צריכים לבטל חברות ללקוח? אין בעיה! כל מה שעליכם לעשות הוא להיכנס לפרופיל שלו, ולעקוב אחר ההוראות בסרטון הבא:

כדי לבטל מנוי או כרטיסיה ללקוח, עליכם להיכנס תחילה לפרופיל שלו. לאחר מכן, פשוט לחצו על אייקון ה-"X" בשורת החברות (האייקון יופיע במידה וסטטוס החברות הוא ״פעיל״). כעת, בחרו את סיבת הביטול. שימו לב שניתן לערוך את סיבות הביטול (נפרט על כך בהמשך). כמו כן, יש לקבוע את תאריך הסיום של החברות, כלומר, התאריך שבו החברות תהפוך ללא פעילה.

לסיום, עליכם לבחור את סוג הביטול:

  • האפשרות הראשונה היא ביטול ללא עדכון מחיר או זיכוי חשבונאי. במצב הזה, פשוט תלחצו "שמירה" והחברות תבוטל.
  • האפשרות השנייה היא ביצוע ביטול עם זיכוי חשבונאי או כספי. תוכלו להזין את סכום הזיכוי, ללחוץ על "הבא", ולהחזיר את הכסף ללקוח בקלות.

פעולת זיכוי

כדי לבצע זיכוי ללקוח, גם מבלי לבטל את החברות, יש ללחוץ על סמל כף היד שמופיע משמאל למנוי. במסך שייפתח נגדיר את סכום הזיכוי ונמשיך בלחיצה על "הבא". לאחר מכן נלחץ על אייקון הכרטיס ונזין את פרטי כרטיס האשראי של הלקוח, או נבחר בכרטיס שמור במערכת אם קיים כזה. עם סיום הפעולה, תופק באופן אוטומטי קבלה במינוס שתופיע בתחתית המסך, ובמקביל יוצג ביומן הפעילות של הלקוח חיווי המעיד על ביצוע הזיכוי. כך ניתן לבצע את הפעולה בצורה פשוטה, מהירה ושקופה, תוך שמירה מלאה על תיעוד ונוחות עבודה.

שתף

האם השיעור הזה עזר לך?

שאלות נפוצות

No items found.

לקריאה נוספת

נושאים נבחרים

לא מצאתם את מה שחיפשתם?

קבעו פגישת הדגמה

המומחים שלנו ישמחו להדגים כיצד Arbox יכולה לעזור לקחת את העסק שלכם לגבהים חדשים.

פנו לצוות התמיכה

צוות התמיכה שלנו זמין ושמח לעזור בימים ראשון-חמישי ובשעות 9:00-18:00

בלחיצה על "קבל", אתה מסכים לאחסון של קובצי Cookie במכשיר שלך כדי לשפר את הניווט באתר, לנתח את השימוש באתר ולסייע במאמצי השיווק שלנו. עיין במדיניות הפרטיות שלנו למידע נוסף.