חזרה

מנויים

החברויות במערכת הניהול מאפשרות ללקוחות להירשם למפגשים ולנהל אותם בצורה נוחה. יש שני סוגי חברויות: מנוי, שמעניק גישה לאירועים שונים לתקופה מוגדרת או ללא תאריך סיום, עם אפשרות לבחור אילו אירועים ייכללו ומה תוקפו; וכרטיסייה, שמאפשרת רכישת סדרת פגישות מראש ומעקב אחר ניצול הכניסות. במדריך הקרוב נתמקד במנויים בלבד.

יצירת מנוי

הוספת סוג מנוי

עליכם לעבור למסך ״הגדרות״ בתפריט הצד וללחוץ על קטגוריית ״סוגי חברויות״. לחצו על ״הוספת סוג מנוי״. מלאו את הפרטים הבסיסיים, ובחרו אם ברצונכם להגדיר תוקף למנוי (כפי שנעשה במנויים רגילים) או אם תרצו לכבות את המתג (מה שנעשה בהוראות קבע). אם תכבו את המתג, המנוי יהפוך למנוי מתחדש, כלומר המנוי יחייב את הלקוח באופן חודשי עד שתבחרו לבטל אותו.

הגדרות המנוי

  • זמין בחנות

במידה ותרצו שהלקוחות יוכלו לרכוש את המנוי בחנות באופן עצמאי (באפליקציית הלקוחות או באתר ההרשמות), סמנו v ליד מאפיין זה. בחלק זה ניתן לבחור לכמה תשלומים תרצו לפרוס את התשלום על המנוי.

  • הגדרת המנוי כהוראת קבע

מנוי מסוג זה זמין רק עבור בתי עסק שהצטרפו לשירותי סליקה מסוג הוראות קבע. במידה ואתם מעוניינים שהמנוי שלכם יחייב את הלקוחות באופן חודשי, לחצו על המשבצת הריקה לצד ההגדרה. אנחנו ממליצים להוסיף לשם המנוי את צמד המילים ״הוראת קבע״, כך לקוחותיכם לא יופתעו כאשר הם יחויבו בכל חודש מחדש על החברות.

ברגע שהגדרתם מנוי כהוראת קבע, הפעולה לא ניתנת להיפוך. במידה ותרצו לשנות את ההגדרה, עליכם יהיה למחוק את המנוי ולהקים אותו מחדש (זה נכון גם לצד השני - במידה ותקימו מנוי רגיל ותרצו להפוך אותו להוראת קבע, עליכם יהיה למחוק אותו ולהקימו מחדש).

  • הגבלה לסוגי מפגשים

תוכלו להגדיר אירועים ספציפיים, אשר רק אליהם ניתן יהיה להרשם באמצעות המנוי. במידה ותרצו להפעיל את ההגבלה הזו, עליכם יהיה לסמן V במשבצת על ידה, ולבחור את סוגי הפגישות הרלוונטיות. במידה והמשבצת לצד הגבלה זו תשאר ריקה, המנוי הספציפי יאפשר ללקוחות שמחזיקים בו להירשם לכל סוגי האירועים בעסק שלכם.

  • הגבלת תדירות הרשמות

באפשרותכם להגביל את מספר הרישומים לאירועים או קטגוריות ספציפיות. במידה ותרצו להפעיל את ההגבלה הזו, עליכם לסמן V במשבצת שעל ידה, ולבחור בין האפשרויות הרבות שמערכת הניהול מציעה לכם.

שיטת המדידה שלנו היא קלנדרית! לדוגמא, נניח ותבחרו שמנוי מסוים יאפשר 8 הרשמות בחודש. המשמעות ה״קלנדרית״ היא שהספירה של ההרשמות, תתחיל ב-1 לחודש ותסתיים ב-30 לחודש.
  • הגבלת רישום לרשימת המתנה 

הגדירו לכמה רשימות המתנה אתם רוצים לאפשר ללקוחות שלכם להירשם בטווח זמן מסוים. לדוגמה, ניתן להגדיר שהלקוחות יוכלו באמצעות המנוי שלהם, להירשם לרשימת המתנה אחת ביום בלבד.

  • הגבלת רישום לימים

מאפיין זה יאפשר לכם להגדיר ימים מסוימים בהם לקוחות המחזיקים את סוג המנוי אותו אתם יוצרים יוכלו להירשם למפגשים. למשל: תוכלו להגדיר סוג מנוי שאיתו ניתן להירשם למפגשים רק בימי ראשון ורביעי.

  • הגבלת שעות

תוכלו להגדיר את טווח השעות של האירועים אליהם יוכלו הלקוחות להירשם. למשל: תוכלו להגדיר שלקוחות בעלי מנוי ״פעם בשבוע״ יוכלו להירשם רק למפגשים שמתקיימים בין השעות 9:00-12:00.

  • הוספת זמן רישום

הגדרה זו מאפשרת להוסיף או להפחית שעות לזמן ההרשמה הכללי. במידה והגדרתם בלוח הזמנים שההרשמה למפגש מסוים נפתחת 24 שעות לפני תחילתו, תוכלו להעניק ללקוחות המחזיקים בסוג מנוי זה קדימות, ולאפשר להם להירשם ״איקס״ שעות לפני פתיחת ההרשמה. מצד שני, ניתן להעניק לאלו שאינם מחזיקים בחברות זו קדימות. כל שעליכם לעשות הוא לכתוב את מספר השעות במינוס, כך מי שמחזיק בחברות יוכלו להירשם למפגש ״איקס״ שעות אחרי פתיחת ההרשמה. לסיום, ניתן להחריג אירוע או קטגוריה מסוימת מהגדרה זו.

  • הרשמה על בסיס מקום פנוי

תוכלו לפנק את הלקוחות שלכם ולהוסיף להם מספר הרשמות למנוי על בסיס מקום פנוי. זוכרים את הדוגמה שהוצגה במעלה המדריך? המנוי הוגדר לשלוש הרשמות בשבוע סך הכל. כעת, ניתן להוסיף את האפשרות להרשמה הרביעית!

  • הגדר כמנוי שקוף

הגדרה זו נועדה ליצירת מנויים שלא יכנסו לסטטיסטיקת המכירות שלכם. לרוב, מקימים מנויים שקופים לאנשי הצוות, מאחר ולא תרצו להתחשב ב״מכירות״ שלהם כחלק מהסטטיסטיקות של העסק.

מנוי שקוף נקרא כך מאחר והוא לא מופיע בסטטיסטיקות. רבים נוטים לחשוב שהוא אינו ניתן לצפיה (שקוף) באפליקציית הלקוחות ובמערכת הניהול, אך זה לא נכון.

שתף

האם השיעור הזה עזר לך?

שאלות נפוצות

מה ההבדל בין ״לקוחות פעילים״ ל-״מנויים פעילים״?
איך מוסיפים כרטיסיה?

לקריאה נוספת

נושאים נבחרים

לא מצאתם את מה שחיפשתם?

קבעו פגישת הדגמה

המומחים שלנו ישמחו להדגים כיצד Arbox יכולה לעזור לקחת את העסק שלכם לגבהים חדשים.

פנו לצוות התמיכה

צוות התמיכה שלנו זמין ושמח לעזור בימים ראשון-חמישי ובשעות 9:00-18:00

בלחיצה על "קבל", אתה מסכים לאחסון של קובצי Cookie במכשיר שלך כדי לשפר את הניווט באתר, לנתח את השימוש באתר ולסייע במאמצי השיווק שלנו. עיין במדיניות הפרטיות שלנו למידע נוסף.