חזרה

ניהול משימות

אז מה זה בעצם?

ניהול משימות הוא כלי עוצמתי לניהול עובדים, שימור לקוחות ומעקב מתעניינים! בין אם אתם בעלי עסקים, מנהלים או עובדי קבלה - אנו יודעים שיש לכם המון משימות שמעמיסות על הקשב ויוצרות עומס ביום יום.

ניהול המשימות שלכם בצורה נכונה, האצלת סמכויות והבניית מסע לקוח בעסק - תסייע לכם לקבל רוגע בניהול השוטף, להיות במעקב על הדברים, ולתזמן לעצמכם עוגנים חשובים להמשך הדרך.

קישור משימה לפרופיל לקוח או מתעניין, יצירת אוטומציות מבוססות פעולות לקוח, והקצאת משימות לעובדים - יהפכו את מערך ניהול המשימות לפשוט וקל.

אז בואו נצלול פנימה ונכיר את הכלי העוצמתי הזה שיהפוך את העבודה השוטפת שלכם לפשוטה יותר!

מתחילים!

הוספת סוג משימה

תחילה, נלמד כיצד להגדיר סוג משימה במערכת. נכנס לחלון ״משימות״ בסרגל הצד במערכת הניהול > נלחץ על גלגל השיניים כדי לעבור להגדרות > הוספה - וניצור סוג משימה חדש בהתאם לצורך. 

במסך יצירת המשימה, נוכל לבחור למשימה זו צבע מותאם אישית, ולבחור האם סוג משימה זו תופיע בממשק סימון הנוכחות ובבקרת הכניסה (לעסקים העובדים עם בקרת כניסה במועדון).

יצירת משימה - למשתמש ספציפי , קהל יעד נרחב ומשימה אישית

לאחר שהגדרנו את סוג המשימה, נרצה ליצור את המשימה בפועל - לטובת יצירת המשימה, נלחץ על כפתור ״יצירת משימה״ במסך המשימות.

בעת יצירת המשימה, עומדות לרשותנו מספר אפשרויות -

  • משימה עבור משתמש ספציפי - שיוך המשימה ללקוח או מתעניין ( לדוגמא, יצירת משימה עבור לקוח מסוים לטובת גביית תשלום) 
  • משימה לקהל יעד נרחב - משימה לכל הלקוחות הפעילים/לא פעילים, מתעניינים בתהליך או מתעניינים שהוגדרו כאבודים (לדוגמא - נוכל ליצור משימה לכל המתעניינים שסומנו כאבודים די ליצור קשר ולעדכן על מבצע חדש במועדון)
  • משימה כללית - אינה קשורה לקהל ספציפי, אך יכולה לסייע לכם בפעולות כלליות במועדון (לדוגמא - להשקות עציצים)
  • חדש ! משימה אישית לאיש צוות - המשימה תהיה גלויה רק עבור איש הצוות שיצר אותה ( לדוגמא - לסגור משכורות או לשלוח דוח לרואה החשבון)

לאחר שבחרנו את קהל היעד שעבורו המשימה מיועדת, נוכל לבחור למי לשייך את המשימה (לאיזה איש צוות), לתזמן את מועד הצגת המשימה לפי תאריך ושעה ספציפיים, ואף להוסיף תיאור במלל חופשי אודות המשימה שיצרנו.

הופכים את החיים לקלים

מעבר לתצוגה המעוצבת והטכנולוגיה המתקדמת - הוספנו מספר חידושים בעמוד שישדרגו משמעותית את השימוש בו. את כל החידושים הללו הוספנו בזכותכם! שמענו את הצרכים שלכם ודייקנו את עמוד המשימות, כך שיספק עבורכם ערך מירבי ויעזור לכם בניהול השוטף.

  1. ביצוע פעולות מרובות במסך המשימות -כעת, נוכל לבצע פעולות מרובות במסך המשימות שיהפכו את השימוש לפשוט ויעיל!
  • עריכה גורפת - נוכל לסמן מספר משימות ולבצע עריכה גורפת של תאריך ושעת הביצוע, של איש הצוות המשויך או של סוג המשימה.
  • סימון כבוצע  - נוכל לבחור מספר משימות ולסמן את השלמתן בקלות!
  • מחיקה מרובה - משימות לא רלוונטיות? נוכל לסמן מספר משימות ולמחוק אותן מהמערכת.
  1. פילטרים להצגת המשימות בצורה נוחה יותר -   את עמוד המשימות החדש נוכל להתאים לצרכים המשתנים שלנו, נוכל לבחור להציג רק את המשימות מסוג מסוים, לפלטר לפי אופי המשימה ולפי איש הצוות שאליו המשימה משויכת.

  2. דוחות וסטטיסטיקה - נוכל לראות שהתצוגה החדשה מאפשרת לנו להציג את המידע בצורה מתקדמת בתור דוח לכל דבר. תוכלו לעבור בין תצוגת המשימות הפתוחות לאלו שהושלמו, ואף להציג את המידע אודות המשימות על בסיס תפוקת אנשי הצוות שלכם! כך תוכלו לקבל תמונת מצב על כלל המשימות בעסק שלכם, כמה משימות פתוחות יש לכל איש צוות וכמה השלים או נוצרו בפרק זמן מסוים.

זוג ידיים נוספות בעסק

מעבר לשימוש הרגיל במשימות, תוכלו ליצור במערכת תזכורות אוטומטיות למשימה בהתאם להגדרות שלכם! אם עוד לא עשיתם שימוש במשימות האוטומטיות - זה בדיוק הזמן להתחיל.

בעזרת כמה צעדים פשוטים תוכלו להגדיר משימה שתופיע על בסיס טריגר מסוים. חברות עומדת להסתיים? נוכל להגדיר משימה אוטומטית ליצירת קשר עם הלקוח לטובת תזכורת לחידוש. לקוח לא הגיע למועדון מעל שבוע? נוכל להגדיר משימה ליצירת קשר עם הלקוח כדי לשמר אותו בעסק.

לא בטוחים איך להתחיל? כתבנו מדריך במיוחד עבורכם!

מעבר לכך, צוות התמיכה שלנו ישמח לייעץ ולהדריך אתכם בנושא. כתבו לנו ונעזור לכם בצעדים הראשונים ביצירת האוטומציות.

שתף

האם השיעור הזה עזר לך?

שאלות נפוצות

No items found.

לקריאה נוספת

נושאים נבחרים

לא מצאתם את מה שחיפשתם?

קבעו פגישת הדגמה

המומחים שלנו ישמחו להדגים כיצד Arbox יכולה לעזור לקחת את העסק שלכם לגבהים חדשים.

פנו לצוות התמיכה

צוות התמיכה שלנו זמין ושמח לעזור בימים ראשון-חמישי ובשעות 9:00-18:00

בלחיצה על "קבל", אתה מסכים לאחסון של קובצי Cookie במכשיר שלך כדי לשפר את הניווט באתר, לנתח את השימוש באתר ולסייע במאמצי השיווק שלנו. עיין במדיניות הפרטיות שלנו למידע נוסף.