ניהול לקוחות ואנשי צוות

ניהול לקוחות ואנשי צוות

על מה נעבור

לקוחות ואנשי צוות הם הלב הפועם של העסק. ניהולם בצורה נכונה יאפשר לכם לייצר יציבות, שירות איכותי וצמיחה מתמשכת. במערכת Arbox תוכלו לנהל בקלות את סוגי החברויות והמנויים, להקים לקוחות ומתעניינים חדשים, ולתת לאנשי הצוות שלכם את הכלים לעבוד בצורה מקצועית ומסודרת.

בפרקים הקרובים נלמד איך:

  • להקים סוגי חברויות - מנויים וכרטיסיות עם מגוון מגבלות והיתרים מותאמים לצרכי העסק.
  • לנהל לקוחות ומתעניינים - מהקמה ראשונית ועד מעקב שוטף בפרופיל אישי הכולל היסטוריית רכישות, משימות ותקשורת.
  • להפעיל מערכת לינקים חכמה - לשלוח ללקוחות קישורים ישירים לרכישת מנוי, שיעור ניסיון או מוצר.
  • לנהל אנשי צוות - להגדיר הרשאות, לנהל יומנים אישיים, ולסמן נוכחות ללקוחות בזמן אמת.
  • לשפר את חוויית הלקוח דרך אפליקציית הלקוחות - הרשמות, טפסים דיגיטליים, רכישות ושיתוף חברים – הכל במקום אחד.

באמצעות כלים אלו תוכלו לשמור על סדר, להגדיל מכירות, ולבנות מערכת יחסים יציבה ומקצועית עם הלקוחות והצוות שלכם.