ניהול חדרים
״ניהול חדרים״ הוא הכלי המושלם עבורכם אם יש לכם מספר חדרים או חללים בעסק, ואתם מעוניינים לנהל אותם בצורה יעילה. בעזרת ״ניהול חדרים״ תוכלו לשמור על סדר בלוח הזמנים שלכם, לספק לכל חדר ייעוד ברור ולקבוע מתי הוא פנוי לשימוש והשכרה. כך תוכלו למנף כל חדר בעסק שלכם ולהפיק ממנו את המירב.
במדריך הבא נסביר בדיוק איך להשתמש בכלי ניהול החדרים של Arbox, החל מצעדי ההקמה הראשוניים, דרך הגדרת זמינות ותעריפים שונים ועד לחווית לקוחות הקצה שלכם באפליקצית הלקוחות ואתר ההרשמות. נלמד יחד כיצד למקסם את השימוש בכל חדר וכפועל יוצא - להגדיל את ההכנסות של העסק שלך.
כלי ״ניהול החדרים״ זמין למנויי חבילת פרימיום.
לחצו על ״לוח הזמנים״ ושימו לב לתפריט הנוסף שנפתח בפניכם, אלו הן התצוגות השונות שיצרנו עבורכם:
״יומן״, ״זמינות״ ו-״חדרים״, כמובן שבמדריך הקרוב אנחנו נבקש מכם לבחור ב״חדרים״. שימו לב שניתן ליהנות מתצוגה רוחבית ואורכית, אנא התנסו בשתי הדרכים והחליטו מה נוח יותר לכם.
בואו ונוסיף את החדר הראשון שלנו ביחד, לחצו בבקשה על אייקון הוספת החדר החדש:
כעת עליכם לבחור שם לחדר ולהגדיר עבורו זמינות השכרה, ממש כמו שעושים עבור זמינות איש צוות. במידה ואתם לא בטוחים כיצד ניתן להוסיף סוגי פגישות למערכת, לחצו בבקשה על הלינק הבא וחיזרו אלינו לאחר מכן. לחצו ״הבא״ והחדר יתווסף בהצלחה!
המסך שאתם נחשפים אליו ברגע זה נקרא ״דף הצלחה״, יצרנו אותם בשביל להכווין אתכם לפעולות המומלצות הבאות שעליכם לבצע במערכת הניהול. שימו לב ללינק שמופיע במעלה המסך, באמצעות לחיצה עליו תוכלו להעתיק את הקישור להשכרת שירותי החדר שזה עתה יצרתם, ולשתף אותו במדיה החברתית שלכם:
אתם בטח תוהים לעצמכם כיצד יראה תהליך ההזמנה מצד לקוחותיכם, לשם כך אנו מעודדים אתכם לגשת למדריכים על אתר ההרשמות ואפליקציית הלקוחות של Arbox. לאחר קריאה ומחקר, חזרו אלינו להמשך המדריך!
לאחר הוספת החדרים למערכת הניהול שלכם, חשוב שתלמדו כיצד ניתן לנהל אותם ולהפיק מהם את המירב. תחילה, לחצו על אחד מהחדרים שזה עתה הוספתם והבחינו באפשרויות הבאות:
- לצד שם החדר ״מגרש סגול״, ניתן לראות שני אייקונים - בלחיצה על אייקון העפרון ניתן לערוך את שם החדר ובלחיצה על אייקון הפח ניתן למחוק אותו.
- במידה והגדרתם ״זמינות״ לחדר, ניתן לראות את פירוט השעות שלה ושלושה אייקונים - בלחיצה על אייקון הפח ניתן למחוק את הזמינות, בלחיצה על אייקון העפרון ניתן לערוך אותה, ובלחיצה על אייקון .הלקוחות אפשר לתאם אירוע עבור לקוח ספציפי.
רגע לפני סיום אנחנו רוצים לספר לכם על תוספות מיוחדות ש״ניהול החדרים״ יכול לספק לחוויית המשתמש היום יומית שלכם - תחילה, ניתן להעביר את האירועים שלכם בין שעות וחדרים באמצעות גרירה!
שנית, במידה ויש לכם אירועים רבים ביומן והתצוגה הכללית שלו כבר לא מסודרת, ניתן לסווג באופן ידני כל אירוע ואירוע לחדרים השונים בעסק שלכם. ״למה שאעשה את זה״ אתם בטח שואלים? נשמח להסביר לכם! לאחר שתספחו את האירועים שלכם לחדרים תוכלו לעבור לתצוגת ה״חדרים״ הייעודית בלוח הזמנים, וליהנות מתצוגה נקייה וברורה.
במידה ואתם לא רוצים להשתמש באפשרות זו, נשמח לעדכן אתכם שניתן גם לסנן את תצוגת ה״יומן״ שלכם לפי חדרים שונים (הוספנו חידושים לעמודת הפילטרים בלוח הזמנים, אל תהססו לחקור אותה).
לסיום, הוספנו לכל הדוחות הרלוונטיים את הפילטר ״חדר״! כך תוכלו ליהנות מנתונים מדויקים וניתוח מהיר של הדוחות שלכם בעסק.