חזרה

קנסות

הכלי הבא בעל השפעה חיובית על העסק שלכם ומומלץ להשתמש בו בתבונה. מערכת הקנסות של Arbox עשויה להגדיר את כמות המשתתפים באירועים שלכם. באמצעות הגדרות מערכת הניהול, תוכלו להגדיר כללים ברורים והוגנים שיעודד את לקוחותיכם לכבד את הזמנים, ולהגיע לאירועים שהם נרשמו אליהם!

מה ״מפעיל״ את הקנסות?

הקנסות באים לידי ביטוי, כאשר המערכת מזהה שאחד מלקוחותיכם הגיע לסף היעדרויות מסוים (אתם תגדירו אותו בעוד רגע). ההיעדרויות נמדדות באמצעות שתי אפשרויות:

ביטול מאוחר

ניתן להגדיר בלוח הזמנים, בעת הקמת אירועים שונים, את מדיניות הביטולים של העסק שלכם. אחת מהדרכים של לקוחותיכם לבטל את הרשמתם ב-״דקה התשעים״, היא ״ביטול מאוחר״. בדרך זו אתם מאפשרים ללקוחותיכם לבטל את הרשמתם ״איקס״ שעות לפני תחילת האירוע (לרוב בטווח זמנים קרוב לאירוע), אך הביטול נחשב לביטול מאוחר (ההרשמה שלהם לאירוע מתבטלת ובנוסף הם מחויבים על כך).

אי הגעה לאירוע

מקרה בו הלקוח.ה לא מגיעים לאירוע ולא מדווחים על כך. אי סימון נוכחות באמצעות מערכת הניהול או ממשק סימון הנוכחות, היא הדרך באמצעותה המערכת סופרת את אי ההגעה של לקוחותיכם לאירועים.

אילו קנסות קיימים?

עליכם לבחור כיצד ״להעניש״ את לקוחותיכם, כאשר המערכת תזהה שהם הגיעו לסף ההיעדרויות שהגדרתם מראש. הקנסות ש- Arbox מציעה לכם מחולקים לשלוש:

  1. ״חסימה וביטול״ - חסימת הלקוח.ה משימוש באפליקציית הלקוחות ל״איקס״ ימים, וביטול הרשמות הקיימות באותה התקופה.
נניח והלקוח שלכם נחסם ביום שבת ליומיים, אך הוא רשום לאירוע ביום ראשון. במקרה מסוג זה, הקנס יגרור שהלקוח לא יוכל להירשם באמצעות האפליקציה בימים א׳ ו-ב׳. בנוסף, הוא ״יזרק״ מהאירוע שהוא רשום אליו ביום א׳.
  1. ״חסימה בלי ביטול״ - חסימת הלקוח.ה משימוש באפליקציית הלקוחות ל״איקס״ ימים
  2. ״קיצור חברות״ - ניתן לקצר את תוקף המנוי או הכרטיסיה של הלקוח.ה ב״איקס״ ימים (לא ניתן יהיה לבחור באפשרות זו במידה ואין לחברות תאריך סיום).

איך מוסיפים את הקנס הראשון שלי?

על מנת שתוכלו להשתמש בכלי החדש, עליכם להקים מנויים ו-כרטיסיות במערכת הניהול. יש לכם כבר חברויות במערכת? מצוין! בואו ניגש להוספת הקנס הראשון:

  1. עברו למסך ה״הגדרות״ ותגללו מטה בקטגורית ״הגדרות בית עסק״. ברגע שתגיעו ל״קנסות״, לחצו על ״יצירת קנס״.
  2. בחרו בשם הקנס. שם קנס לדוגמה, במידה ובחרתם באפשרות לקצר את חברות הלקוח, הוא - ״קיצור חברות״.
  3. הגדירו את התאריך בו המערכת תתחיל למדוד את ההיעדרויות של לקוחותיכם.
  4. הגדירו את החוקיות. לדוגמא, בחרו שלאחר שתי היעדרויות בטווח של שבעה ימים, הקנס יבוא לידי ביטוי (בשלב זה אנחנו עדיין לא מגדירים את שיטת מדידת ההיעדרויות או את שיטת ה״ענישה״).
  5. בחרו את שיטת מדידת ההיעדרויות - ״ביטול מאוחר״,״צ׳ק אין (אי הגעה לאירוע)״ ושילוב של השניים.
  6. הגדירו את סוג הקנס. בחרו באחד משלושת הקנסות שציינו לעיל.
  7. הגדירו כמה שעות לאחר האירוע שהלקוח ביטל או נעדר ממנו, ההגבלה תיכנס לתוקף ולחצו ״הבא״
לעיתים אנשי הצוות מסמנים נוכחות מספר דקות או שעות לאחר סיום המפגש, לכן הסרנו את האפשרות להחל את הקנס באופן מיידי. כך, לקוחות לא יחשבו ״נעדרים״ רק בגלל שאנשי הצוות עוד לא הספיקו לסמן להם נוכחות בסמוך למפגש.

הגדרת קנס במערכת הניהול Arbox

בדוגמה לעיל קראתי לקנס ״קיצור החברות״. בנוסף, הוא יתחיל להימדד החל מה-19.11.23. החוקיות שלו היא שלאחר שני ביטולים מאוחרים בטווח של שבעה ימים, החברות של הלקוח.ה תתקצר ביומיים. הקנס יכנס לתוקף כשעתיים לאחר האירוע השני שהלקוח.ה יבטלו באופן מאוחר.

  1. בחרו את החברויות עליהן העונשים יחולו. בעת הוספת חברות חדשה למערכת, עליכם יהיה לגשת לקנסות שלכם ולהוסיף אותה למאגר (במידה ותרצו שהקנס יחול גם עליה).

לסיום, הגדירו כיצד לקוחותיכם יתבשרו על כך שנענשו והקנס נכנס לתוקף. ניתן לבחור בין נוטיפיקציה לאפליקציה (פוש), סמס, אימייל ושילוב בין האפשרויות. מדובר בהזדמנות נהדרת לתקשר החוצה את הנהלים של העסק ולמנוע מקרים כאלה בשנית.

הכנו מראש תבנית הודעה שתוכלו להשתמש בה, בכדי לחסוך לכם זמן ולייעל עבורכם את ההליך.

טיפ זהב

הוסיפו לתקנון העסק שלכם את נהלי הקנסות. בנוסף, בעת הצטרפות לקוחות חדשים, השתדלו לשתף אותם פרונטלית בתנאים הייחודיים שלכם - כך תוכלו ליהנות משני העולמות! מצד אחד, הנוכחות במועדון תהיה יציבה ומצד שני, בעת הענישה לקוחותיכם לא יוכלו לבוא אליכם בטעות. כך תוכלו לשמור על אנרגיה גבוהה וחיובית בעסק.

לחצו כאן והקימו את הקנס הראשון שלכם!

שתף

האם השיעור הזה עזר לך?

שאלות נפוצות

No items found.

לקריאה נוספת

נושאים נבחרים

לא מצאתם את מה שחיפשתם?

קבעו פגישת הדגמה

המומחים שלנו ישמחו להדגים כיצד Arbox יכולה לעזור לקחת את העסק שלכם לגבהים חדשים.

פנו לצוות התמיכה

צוות התמיכה שלנו זמין ושמח לעזור בימים ראשון-חמישי ובשעות 9:00-18:00

בלחיצה על "קבל", אתה מסכים לאחסון של קובצי Cookie במכשיר שלך כדי לשפר את הניווט באתר, לנתח את השימוש באתר ולסייע במאמצי השיווק שלנו. עיין במדיניות הפרטיות שלנו למידע נוסף.