חזרה

קנסות

מערכת הקנסות של Arbox מאפשרת לכם להגדיר כללים ברורים והוגנים שיעודדו את הלקוחות לכבד את הזמנים ולהגיע לאירועים שהם נרשמו אליהם.

כאשר המערכת מזהה שלקוח או לקוחה הגיעו לסף היעדרויות מסוים (שאתם תגדירו מראש), היא מפעילה את הקנס שבחרתם.

מה ״מפעיל״ את הקנסות?

הקנסות באים לידי ביטוי, כאשר המערכת מזהה שאחד מלקוחותיכם הגיע לסף היעדרויות מסוים (אתם תגדירו אותו בעוד רגע). ההיעדרויות נמדדות באמצעות שתי אפשרויות:

ביטול מאוחר

כאשר לקוח מבטל את ההשתתפות סמוך לזמן תחילת האירוע. את מדיניות הביטולים ניתן להגדיר מראש בלוח הזמנים של האירועים.

אי הגעה לאירוע

כאשר לקוח אינו מגיע לאירוע ואינו מסמן נוכחות. המערכת מזהה זאת באופן אוטומטי לפי סימון הנוכחות במערכת.

לאחר שהוגדר סף ההיעדרויות, תוכלו לבחור את דרך הענישה.

אילו קנסות קיימים?

עליכם לבחור כיצד ״להעניש״ את לקוחותיכם, כאשר המערכת תזהה שהם הגיעו לסף ההיעדרויות שהגדרתם מראש. הקנסות ש- Arbox מציעה לכם מחולקים לשלוש:

  1. חסימה וביטול – חסימת הלקוח לשימוש באפליקציה למשך מספר ימים וביטול כל ההרשמות הקיימות באותה תקופה.
    לדוגמה: אם הלקוח נחסם ליומיים החל מיום שבת והוא רשום לשיעור ביום ראשון, ההרשמה לשיעור תבוטל והוא לא יוכל להירשם לאירועים נוספים ביומיים הללו.
  2. חסימה ללא ביטול – חסימת הלקוח לשימוש באפליקציה למשך מספר ימים, אך בלי לבטל את ההרשמות שכבר קיימות.
  3. קיצור חברות – קיצור תוקף המנוי או הכרטיסייה של הלקוח במספר ימים שתגדירו (רק לחברויות עם תאריך סיום).
  4. ביטול ללא חסימה – ביטול השיעורים של הלקוח מבלי לחסום אותו מהרשמה חדשה.

על מנת שתוכלו להשתמש בקנסות במערכת, עליכם להקים מנויים ו-כרטיסיות במערכת הניהול.

  1. עברו למסך ה״הגדרות״ ותגללו מטה בקטגורית ״הגדרות בית עסק״. ברגע שתגיעו ל״קנסות״, לחצו על ״יצירת קנס״.
  2. בחרו בשם הקנס. שם קנס לדוגמה, במידה ובחרתם באפשרות לקצר את חברות הלקוח, הוא - ״קיצור חברות״.
  3. הגדירו את התאריך בו המערכת תתחיל למדוד את ההיעדרויות של לקוחותיכם.
  4. הגדירו את החוקיות. לדוגמא, בחרו שלאחר שתי היעדרויות בטווח של שבעה ימים, הקנס יבוא לידי ביטוי (בשלב זה אנחנו עדיין לא מגדירים את שיטת מדידת ההיעדרויות או את שיטת ה״ענישה״).
  5. בחרו את שיטת מדידת ההיעדרויות - ״ביטול מאוחר״,״צ׳ק אין (אי הגעה לאירוע)״ ושילוב של השניים.
  6. הגדירו את סוג הקנס. בחרו באחד משלושת הקנסות שציינו לעיל.
  7. הגדירו כמה שעות לאחר האירוע שהלקוח ביטל או נעדר ממנו, ההגבלה תיכנס לתוקף ולחצו ״הבא״
לעיתים אנשי הצוות מסמנים נוכחות מספר דקות או שעות לאחר סיום המפגש, לכן הסרנו את האפשרות להחל את הקנס באופן מיידי. כך, לקוחות לא יחשבו ״נעדרים״ רק בגלל שאנשי הצוות עוד לא הספיקו לסמן להם נוכחות בסמוך למפגש.
  1. בחרו את החברויות עליהן העונשים יחולו. בעת הוספת חברות חדשה למערכת, עליכם יהיה לגשת לקנסות שלכם ולהוסיף אותה למאגר (במידה ותרצו שהקנס יחול גם עליה).
  2. נוכל להחריג סוגי שירות מסוימים מקנסות במערכת, וגם שיעורי ניסיון כדי למנוע קנס ברישומים מסוימים.

לסיום, הגדירו כיצד לקוחותיכם יתבשרו על כך שנענשו והקנס נכנס לתוקף. ניתן לבחור בין נוטיפיקציה לאפליקציה (פוש), סמס, אימייל ושילוב בין האפשרויות. מדובר בהזדמנות נהדרת לתקשר החוצה את הנהלים של העסק ולמנוע מקרים כאלה בשנית.

הכנו מראש תבנית הודעה שתוכלו להשתמש בה, בכדי לחסוך לכם זמן ולייעל עבורכם את ההליך.

טיפ זהב

הוסיפו לתקנון העסק שלכם את נהלי הקנסות. בנוסף, בעת הצטרפות לקוחות חדשים, השתדלו לשתף אותם בתנאים הייחודיים שלכם - כך תוכלו ליהנות משני העולמות! מצד אחד, הנוכחות במועדון תהיה יציבה ומצד שני, בעת הענישה לקוחותיכם לא יוכלו לבוא אליכם בטעות. כך תוכלו לשמור על אנרגיה גבוהה וחיובית בעסק.

לחצו כאן והקימו את הקנס הראשון שלכם!

שתף

האם השיעור הזה עזר לך?

שאלות נפוצות

No items found.

לקריאה נוספת

נושאים נבחרים

לא מצאתם את מה שחיפשתם?

קבעו פגישת הדגמה

המומחים שלנו ישמחו להדגים כיצד Arbox יכולה לעזור לקחת את העסק שלכם לגבהים חדשים.

פנו לצוות התמיכה

צוות התמיכה שלנו זמין ושמח לעזור בימים ראשון-חמישי ובשעות 9:00-18:00

בלחיצה על "קבל", אתה מסכים לאחסון של קובצי Cookie במכשיר שלך כדי לשפר את הניווט באתר, לנתח את השימוש באתר ולסייע במאמצי השיווק שלנו. עיין במדיניות הפרטיות שלנו למידע נוסף.