חזרה

הרשמה למפגש ניסיון

אנו שמחים להציג בפניכם את ההליך החדש לרישום מתעניינים למפגשי ניסיון ב-Arbox!

הפיצ׳ר פתוח ללקוחות בעלי חבילת Standard ו-Pro.

למה זה כל כך חשוב?

מפגש הניסיון הוא אבן הדרך הראשונה של המתעניין בעסק שלכם, וזה אולי השלב הכי חשוב בתהליך הפיכתו ללקוח. תהליך רישום פשוט הוא המפתח למשיכת לקוחות פוטנציאליים, במיוחד כש-67% מהמתעניינים מודים שהם נוטים לנטוש תהליך הרשמה אם הוא ארוך או מסובך מדי.

שיפור חוויית ההרשמה עם ההליך החדש יכול להוביל את העסק לצמיחה, להגדלת אחוזי ההמרה, ולניצול אבסולוטי של יכולות מערכת הניהול שלכם! 

אז אחרי שהבנו למה זה כל כך חשוב, בואו נצלול פנימה ונראה איך זה ישנה לכם את ניהול העסק...

איך עושים את זה?

בכל עסק יש שעות ומפגשים פופולריים יותר מאחרים. עכשיו, עם הליך ההרשמה החדש, אתם יכולים לבחור אילו משבצות ביומן יהיו זמינות למפגשי ניסיון ואילו לא.

יצירת ההפרדה בין סוגי המפגשים תסייע לכם להפנות מתעניינים לשעות או מאמנים ספציפיים, ולפזר את העומס בין המפגשים השונים. מעתה, כשאתם מוסיפים מפגש ביומן, תוכלו להחליט אם לאפשר הרשמה אליו כמפגש ניסיון, ובאילו תנאים:

  • לא לאפשר רישום כניסיון
  • רישום חינמי 
  • רישום בתשלום (ואפילו לקבוע מחיר מיוחד למפגש ניסיון!)

נוכל להגדיר מחיר שונה למפגשי הניסיון, כך שמתעניינים ישלמו פחות מאשר המנויים אצלכם בעסק. יכולת זו תאפשר לכם להפוך את מפגשי הניסיון לאטרקטיבים יותר, עבור המתעניינים החדשים שלכם!

אז איך המתעניין נרשם למפגש?

ברגע שהגדרתם את המפגש כמפגש ניסיון, המתעניין יכול להירשם בקלות - רוצים לדעת איך? יש לכם שתי אפשרויות: שליחת קישור ללוח השיעורים כולו, או ישירות למפגש הספציפי.

שליחת קישור ללוח השיעורים

כאשר נשלח למתעניין את הלינק ללוח השיעורים כולו, הוא יוכל לסנן את תצוגת היומן באתר , ולבחור להציג רק את המפגשים שמוגדרים בתור מפגשי ניסיון.

לא בטוחים איך מגיעים ללינק של לוח השיעורים שלכם? לחצו כאן למדריך המלא על אתר ההרשמות!

שליחת לינק למפגש ספציפי

בלחיצה על המפגש ביומן, תוכלו לבחור בין שני לינקים: הלינק הראשון מיועד למנויים בעסק (מחיר מלא עבור המפגש), והלינק השני מיועד למתעניינים (מחיר מוזל עבור מפגש הניסיון). לחצו על אחת מהאפשרויות והלינק יועתק, כעת שתפו אותו עם הקהל הרחב באמצעות האתר העסקי שלכם, רשתות חברתיות, קבוצות וואטסאפ ועוד!

שימו לב - רישום למפגש ניסיון יהיה זמין רק בעבור מצטרפים חדשים או מתעניינים קיימים במערכת שלכם, לא תתאפשר הרשמה למפגש ניסיון עבור מי שמוגדר במערכת שלכם כלקוח קיים.

איך זה מרגיש מצד המשתמש?

לאחר הלחיצה על הקישור, יש לבצע הליך זיהוי. בעת השלמת הליך הזיהוי, אחת משלושת האפשרויות הבאות עשויה להתרחש:

  • במידה וכתובת המייל שתוזן מקושרת לפרופיל לקוח קיים במערכת, הלקוח לא יוכל להשלים את הפעולה. הוא ידרש לבצע התחברות למשתמש שלו, ורק לאחר מכן יוכל להשלים את ההליך (במקרה כזה, הלקוח ישלם מחיר מלא על המפגש).
  • במקרה וכתובת המייל כבר משויכת לפרופיל מתעניין במערכת שלכם, הרכישה של מפגש הניסיון תתווסף לפרופיל המתעניין הקיים.
  • אם מדובר בכתובת מייל חדשה, יווצר פרופיל מתעניין חדש במערכת עם סיום ההרשמה.

לאחר השלמת הפעולה מצד המתעניין, נוכל לראות בפרופיל המתעניין במערכת הניהול את הרישום שבוצע, קבלה תשלח באופן אוטומטי והכל יתועד ביומן הפעילות של המתעניין - כן כן, זה כל כך טוב!

את ההליך שתיארנו ניתן לבצע דרך אתר ההרשמות בלבד. 
מתעניינים יוכלו להירשם למפגש ניסיון יחיד! בהמשך תוכלו להגדיר כמה מפגשי ניסיון תאפשרו למתעניינים שלכם.

טיפ הזהב

שילוב הלינקים שלכם למפגשי הניסיון באוטומציות, עשוי לחסוך לכם זמן יקר ולספק ללקוחות שלכם חוויה מעולה! דמיינו את זה – מתעניינת חדשה נכנסת למערכת, ובמקום לחכות לשיחה מכם, היא מקבלת אוטומטית קישור ליומן שלכם עם כל המפגשים הפתוחים להתנסות. אין יותר פינג-פונג של שיחות והודעות, הכל צלול וברור – היא מקבלת את כל המידע ישירות אליה, ולה נותר רק לבחור.

בנוסף, ניתן לשלב הודעה אוטומטית לאחר מפגש הניסיון! כך המתעניינת יכולה לקבל בסוף המפגש משוב על החוויה שלה, וקישור לבחירת חברות מאתר ההרשמות שלכם - כל זה מבלי לנקוף אפילו אצבע. 

רוצים לקחת את האוטומציות שלכם אל עבר השלב הבא? אנחנו מציעים חיבור ל-Make, מערכת שמרכזת את כל הפלטפורומות שלכם במקום אחד. Make מאפשרת לבצע 1,000 פעולות אוטומטיות ראשונות בחינם, הצטרפו למאות עסקים שחוסכים זמן יקר ונהנים מעוד ״זוג ידיים״ בניהול העסק שלהם.

שתף

האם השיעור הזה עזר לך?

שאלות נפוצות

אפשר להחליף למתעניין את מפגש הניסיון שהוא רכש?
ניתן להגדיר מפגש בודד כמפגש ניסיון?
האם מתעניין יכול לרכוש יותר ממפגש ניסיון אחד?

לקריאה נוספת

נושאים נבחרים

לא מצאתם את מה שחיפשתם?

קבעו פגישת הדגמה

המומחים שלנו ישמחו להדגים כיצד Arbox יכולה לעזור לקחת את העסק שלכם לגבהים חדשים.

פנו לצוות התמיכה

צוות התמיכה שלנו זמין ושמח לעזור בימים ראשון-חמישי ובשעות 9:00-18:00

בלחיצה על "קבל", אתה מסכים לאחסון של קובצי Cookie במכשיר שלך כדי לשפר את הניווט באתר, לנתח את השימוש באתר ולסייע במאמצי השיווק שלנו. עיין במדיניות הפרטיות שלנו למידע נוסף.