ניהול לקוחות ואנשי צוות

סוגי חברויות

החברויות במערכת הניהול יאפשרו ללקוחות של המועדון שלכם להירשם לשיעורים שהקמנו ביומן, ולנהל אותם בצורה טובה יותר. יש לנו שני סוגים של חברויות במערכת:

מנוי

מאפשר ללקוחות גישה לסוגי האירועים השונים שלכם, לפרק זמן מוגדר הידוע מראש (ניתן להקים מנויים גם ללא תאריכי סיום כלל). תוכלו לבחור אילו סוגי אירועים ייכללו במנוי, את תוקפו (מנוי חודשי, שנתי וכו׳), האם הוא יופיע לעיני הלקוחות ועוד המון! להקמת מנויים

כרטיסייה

מאפשרת ללקוחות לבצע רכישה של סדרת פגישות מראש, ולעקוב בקלות אחרי ניצול הכניסות שלהם. גם בחברות זו ניתן להגדיר מגוון רחב של היתרים ומגבלות! להקמת כרטיסיות.

באמצעות הגדרה מדויקת של סוג החברות, תוכלו ליצור קהל לקוחות רחב ונאמן, אשר יאפשר לכם להגדיל את הכנסות העסק. Arbox מאפשרת ללקוחותיכם לבצע את הרכישות בכוחות עצמם דרך אתר ההרשמות ו-אפליקציית לקוחות. לאחר הרכישה, הם יוכלו להשתמש בחברויות שלהם, בכדי להירשם לאירועים שונים בעסק שלכם.

יצירת מנוי

מנויים מאפשרים גישה מוגבלת או בלתי מוגבלת לסוגי האירועים שלכם לתקופה מוגדרת. מדובר בדרך מצוינת להציע ללקוחות חבילות שירות במחירים משתלמים, ולהבטיח שהם יישארו עם העסק ויתחילו להכיר את כל היתרונות שלו. עם מגוון מנויים במחירים שונים, תוכלו להתאים את עצמכם ליותר לקוחות, להגדיל מכירות, לשמר לקוחות קיימים ולמשוך חדשים.

הוספת סוג מנוי

עליכם לעבור למסך ״הגדרות״ בתפריט הצד ולחוץ על קטגוריית ״סוגי חברויות״. לחצו על ״הוספת סוג מנוי״. מלאו את הפרטים הבסיסיים, ובחרו אם ברצונכם להגדיר תוקף למנוי (כפי שנעשה במנויים רגילים) או אם תרצו לכבות את המתג (מה שנעשה בהוראות קבע). אם תכבו את המתג, המנוי יהפוך למנוי מתחדש, כלומר המנוי יחייב את הלקוח באופן חודשי עד שתבחרו לבטל אותו.

הגדרות המנוי: 

  • זמין בחנות

במידה ותרצו שהלקוחות יוכלו לרכוש את המנוי בחנות באופן עצמאי (ב-אפליקציית הלקוחות או ב-אתר ההרשמות), סמנו v ליד מאפיין זה. בחלק זה ניתן לבחור לכמה תשלומים תרצו לפרוס את התשלום על המנוי.

  • הגדרת המנוי כהוראת קבע

מנוי מסוג זה זמין רק עבור בתי עסק שהצטרפו לשירותי סליקה מסוג הוראות קבע. במידה ואתם מעוניינים שהמנוי שלכם יחייב את הלקוחות באופן חודשי, לחצו על המשבצת הריקה לצד ההגדרה. אנחנו ממליצים להוסיף לשם המנוי את צמד המילים ״הוראת קבע״, כך לקוחותיכם לא יופתעו כאשר הם יחויבו בכל חודש מחדש על החברות.

ברגע שהגדרתם מנוי כהוראת קבע, הפעולה לא ניתנת להיפוך. במידה ותרצו לשנות את ההגדרה, עליכם יהיה למחוק את המנוי ולהקים אותו מחדש (זה נכון גם לצד השני - במידה ותקימו מנוי רגיל ותרצו להפוך אותו להוראת קבע, עליכם יהיה למחוק אותו ולהקימו מחדש).

  • הגבלה לסוגי מפגשים

תוכלו להגדיר אירועים ספציפיים, אשר רק אליהם ניתן יהיה להרשם באמצעות המנוי. במידה ותרצו להפעיל את ההגבלה הזו, עליכם יהיה לסמן V במשבצת על ידה, ולבחור את סוגי הפגישות הרלוונטיות. במידה והמשבצת לצד הגבלה זו תשאר ריקה, המנוי הספציפי יאפשר ללקוחות שמחזיקים בו להירשם לכל סוגי האירועים בעסק שלכם.

  • הגבלת תדירות הרשמות

באפשרותכם להגביל את מספר הרישומים לאירועים או קטגוריות ספציפיות. במידה ותרצו להפעיל את ההגבלה הזו, עליכם לסמן V במשבצת שעל ידה, ולצלול בין האפשרויות הרבות שמערכת הניהול מציעה לכם.

שיטת המדידה שלנו היא קלנדרית! לדוגמא, נניח ותבחרו שמנוי מסוים יאפשר 8 הרשמות בחודש. המשמעות ה-״קלנדרית״ היא שהספירה של ההרשמות, תתחיל ב-1 לחודש ותסתיים ב-30 לחודש.
  • הגבלת רישום לרשימת המתנה 

הגדירו לכמה רשימות המתנה אתם רוצים לאפשר ללקוחות שלכם להירשם בטווח זמן מסוים. לדוגמה, ניתן להגדיר שהלקוחות יוכלו באמצעות המנוי שלהם, להירשם לרשימת המתנה אחת ביום בלבד.

  • הגבלת רישום לימים

מאפיין זה יאפשר לכם להגדיר ימים מסוימים בהם לקוחות המחזיקים את סוג המנוי אותו אתם יוצרים יוכלו להירשם למפגשים. למשל: תוכלו להגדיר סוג מנוי שאיתו ניתן להירשם למפגשים רק בימי ראשון ורביעי.

  • הגבלת שעות

תוכלו להגדיר את טווח השעות של האירועים אליהם יוכלו הלקוחות להירשם. למשל: תוכלו להגדיר שלקוחות בעלי מנוי ״פעם בשבוע״ יוכלו להירשם רק למפגשים שמתקיימים בין השעות 9:00-12:00.

  • הוספת זמן רישום

הגדרה זו מאפשרת להוסיף או להפחית שעות לזמן ההרשמה הכללי. במידה והגדרתם בלוח הזמנים שההרשמה למפגש מסוים נפתחת 24 שעות לפני תחילתו, תוכלו להעניק ללקוחות המחזיקים בסוג מנוי זה קדימות, ולאפשר להם להירשם ״איקס״ שעות לפני פתיחת ההרשמה. מצד שני ניתן להעניק לאלו שאינם מחזיקים בחברות זו קדימות. כל שעליכם לעשות הוא לכתוב את מספר השעות במינוס, כך מי שמחזיק בחברות יוכלו להירשם למפגש ״איקס״ שעות אחרי פתיחת ההרשמה. לסיום, ניתן להחריג אירוע או קטגוריה מסוימת מהגדרה זו.

  • הרשמה על בסיס מקום פנוי

תוכלו לפנק את הלקוחות שלכם ולהוסיף להם מספר הרשמות למנוי על בסיס מקום פנוי.  זוכרים את הדוגמה שהצגנו במעלה המדריך? הגדרנו את המנוי לשלוש הרשמות בשבוע סך הכל. כעת, נוסיף את האפשרות להרשמה הרביעית!

  • הגדר כמנוי שקוף

הגדרה זו נועדה ליצירת מנויים שלא יכנסו לסטטיסטיקת המכירות שלכם. לרוב, נקים מנויים שקופים לאנשי הצוות שלנו, מאחר ואנחנו לא רוצים להתחשב ב״מכירות״ שלהן כחלק מהסטטיסטיקות של העסק.

מנוי שקוף נקרא כך מאחר והוא לא מופיע בסטטיסטיקות. רבים נוטים לחשוב שהוא אינו ניתן לצפיה (שקוף) באפליקציית הלקוחות ובמערכת הניהול, אך זה לא נכון.

יצירת כרטיסייה

כרטיסייה מאפשרת ללקוח לבצע רכישה של סדרת מפגשים מראש, ותאפשר לכם לעקוב בקלות אחרי ניצול הכניסות של הלקוח. מדובר בדרך מצויינת להעניק ללקוחות שלכם חבילת שירותים במחירים משתלמים מצד אחד, ולהבטיח שישארו בעסק וילמדו להכיר את כל היתרונות שלו מצד שני.

הוספת סוג כרטיסייה

‍1. עברו למסך ה״הגדרות״ שמופיע בתפריט הצד.

2. לחצו על קטגורית ״סוגי חברויות״ שמופיעה בחלקו העליון של המסך.

3. תגללו מעט מטה ותלחצו על הכפתור ״הוספת סוג כרטיסייה״.

4. מלאו את הפרטים הבסיסיים.

שם הכרטיסייה, מספר הכניסות והמחיר הינם שדות חובה. יש למלא את כל שדות החובה על מנת ליצור את סוג הכרטיסייה. נוכל להוסיף גם הגבלות לכרטיסיה ממש כמו למנוי.

הגבלה לסוגי מפגשים

תוכלו להגדיר אירועים ספציפיים, אשר רק אליהם ניתן יהיה להרשם באמצעות המנוי. במידה ותרצו להפעיל את ההגבלה הזו, עליכם יהיה לסמן V במשבצת על ידה, ולבחור את סוגי הפגישות הרלוונטיות. במידה והמשבצת לצד הגבלה זו תשאר ריקה, המנוי הספציפי יאפשר ללקוחות שמחזיקים בו להירשם לכל סוגי האירועים בעסק שלכם.

הגבלת תדירות הרשמות

באפשרותכם להגביל את מספר הרישומים לאירועים או קטגוריות ספציפיות. במידה ותרצו להפעיל את ההגבלה הזו, עליכם לסמן V במשבצת שעל ידה, ולצלול בין האפשרויות הרבות שמערכת הניהול מציעה לכם.

שיטת המדידה שלנו היא קלנדרית! לדוגמא, נניח ותבחרו שמנוי מסוים יאפשר 8 הרשמות בחודש. המשמעות ה-״קלנדרית״ היא שהספירה של ההרשמות, תתחיל ב-1 לחודש ותסתיים ב-30 לחודש.
  • הגבלת רישום לרשימת המתנה 

הגדירו לכמה רשימות המתנה אתם רוצים לאפשר ללקוחות שלכם להירשם בטווח זמן מסוים. לדוגמה, ניתן להגדיר שהלקוחות יוכלו באמצעות המנוי שלהם, להירשם לרשימת המתנה אחת ביום בלבד.

  • הגבלת רישום לימים

מאפיין זה יאפשר לכם להגדיר ימים מסוימים בהם לקוחות המחזיקים את סוג המנוי אותו אתם יוצרים יוכלו להירשם למפגשים. למשל: תוכלו להגדיר סוג מנוי שאיתו ניתן להירשם למפגשים רק בימי ראשון ורביעי.

  • הגבלת שעות

תוכלו להגדיר את טווח השעות של האירועים אליהם יוכלו הלקוחות להירשם. למשל: תוכלו להגדיר שלקוחות בעלי מנוי ״פעם בשבוע״ יוכלו להירשם רק למפגשים שמתקיימים בין השעות 9:00-12:00.

  • הוספת זמן רישום

הגדרה זו מאפשרת להוסיף או להפחית שעות לזמן ההרשמה הכללי. במידה והגדרתם בלוח הזמנים שההרשמה למפגש מסוים נפתחת 24 שעות לפני תחילתו, תוכלו להעניק ללקוחות המחזיקים בסוג מנוי זה קדימות, ולאפשר להם להירשם ״איקס״ שעות לפני פתיחת ההרשמה. מצד שני ניתן להעניק לאלו שאינם מחזיקים בחברות זו קדימות. כל שעליכם לעשות הוא לכתוב את מספר השעות במינוס, כך מי שמחזיק בחברות יוכלו להירשם למפגש ״איקס״ שעות אחרי פתיחת ההרשמה. לסיום, ניתן להחריג אירוע או קטגוריה מסוימת מהגדרה זו.

  • הרשמה על בסיס מקום פנוי

תוכלו לפנק את הלקוחות שלכם ולהוסיף להם מספר הרשמות למנוי על בסיס מקום פנוי.  זוכרים את הדוגמה שהצגנו במעלה המדריך? הגדרנו את המנוי לשלוש הרשמות בשבוע סך הכל. כעת, נוסיף את האפשרות להרשמה הרביעית!

  • הגדר כמנוי שקוף

הגדרה זו נועדה ליצירת מנויים שלא יכנסו לסטטיסטיקת המכירות שלכם. לרוב, נקים מנויים שקופים לאנשי הצוות שלנו, מאחר ואנחנו לא רוצים להתחשב ב״מכירות״ שלהן כחלק מהסטטיסטיקות של העסק. מנוי שקוף נקרא כך מאחר והוא לא מופיע בסטטיסטיקות. רבים נוטים לחשוב שהוא אינו ניתן לצפיה (שקוף) באפליקציית הלקוחות ובמערכת הניהול, אך זה לא נכון.

שתף

Was this lesson helpful? Let us know!

שאלות נפוצות

No items found.