מנויים
מנויים מאפשרים גישה מוגבלת או בלתי מוגבלת לסוגי האירועים שלכם לפרק זמן ידוע מראש. מדובר בדרך מצויינת להעניק ללקוחות שלכם חבילת שירותים במחירים משתלמים מצד אחד, ולהבטיח שישארו בעסק וילמדו להכיר את כל היתרונות שלו מצד שני. ברגע שיהיה לכם מגוון רחב של מנויים בטווח מחירים רחב, תוכלו להתאים את עצמכם למספר גדול יותר של לקוחות. כך תוכלו להגדיל את כמות המכירות שלכם, לשמר את לקוחותיכם הקיימים ולמשוך לקוחות חדשים.
- עברו למסך ה״הגדרות״ שמופיע בתפריט הצד, ולחצו על קטגורית ״סוגי חברויות״.
- לחצו על ״הוספת סוג מנוי״.
- מלאו את הפרטים הבסיסיים.
- בחרו האם ברצונכם להגדיר תוקף למנוי (נהוג במנויים רגילים) או שאתם מעדיפים לכבות את המתג (נהוג בהוראות קבע). במידה ותכבו את המתג, המנוי יהפוך למנוי מתחדש (במקרה של הוראת קבע, המנוי יחייב את הלקוח באופן חודשי עד לרגע שבו אתם תבטלו אותו).
כל הכבוד! הגיע הזמן לעבור אל עבר מאפיינים מתקדמים יותר:
זמין בחנות
במידה ותרצו שהלקוחות יוכלו לרכוש את המנוי בחנות באופן עצמאי (ב-אפליקציית הלקוחות או ב-אתר ההרשמות), סמנו v ליד מאפיין זה. בחלק זה ניתן לבחור לכמה תשלומים תרצו לפרוס את התשלום על המנוי.
מנוי מסוג זה זמין רק עבור בתי עסק שהצטרפו לשירותי סליקה מסוג הוראות קבע. במידה ואתם מעוניינים שהמנוי שלכם יחייב את הלקוחות באופן חודשי, לחצו על המשבצת הריקה לצד ההגדרה. אנחנו ממליצים להוסיף לשם המנוי את צמד המילים ״הוראת קבע״, כך לקוחותיכם לא יופתעו כאשר הם יחויבו בכל חודש מחדש על החברות.
ברגע שהגדרתם מנוי כהוראת קבע, הפעולה לא ניתנת להיפוך. במידה ותרצו לשנות את ההגדרה, עליכם יהיה למחוק את המנוי ולהקים אותו מחדש (זה נכון גם לצד השני - במידה ותקימו מנוי רגיל ותרצו להפוך אותו להוראת קבע, עליכם יהיה למחוק אותו ולהקימו מחדש).
הגבלה לסוגי מפגשים
תוכלו להגדיר אירועים ספציפיים, אשר רק אליהם ניתן יהיה להרשם באמצעות המנוי. במידה ותרצו להפעיל את ההגבלה הזו, עליכם יהיה לסמן V במשבצת על ידה, ולבחור את סוגי הפגישות הרלוונטיות. במידה והמשבצת לצד הגבלה זו תשאר ריקה, המנוי הספציפי יאפשר ללקוחות שמחזיקים בו להירשם לכל סוגי האירועים בעסק שלכם.
באפשרותכם להגביל את מספר הרישומים לאירועים או קטגוריות ספציפיות. במידה ותרצו להפעיל את ההגבלה הזו, עליכם לסמן V במשבצת שעל ידה, ולצלול בין האפשרויות הרבות שמערכת הניהול מציעה לכם.
שיטת המדידה שלנו היא קלנדרית! לדוגמא, נניח ותבחרו שמנוי מסוים יאפשר 8 הרשמות בחודש. המשמעות ה-״קלנדרית״ היא שהספירה של ההרשמות, תתחיל ב-1 לחודש ותסתיים ב-30 לחודש.
בדוגמה זו, ניתן להבחין בכמה מאפיינים חשובים:
- החלטנו לאפשר ללקוחות שלנו לרכוש אותו בכוחות עצמם דרך אפליקצית הלקוחות ואתר הרשמות.
- הגדרנו את המנוי כמנוי הוראת קבע! כמות התשלומים לא רלוונטית למנוי הוראת קבע, השאירו את כמות התשלומים על הספרה ״1״. בכל מקרה המנוי יחייב את הלקוחות אחת לחודש באופן קבוע.
- המנוי מאפשר הרשמה לכל סוגי האירועים שהעסק מציע.
- הגבלנו את כמות ההרשמות השבועית לשלוש, אך את ההרשמה לפילאטיס הגבלנו לפעם אחת בלבד.
נניח והלקוחות שלכם ירשמו לפילאטיס ביום ראשון, מכאן שישארו להם רק עוד שתי הרשמות להמשך השבוע (הם יוכלו להירשם לכל סוגי האירועים מלבד פילאטיס - סוג אירוע זה מוגבל להרשמה אחת בלבד בשבוע).
הגדירו לכמה רשימות המתנה אתם רוצים לאפשר ללקוחות שלכם להירשם בטווח זמן מסוים. לדוגמה, ניתן להגדיר שהלקוחות יוכלו באמצעות המנוי שלהם, להירשם לרשימת המתנה אחת ביום בלבד.
הגבלת רישום לימים
מאפיין זה יאפשר לכם להגדיר ימים מסוימים בהם לקוחות המחזיקים את סוג המנוי אותו אתם יוצרים יוכלו להירשם למפגשים. למשל: תוכלו להגדיר סוג מנוי שאיתו ניתן להירשם למפגשים רק בימי ראשון ורביעי.
הגבלת שעות
תוכלו להגדיר את טווח השעות של האירועים אליהם יוכלו הלקוחות להירשם. למשל: תוכלו להגדיר שלקוחות בעלי מנוי ״פעם בשבוע״ יוכלו להירשם רק למפגשים שמתקיימים בין השעות 9:00-12:00.
הגדרה זו מאפשרת להוסיף או להפחית שעות לזמן ההרשמה הכללי. במידה והגדרתם בלוח הזמנים שההרשמה למפגש מסוים נפתחת 24 שעות לפני תחילתו, תוכלו להעניק ללקוחות המחזיקים בסוג מנוי זה קדימות, ולאפשר להם להירשם ״איקס״ שעות לפני פתיחת ההרשמה. מצד שני ניתן להעניק לאלו שאינם מחזיקים בחברות זו קדימות. כל שעליכם לעשות הוא לכתוב את מספר השעות במינוס, כך מי שמחזיק בחברות יוכלו להירשם למפגש ״איקס״ שעות אחרי פתיחת ההרשמה. לסיום, ניתן להחריג אירוע או קטגוריה מסוימת מהגדרה זו.
נניח והפחתנו שעתיים מזמן ההרשמה הכללי למחזיקי מנוי מסוים, אך אנחנו רוצים שלמפגש ״חדר קור״ להגדרה לא תהיה השפעה. לשם כך, כל שעלינו לעשות הוא לסמן את המפגש וכך להחריג אותו מההגדרה.
תוכלו לפנק את הלקוחות שלכם ולהוסיף להם מספר הרשמות למנוי על בסיס מקום פנוי. זוכרים את הדוגמה שהצגנו במעלה המדריך? הגדרנו את המנוי לשלוש הרשמות בשבוע סך הכל. כעת, נוסיף את האפשרות להרשמה הרביעית!
בואו ונחדד את הפרטים! במידה ולקוחה שלכם נרשמה כבר שלוש פעמים השבוע, אך היא מזהה שהתפנה מקום בתרגול ״ויניאסה״ כ-20 דקות לפני תחילתו - הגדרה זו תאפשר לה להירשם לתרגול - הלקוחה תוכל ליהנות מארבע הרשמות בשבוע (שלוש רגילות ואחת על בסיס מקום פנוי).
הגדרה זו נועדה ליצירת מנויים שלא יכנסו לסטטיסטיקת המכירות שלכם. לרוב, נקים מנויים שקופים לאנשי הצוות שלנו, מאחר ואנחנו לא רוצים להתחשב ב״מכירות״ שלהן כחלק מהסטטיסטיקות של העסק.
מנוי שקוף נקרא כך מאחר והוא לא מופיע בסטטיסטיקות. רבים נוטים לחשוב שהוא אינו ניתן לצפיה (שקוף) באפליקציית הלקוחות ובמערכת הניהול, אך זה לא נכון.
שאלות נפוצות
לקוחות הם האנשים שמגיעים פיזית לעסק שלכם. באמצעות המנויים שלהם, הם נרשמים לאירועים שלכם. לקוח אחד יכול להחזיק במספר מנויים, לכן לעיתים ניתן להבחין בכמות לקוחות מסוימת וכמות מנויים אחרת.
אין שום הגבלה, לקוח.ה יכולים להחזיק במספר מנויים וכרטיסיות במקביל.
כמובן! בעת הקמת החברות סמנו את התיבה ״זמין בחנות״. לאחר מכן, לחצו על אייקון ה-״העתקה״ שמופיע בשורת החברות הספציפית (נראה כמו סיכת בטחון) והקישור יועתק. כעת, ניתן לגשת לוואטסאפ ולשלוח את הלינק ללקוחותיכם.
בקלות! עברו להגדרות המערכת ובחרו ב״סוגי חברויות״, תחת איזור המנויים ניתן לראות את איזור הכרטיסיות. לחצו על ״הוספת סוג כרטיסייה״ ומלאו את הפרטים בקפידה. הכנו לכם מדריך שיקל על התהליך.