ניהול לקוחות ואנשי צוות

פרופיל הלקוח

בפרופיל הלקוח תוכלו לראות את כל המידע הרלוונטי לניהול הלקוח: פרטי יצירת קשר, חברויות ורכישות, היסטוריית משימות ופעולות שבוצעו עבור הלקוח. תוכלו לעדכן את המידע האישי, לנהל משימות עתידיות, ולצפות בהיסטוריית הרישומים, ביטולים ורשימות המתנה. הכל במקום אחד, לניהול פשוט ויעיל של הלקוח.

חברויות ורכישות

בפרופיל הלקוחות תוכלו לגשת לקטגוריה חברויות ורכישות, שבה תוכלו לראות את כל החברויות של הלקוחות. אם ללקוח אין חברויות, לא יופיעו כאן פרטים.

  • בצד שמאל של המסך, תוכלו לראות את החברויות של הלקוחות, כולל סטטוס החברות, האם יש חוב, תאריך התחלה וסיום. בלחיצה על אייקון ה-עריכה ליד כל חברה, תוכלו לעדכן את תאריך ההתחלה והסיום של החברות.
  • אם יש צורך להוסיף חוב לחברות, פשוט לחצו על אפס והכנסו את הסכום הרצוי, ואז שמרו את השינויים.
    החוב יופיע כעת בפרטי החברות.
  • אם מדובר בכרטיסיות, תוכלו גם לשנות את כמות הנקובים בהן בלחיצה על עיפרון העריכה משמאל.
  • אם תרצו להקפיא את החברות, לחצו על אייקון ה-הקפאה (סימן =). ברגע שהחברות מוקפאות, הלקוח לא יוכל להשתמש בשירותים כל עוד החברות לא יתפוס מחדש.
  • בנוסף, אם יש צורך לזכות את הלקוח, ניתן ללחוץ על אייקון ה-החזר (כף היד), כך תוכלו להחזיר ללקוח את הכסף במקרה הצורך.
  • בצד הימני התחתון של המסך תוכלו לראות את כל הרכישות והפריטים של הלקוחות, כולל חברויות, מינויים, כרטיסיות ושיעורי ניסיון. בצד השמאלי התחתון תוכלו לראות את כל הקבלות והחשבוניות של הלקוחות ולבדוק את פרטי הרכישות.
  • בלחיצה על הפלוס הדינמי הכחול משמאל, תוכלו להוסיף הערה לפרופיל הלקוח, לשלוח לו לינק לרכישה חדשה או לבצע רכישה ישירות מתוך הפרופיל.

יומן הפעילות

בפרופיל הלקוחות, באזור יומן פעילות, תוכלו לראות את כל התיעודים של הפעולות שנעשו עבור הלקוח. אם ללקוח יש חוב או אם הוא ביצע רכישות, תראו כאן את ההיסטוריה המלאה של הפעולות. לדוגמה, אם הלקוח התחיל בתור מתעניין, או אם הוא היה איש צוות וחזר להיות לקוח, כל הפרטים הללו יהיו מתועדים ביומן.

יומן הפעילות מציג את כל הפעולות שבוצעו, כך שגם אם יש לכם שאלה כלשהי לגבי הלקוח, כדאי להתחיל בכך שתבדקו את יומן הפעילות. זה המקום לקבל את כל המידע בנוגע לפעולות שבוצעו עבורו ולמעקב אחרי ההתנהלות מולו.

פרטים אישיים

בפרופיל הלקוחות, באזור פרטים אישיים, תוכלו לראות ארבע משבצות שונות, שכל אחת מהן מייצגת תחום אחר בפרטי הלקוח.

במשבצת הראשונה, פרטי יצירת קשר, תוכלו לערוך את השם הפרטי ושם המשפחה של הלקוח, את מספר הטלפון ואפילו להוסיף מספר נוסף. המספר הנוסף יהיה פונקציונלי וניתן להשתמש בו למטרות נוספות, כגון שליחת הודעות. גם כתובת האימייל ניתנת לעריכה, ותוכלו להוסיף או לשנות את המייל של הלקוח. בנוסף, תוכלו להגדיר מי הוא המנהל של הלקוח

במשבצת הבאה, סניף וחשבונית, אם יש לכם מספר סניפים בעסק, תוכלו לשנות את הסניף שאליו הלקוח משויך. כמו כן, תוכלו לשנות את השם שיופיע על החשבונית.
בנוסף, תוכלו להגדיר את המגדר, יום ההולדת, ותעודת זהות של הלקוח. אם יש שדות מותאמים אישית שהוספתם, הם יופיעו גם באזור זה. 

במשבצת הבאה, מסמכים, תוכלו לעדכן את המידע הרלוונטי על הצהרות שהלקוח חתם עליהן, כגון הצהרת בריאות ותקנון. אם הלקוח לא חתם על הצהרה מסוימת, תוכלו לשנות את הסטטוס.
המשבצת האחרונה היא תיעוד פציעות. באזור זה נוכל לרשום במידה והלקוח סובל מפציעה שחשוב שחברי הצוות ידעו עליה. נוכל גם להגדיר שהפציעות יופיעו במערכת הצ׳ק אין ובמערכת בקרת כניסה.

הפלוס הדינמי הכחול משמאל למטה מאפשר לבצע מספר פעולות בעמוד הלקוח כמו מחיקת הלקוח, להמיר אותו למתעניין או לאיש צוות, או לשלוח לו מייל איפוס סיסמא, העלת מסמכים ועוד.

משימות

בפרופיל הלקוח, באזור המשימות, תוכלו לראות את כל המשימות המקושרות ללקוח. אם נוצרה משימה עבור הלקוח, היא תופיע כאן ותהיה ניתנת לניהול גם דרך מסך המשימות הכללי.

באמצעות לחיצה על הצ'קבוקס ליד כל משימה, תוכלו לסמן אותה כ"בוצעה". ברגע שתעשו זאת, תופיע משימה חדשה ברשימה, והמשימה שסימנתם כבוצעה תסומן באופן ברור. אם תרצו למחוק משימה, לחצו על אייקון הפח כדי להסיר את המשימה. תתבקשו לאשר את המחיקה לפני שהיא תוסר לחלוטין.

אם תרצו ליצור משימה חדשה, לחצו על המסך ותפתח לכם אפשרות להוסיף משימה חדשה לקשר עם הלקוח. תוכלו לקבוע את תאריך היעד לביצוע המשימה, את השעה המדויקת, ואת איש הצוות האחראי על ביצוע המשימה.

בנוסף, תוכלו לבחור את סוג המשימה, למשל "Follow-up", ולהוסיף גם הערות או תיעוד אם יש צורך בהבהרות נוספות. אם יש לכם מערכת בקרת כניסה, תוכלו גם לבחור אם המשימה תופיע שם.

לאחר שתשמרו את המשימה, היא תופיע ברשימה של המשימות המקושרות ללקוח, וניתן יהיה לעקוב אחריה ולוודא שהיא מתבצעת כראוי.

תקשורת

בפרופיל הלקוח, באזור תקשורת, תוכלו לראות את כל המסרים שהשלחתם ללקוח או ללקוחה. כל הודעה שנשלחת תתועד כאן, כך שתוכלו לעקוב אחר התקשורת עם כל לקוח בקלות.

אם תרצו לשלוח הודעה חדשה, לחצו על הפלוס הכחול ובחרו באופציה שליחת הודעה. כאן תוכלו לבחור את אמצעי התקשורת שדרכו תרצו לשלוח את ההודעה ללקוח - אימייל, SMS, פוש באפליקציה או בWhatsApp.

בנוסף, אם תרצו לשלוח לינק לטופס, לחצו שוב על הפלוס הכחול ובחרו באופציה שליחת לינק לטופס. כאן תוכלו לבחור את התבנית שברצונכם לשייך לטופס. למשל, אם יצרתם טופס דיגיטלי של הצהרת בריאות, תוכלו לשייך אותו לכאן. לאחר מכן, תבחרו איך לשלוח את ההודעה, ותבחרו בתבנית ההודעה המבוקשת. 

אם תרצו ליצור לינק שיתפוס את הטופס (כגון תקנון או הצהרת בריאות), תוכלו ללחוץ על צור לינק. לינק זה יהיה נגיש לכל אמצעי שיתוף שתרצו להשתמש בו, וברגע שהלקוח ילחץ עליו, הוא יוכל לראות את הטופס או ההצהרה שהכנתם.

הרשמות

באזור ההרשמות תוכלו לראות דוחות שונים שכוללים את היסטוריית שיעורים, רישומים לרשימות המתנה, ביטולים מאוחרים, רישומים עתידיים ועוד. כל דוח יופיע כאן עם כל הנתונים הרלוונטיים.

כאשר תבחרו דוח מסוים, ייפתח לכם מסך שבו תוכלו לראות את כל הפרטים של הדוח. כל דוח ניתן להורדה לאקסל.

בנוסף, אם תרצו לבצע הרשמה עתידית ללקוח, לחצו על הפלוס הדינמי הכחול משמאל, ותוכלו לרשום את הלקוח למפגש עתידי. לאחר מכן, תוכלו לקבוע את כמות המפגשים, ולהגדיר עד מתי המפגשים יתבצעו (למשל עד סיום יתרת הניקוד של הלקוח). ברגע שתחליטו על כל הגדרות אלו, לחצו על שמירה, והרישום יבוצע בהצלחה.

שתף

Was this lesson helpful? Let us know!

שאלות נפוצות

No items found.