כרטיסיות
כרטיסייה מאפשרת ללקוח לבצע רכישה של סדרת מפגשים מראש, ותאפשר לכם לעקוב בקלות אחרי ניצול הכניסות של הלקוח. מדובר בדרך מצויינת להעניק ללקוחות שלכם חבילת שירותים במחירים משתלמים מצד אחד, ולהבטיח שישארו בעסק וילמדו להכיר את כל היתרונות שלו מצד שני.
1. עברו למסך ה״הגדרות״ שמופיע בתפריט הצד.
2. לחצו על קטגורית ״סוגי חברויות״ שמופיעה בחלקו העליון של המסך.
3. תגללו מעט מטה ותלחצו על הכפתור ״הוספת סוג כרטיסייה״.
4. מלאו את הפרטים הבסיסיים.
שם הכרטיסייה, מספר הכניסות והמחיר הינם שדות חובה. יש למלא את כל שדות החובה על מנת ליצור את סוג הכרטיסייה.
כל הכבוד! הגיע הזמן לעבור אל עבר מאפיינים מתקדמים יותר:
זמין בחנות
במידה ותרצו שהלקוחות יוכלו לרכוש את הכרטיסיה בחנות באופן עצמאי (באפליקציית הלקוחות או באתר ההרשמות), סמנו v ליד מאפיין זה. בחלק זה ניתן לבחור לכמה תשלומים תרצו לפרוס את התשלום על הכרטיסייה.
הגבלה לסוגי מפגשים
תוכלו להגדיר אירועים ספציפיים, אשר רק אליהם ניתן יהיה להרשם באמצעות הכרטיסיה. במידה ותרצו להפעיל את ההגבלה הזו, עליכם יהיה לסמן V במשבצת על ידה, ולבחור את סוגי הפגישות הרלוונטיות. במידה והמשבצת לצד הגבלה זו תשאר ריקה, הכרטיסיה הספציפית תאפשר ללקוחות שמחזיקים בה להרשם לכל סוגי האירועים בעסק שלכם.
באפשרותכם להגביל את מספר הרישומים לאירועים או קטגוריות ספציפיות. במידה ותרצו להפעיל את ההגבלה הזו, עליכם לסמן V במשבצת שעל ידה, ולצלול בין האפשרויות הרבות שמערכת הניהול מציעה כאן עבורכם.
שיטת המדידה שלנו היא קלנדרית! לדוגמא, נניח ותבחרו שכרטיסיה מסוימת תאפשר 8 הרשמות בחודש. המשמעות ה״קלנדרית״ היא שהספירה של ההרשמות, תתחיל ב-1 לחודש ותסתיים ב-30 לחודש.
בדוגמה זו, ניתן להבחין בכמה מאפיינים חשובים:
- החלטנו לאפשר ללקוחות שלנו לרכוש אותה בכוחות עצמם דרך אפליקצית הלקוחות ואתר הרשמות. בנוסף הצענו את האפשרות לפצל את התשלום עליה לשני תשלומים.
- הכרטיסייה מאפשרת הרשמה לכל סוגי האירועים שהעסק מציע.
- הגבלנו את כמות ההרשמות השבועית לשלוש בלבד, אך את ההרשמה לפילאטיס הגבלנו לפעם אחת בלבד. במידה ולקוח.ה שלנו ירשמו לפילאטיס ביום ראשון, ישארו להם רק עוד שתי הרשמות ליתר השבוע (הם יוכלו להירשם להכל מלבד פילאטיס).
הגדירו לכמה רשימות המתנה אתם רוצים לאפשר ללקוחות שלכם להרשם בטווח זמן מסוים. לדוגמה, ניתן להגדיר שהלקוחות יוכלו באמצעות הכרטיסייה שלהם, להירשם לרשימת המתנה אחת ביום בלבד.
הגבלת רישום לימים
מאפיין זה יאפשר לכם להגדיר ימים מסוימים בהם לקוחות המחזיקים את סוג הכרטיסייה אותה אתם יוצרים יוכלו להירשם למפגשים. למשל: תוכלו להגדיר סוג מנוי שאיתו ניתן להירשם למפגשים רק בימי ראשון ורביעי.
הגבלת שעות
תוכלו להגדיר את טווח השעות של האירועים אליהם יוכלו הלקוחות להירשם. למשל: תוכלו להגדיר שלקוחות בעלי כרטיסיה ״פעם בשבוע״ יוכלו להירשם רק למפגשים שמתקיימים בין השעות 9:00-12:00.
הגדרה זו מאפשרת להוסיף או להפחית שעות לזמן ההרשמה הכללי. במידה והגדרתם בלוח הזמנים שההרשמה למפגש מסוים נפתחת 24 שעות לפני תחילתו, תוכלו להעניק ללקוחות המחזיקים בסוג מנוי זה קדימות, ולאפשר להם להירשם ״איקס״ שעות לפני פתיחת ההרשמה. מצד שני ניתן להעניק לאלו שאינם מחזיקים בחברות זו קדימות. כל שעליכם לעשות הוא לכתוב את מספר השעות במינוס, כך מי שמחזיק בחברות יוכלו להירשם למפגש ״איקס״ שעות אחרי פתיחת ההרשמה. לסיום, ניתן להחריג אירוע או קטגוריה מסוימת מהגדרה זו.
נניח והפחתנו שעתיים מזמן ההרשמה הכללי למחזיקי מנוי מסוים, אך אנחנו רוצים שלמפגש ״חדר קור״ להגדרה לא תהיה השפעה. לשם כך, כל שעלינו לעשות הוא לסמן את המפגש וכך להחריג אותו מההגדרה.
תוכלו לפנק את הלקוחות שלכם ולהוסיף להם מספר הרשמות לכרטיסיה על בסיס מקום פנוי. זוכרים את הדוגמה שהצגנו במעלה המדריך? הגדרנו את המנוי לשלוש הרשמות בשבוע סך הכל. כעת, נוסיף את האפשרות להרשמה הרביעית!
בואו ונחדד את הפרטים! במידה ולקוחה שלכם נרשמה כבר שלוש פעמים השבוע, אך היא מזהה שהתפנה מקום בתרגול ״ויניאסה״ כ-20 דקות לפני תחילתו - הגדרה זו תאפשר לה להירשם לתרגול - הלקוחה תוכל ליהנות מארבע הרשמות בשבוע (שלוש רגילות ואחת על בסיס מקום פנוי).
הגדרה זו נועדה ליצירת כרטיסיות שלא יכנסו לסטטיסטיקת המכירות שלכם. לרוב, נקים כרטיסיות שקופות לאנשי הצוות שלנו, מאחר ואנחנו לא רוצים להתחשב ב״מכירות״ שלהן כחלק מהסטטיסטיקות של העסק.
כרטיסיה שקופה נקרא כך מאחר והיא לא מופיעה בסטטיסטיקות. רבים נוטים לחשוב שהיא אינה ניתנת לצפיה (שקוף) באפליקציית הלקוחות ובמערכת הניהול, אך זה לא נכון.
שאלות נפוצות
אין שום הגבלה, לקוח.ה יכולים להחזיק במספר מנויים וכרטיסיות במקביל.
כמובן! בעת הקמת החברות סמנו את התיבה ״זמין בחנות״. לאחר מכן, לחצו על אייקון ה-״העתקה״ שמופיע בשורת החברות הספציפית (נראה כמו סיכת בטחון) והקישור יועתק. כעת, ניתן לגשת לוואטסאפ ולשלוח את הלינק ללקוחותיכם.