ניהול מתעניינים
במדריך זה נלמד כיצד להמיר את הלקוחות שלכם בחזרה למתעניינים, נערוך פרופיל מתעניין קיים, נחדד כיצד ניתן להוסיף מתעניין למערכת ולרשום אותו למפגש ניסיון ולסיום נלמד כיצד ניתן להמיר מתעניין ללקוח דרך הפרופיל שלו. בואו ונצלול לעומקם של כמה תהליכים, אשר עשויים להקל עליכם משמעותית ולחסוך לכם זמן יקר.
ניתן לצרף את המתעניינים שלכם ל-ארבוקס ולרשום אותם למפגש ניסיון בשתי דרכים מרכזיות, האחת היא דרך לוח הזמנים והשניה היא דרך כפתור ה-״פעולות מהירות״. ההוספה דרך לוח הזמנים מאפשרת להנות משתי תוצאות שונות בפעולה אחת (הוספת המתעניין למערכת והרשמתו למפגש ניסיון). עקבו אחר סדר הפעולות הבא ונסו זאת בעצמכם:
כעת, נשמח להציג בפניכם את הדרך השניה! עליכם ללחוץ על כפתור ״פעולות מהירות״, אשר מופיע בחלקה הימני עליון של המערכת. בחרו ב״מתעניין חדש״ והזינו את כל הפרטים הדרושים (שימו לב שהוספנו פירוט על כל אחד מהשדות במעלה המדריך).
במידה ותרצו להוסיף את המתעניין שלכם למפגש ניסיון, עליכם יהיה לעבור ללוח הזמנים. לחצו על אירוע ספציפי ביומן ובחרו ב״ניהול משתתפים״, הזינו את שם המתעניין בשורת החיפוש ובחרו בו (המתעניין יתווסף לרשימה עם רקע סגלגל, אשר מהווה אינדקציה לכך שמדובר במתעניין ולא בלקוח).
לסיום, בחרנו להדגיש לכם כיצד ניתן להמיר את המתעניינים שלכם ללקוחות משלמים בקלות ובזריזות. הכנסו לפרופיל המתעניין ולחצו על ה״פלוס״ הכחול אשר מופיע בחלקו השמאלי התחתון. בחרו ב״המרה ללקוח חדש״, השלימו את הפרטים האישיים הנדרשים והתאימו חברות (מנוי/כרטיסיה) ללקוח.ה החדשים שלכם.
ברגע שתשמרו את השינויים, מערכת הניהול תוביל אתכם באופן אוטומטי לפרופיל הלקוח.ה שזה עתה יצרתם.
ברגע שתשיבו את הלקוח שלכם למצב מתעניין, תוכלו שוב להינות מהיכולות שיש לארבוקס להציע לכם, על מנת להמיר אותו בחזרה ללקוח משלם:
- אנשי הצוות שלכם יוכלו להעניק חוויה ייחודית למשתמש, מאחר ומערכת הניהול וממשק סימון הנוכחות ידווחו להם שמדובר במתעניין במפגש ניסיון.
- הודעות ותזכורות אוטומטיות יעזרו לכם לשמור על תקשורת רציפה ואדוקה עם המתעניינים שלכם, כך החוויה שהם יזכו לה ממכם תשאיר רושם מצוין (טריגרים לאוטומציות: ״יצירת מתעניין״, ״שינוי סטטוס למתעניין״, ״מפגש ניסיון״, ״המרת מתעניין ללקוח״ ועוד).
- ברגע המרת הלקוח למתעניין, תוכלו להינות מהכלים המתוחכמים של הדוחות שלנו (דוח “מתעניינים בתהליך״, ״שיעורי ניסיון״, מתעניינים שהומרו ללקוחות״ ועוד)! באמצעות ניתוח נתוני הדוחות תוכלו להגיע לתובנות, אשר יאפשרו לכם להמיר את המתעניינים שלכם ללקוחות משלמים, להשקיע את הכסף שלכם באפיקים הרווחיים ביותר והרשימה עוד ארוכה.
כתבו את שם הלקוח.ה שלכם לאחר לחיצה על כפתור ה״חיפוש״, אשר מופיע בחלקה השמאלי העליון של מערכת הניהול שלכם. לחצו על שם הלקוח.ה שלכם והיכנסו לפרופיל שלהם. שימו לב בבקשה שבפרופיל הלקוח קיימות כמה קטגוריות שונות, עברו כעת לקטגוריית ״פרטים אישיים״ ולחצו על הפלוס הכחול אשר מופיע בחלקו השמאלי התחתון של הפרופיל. לסיום, בחרו ב״המרת הלקוח למתעניין״.
חשוב להדגיש שלא ניתן יהיה להמיר לקוח בעל חברות (מנוי או כרטיסיה) פעילה, לכן לפני ההמרה יש לבטל את החברויות השונות. במידה והלקוחות שלכם רשומים לאירועים עתידיים, פעולת ביטול החברות תגרור גם את ביטול ההרשמה אליהם.
בחלון הבא תוכלו בקלות ליצור ולהגדיר ״סטטוס״, ״מקור״, ״מנהל לקוח״ ולהוסיף הערה שתופיע בתחתית פרופיל המתעניין. נפרט מטה על כל אחד מהשדות שציינו בהרחבה.
- ״סטטוס״ - האם המתעניין לפני מפגש ניסיון? אחרי מפגש ניסיון? רגע לפני שיחת מכירה? שדה זה נועד לתאר את מצב המתעניין הנוכחי.
- ״מקור״ - האם המתעניין הגיע מקמפיין בפייסבוק? אינסטגרם? מודעה מהאתר האישי שלכם? שדה זה נועד לחדד לנו כיצד המתעניין שמע על העסק שלנו (כך נדע איפה כדאי להשקיע יותר ואיפה פחות).
- ״מנהל לקוח״ - הגדרת ״מנהל לקוח״ תאפשר לצוות המכירות שלכם לעקוב ולנהל את המתעניינים המשויכים אליהם בצורה אידיאלית, מבלי לפספס אף אחד.
- ״הערה״ - הוסיפו הערות לפרופיל המתעניינים שלכם, על מנת שתוכלו לשמור על מעקב ולספק להם שירות אישי ואיכותי.
לאחר הזנת השדות השונים והמרת הלקוח למתעניין, מערכת הניהול תשלח אתכם הישר לפרופיל המתעניין. שימו לב, בחלקו העליון של הפרופיל ישנם שלושה עפרונות, העפרון הראשון והשלישי מאפשרים עריכה של נתונים חיוניים (מנהל לקוח, מקור, שם, מייל וכו׳) והעפרון השני מאפשר לערוך את סטטוס המתעניין ולהוסיף לו הערה הישר לפרופיל (ניתן לצפות בהערות בחלק התחתון של הפרופיל).