ניהול לקוחות ואנשי צוות

כרטיסיות

החברויות במערכת הניהול מאפשרות ללקוחות להירשם למפגשים ולנהל אותם בצורה נוחה. יש שני סוגי חברויות: מנוי, שמעניק גישה לאירועים שונים לתקופה מוגדרת או ללא תאריך סיום, עם אפשרות לבחור אילו אירועים ייכללו ומה תוקפו; וכרטיסייה, שמאפשרת רכישת סדרת פגישות מראש ומעקב אחר ניצול הכניסות. במדריך הקרוב נתמקד בכרטיסיות בלבד.

יצירת כרטיסיה

הוספת סוג כרטיסייה

‍1. עברו למסך ה״הגדרות״ שמופיע בתפריט הצד.

2. לחצו על קטגורית ״סוגי חברויות״ שמופיעה בחלקו העליון של המסך.

3. תגללו מעט מטה ותלחצו על הכפתור ״הוספת סוג כרטיסייה״.

4. מלאו את הפרטים הבסיסיים.

שם הכרטיסייה, מספר הכניסות והמחיר הינם שדות חובה. יש למלא את כל שדות החובה על מנת ליצור את סוג הכרטיסייה. ניתן להוסיף גם הגבלות לכרטיסיה ממש כמו למנוי

הגבלות

הגבלה לסוגי מפגשים

תוכלו להגדיר אירועים ספציפיים, אשר רק אליהם ניתן יהיה להירשם באמצעות המנוי. במידה ותרצו להפעיל את ההגבלה הזו, עליכם יהיה לסמן V במשבצת על ידה, ולבחור את סוגי הפגישות הרלוונטיות. במידה והמשבצת לצד הגבלה זו תשאר ריקה, המנוי הספציפי יאפשר ללקוחות שמחזיקים בו להירשם לכל סוגי האירועים בעסק שלכם.

הגבלת תדירות הרשמות

באפשרותכם להגביל את מספר הרישומים לאירועים או קטגוריות ספציפיות. במידה ותרצו להפעיל את ההגבלה הזו, עליכם לסמן V במשבצת שעל ידה, ולבחור בין האפשרויות הרבות שמערכת הניהול מציעה לכם.

שיטת המדידה שלנו היא קלנדרית! לדוגמא, נניח ותבחרו שמנוי מסוים יאפשר 8 הרשמות בחודש. המשמעות ה״קלנדרית״ היא שהספירה של ההרשמות, תתחיל ב-1 לחודש ותסתיים ב-30 לחודש.
  • הגבלת רישום לרשימת המתנה 

הגדירו לכמה רשימות המתנה אתם רוצים לאפשר ללקוחות שלכם להירשם בטווח זמן מסוים. לדוגמה, ניתן להגדיר שהלקוחות יוכלו באמצעות המנוי שלהם, להירשם לרשימת המתנה אחת ביום בלבד.

  • הגבלת רישום לימים

מאפיין זה יאפשר לכם להגדיר ימים מסוימים בהם לקוחות המחזיקים את סוג המנוי אותו אתם יוצרים יוכלו להירשם למפגשים. למשל: תוכלו להגדיר סוג מנוי שאיתו ניתן להירשם למפגשים רק בימי ראשון ורביעי.

  • הגבלת שעות

תוכלו להגדיר את טווח השעות של האירועים אליהם יוכלו הלקוחות להירשם. למשל: תוכלו להגדיר שלקוחות בעלי מנוי ״פעם בשבוע״ יוכלו להירשם רק למפגשים שמתקיימים בין השעות 9:00-12:00.

  • הוספת זמן רישום

הגדרה זו מאפשרת להוסיף או להפחית שעות לזמן ההרשמה הכללי. במידה והגדרתם בלוח הזמנים שההרשמה למפגש מסוים נפתחת 24 שעות לפני תחילתו, תוכלו להעניק ללקוחות המחזיקים בסוג מנוי זה קדימות, ולאפשר להם להירשם ״איקס״ שעות לפני פתיחת ההרשמה. מצד שני ניתן להעניק לאלו שאינם מחזיקים בחברות זו קדימות. כל שעליכם לעשות הוא לכתוב את מספר השעות במינוס, כך מי שמחזיק בחברות יוכלו להירשם למפגש ״איקס״ שעות אחרי פתיחת ההרשמה. לסיום, ניתן להחריג אירוע או קטגוריה מסוימת מהגדרה זו.

  • הרשמה על בסיס מקום פנוי

תוכלו לפנק את הלקוחות שלכם ולהוסיף להם מספר הרשמות למנוי על בסיס מקום פנוי.  זוכרים את הדוגמה שהוצגה במעלה המדריך? המנוי הוגדר לשלוש הרשמות בשבוע סך הכל. כעת, ניתן להוסיף את האפשרות להרשמה הרביעית!

  • הגדר ככרטיסיה שקופה

הגדרה זו נועדה ליצירת כרטיסיות שלא יכנסו לסטטיסטיקת המכירות שלכם. לרוב, מקימים כרטיסיות שקופות לאנשי הצוות , מאחר ולא תרצו להתחשב ב״מכירות״ שלהם כחלק מהסטטיסטיקות של העסק.

כרטיסיה שקופה נקראת כך מאחר והיא לא מופיעה בסטטיסטיקות. רבים נוטים לחשוב שהיא אינה ניתנת לצפיה (שקופה) באפליקציית הלקוחות ובמערכת הניהול, אך זה לא נכון.

שתף

Was this lesson helpful? Let us know!

שאלות נפוצות

מה ההבדל בין ״לקוחות פעילים״ ל-״מנויים פעילים״?
איך מוסיפים כרטיסיה?