חזרה

טפסים דיגיטליים

טפסים דיגיטליים מאפשרים תקשורת רחבה ואיסוף מידע קולקטיבי מהלקוחות שלכם, ליצור חוזים בכתב, לייעל את תהליך ההרשמה ובעיקר לחסוך זמן והתעסקות חוזרת. ב-Arbox תוכלו ליצור טפסים שונים כמו הצהרת בריאות ותקנון, שביעות רצון וחוות דעת, ביקורות, מעקב ומדידה בין פגישות ועוד. את הטפסים המשתמשים יוכלו למלא דרך אפליקציית הלקוחות, אתר ההרשמות ובאמצעות לינק ישיר לטופס.

לאחר מילוי הטופס הפרטים יתועדו בפרופיל הלקוח באופן אוטומטי, כך תוכלו לגשת אליהם בכל רגע נתון. בנוסף, על ידי כניסה לדוח ״טפסים חתומים״ תוכלו לעקוב בקלות אחר לקוחות שטרם מילאו את הטופס ולתזכר אותם.

הוספת סוג מסמך

  1. גשו למסך ניהול הטפסים ובחרו ב-״יצירת סוג מסמך חדש״.
  2. כתבו את שם סוג המסמך, הגדירו את תוקפו וקבעו האם הוא מיועד ללקוחות ומתעניינים או לאנשי צוות. לסיום, לחצו על ״שמירה״.
יצירת סוג מסמך חדש בארבוקס

‍‍

יצירת טופס דיגיטלי

הישארו בקטגוריית ״טפסים״ ובחרו הפעם בכפתור ״יצירת טופס דיגיטלי״. עקבו אחר סדר הפעולות הבא, והקפידו להכין את הטופס הראשון שלכם בסבלנות ודייקנות (כל הלקוחות שלכם עתידיים להיחשף אליו ולמלא אותו).

‍ניתן לחלק את הטופס לארבעה חלקים מרכזיים:

שם הטופס וסוג המסמך

מלאו את הפרטים שלפניכם. אל תקשרו את הטופס לסוג חברות, במידה ואתם רוצים שהוא יופיע בפני כולם (מומלץ).

תוכן מרכזי

במידה ויש לכם תקנון מוכן, כל שעליכם לעשות הוא להעתיק אותו ולהדביק ממש כאן!

הזינו את תוכן הטופס הדיגיטלי שלכם

הקמת שאלון

הגדירו את סוג השאלון שלכם. האם אתם מעוניינים שהלקוחות יענו על השאלות ב-״כן״ ו-״לא״, ״בחירה מרובה״ או באמצעות ״תשובה פתוחה״.

שאלות ״כן/לא - מתקדם״ מאפשרות לכם לשלוט באופן רחב יותר בלקוחותיכם. הגדרה זו מקנה לכם את היכולת לבחור אילו לקוחות ״כשירים״ לקחת חלק בפעילויות ואילו לא. שאלה לדוגמה, ״ האם את.ה סובלים מבעיות לב?״.

לאחר שהגדרתם את אופי השאלה, עליכם ללחוץ על ״הוסף שאלה״ ולהזין אותה. אל תשכחו להחליט אילו שאלות הן ״רשות״, ואילו שאלות הן ״חובה״.

הוספת שאלון לטופס הדיגיטלי בארבוקס

הגדרות חתימה

הגדירו את הפרטים הנדרשים מהלקוח בעת החתימה, ניתן לבחור בחתימה דיגיטלית, סימון ״וי״ בתיבה ולשלב בין השניים. בסיום לחצו על ״שמירת תבנית״.

הגדרות חתימה על טפסים דיגיטליים

טיפ של אלופים

במידה ותרצו לחייב את הלקוחות לחתום על טפסים לפני ההרשמה לאירועים בעסק, תוכלו להגדיר את הטופס כחובה. ללא חתימה על הטופס הלקוחות לא יוכלו להירשם לאירועים כלל. כל שעליכם לעשות הוא להישאר בעמוד ה-״הגדרות״ של Arbox ולעבור לחלון ״הגדרות בית עסק״.


תגללו מטה עד קטגורית ״העדפות״, ולחצו על אייקון העריכה לצד ״הגדרות בקרת כניסה ורישום לשיעורים״. לסיום, סמנו לכם את האפשרויות שעונות על הצרכים שלכם ובחרו ב״שמירה״.

חסימת לקוחות ללא חתימה על תקנון והצהרת בריאות


במידה והלקוח.ה נחסמו מפעילות בעקבות זה שסטטוס החתימה שלהם הוא ״לא״, אך מבחינתכם הלקוח.ה כשירים לפעילות בעסק, עליכם לגשת לפרופיל שלהם ולבצע מספר פעולות פשוטות:

  1. עברו ל-״פרטים אישיים״ בפרופיל הלקוח.ה.
  2. לחצו על אייקון העריכה ליד ״מסמכים״ ושנו את סטטוס החתימה על הטופס.
  3. לחצו על ה״+״ (מופיע בחלקו השמאלי תחתון של המסך) ובחרו ב״שחרור חסימת הלקוח״.
שחרור חסימת לקוח דרך מערכת הניהול של ארבוקס


כל הכבוד! עכשיו תוכלו לשתף את הטפסים שלכם עם הלקוחות, במספר דרכים שונות: דרך פרופיל הלקוח, באמצעות הודעות אוטומטיות וכמובן שהטופס זמין לחתימה באפליקציית הלקוחות שלכם.

שתף

האם השיעור הזה עזר לך?

שאלות נפוצות

איך ניתן לשלוח את הטופס באופן אוטומטי?
איך ניתן לשלוח את הטופס מתוך פרופיל הלקוח?

לקריאה נוספת

נושאים נבחרים

לא מצאתם את מה שחיפשתם?

קבעו פגישת הדגמה

המומחים שלנו ישמחו להדגים כיצד Arbox יכולה לעזור לקחת את העסק שלכם לגבהים חדשים.

פנו לצוות התמיכה

צוות התמיכה שלנו זמין ושמח לעזור בימים ראשון-חמישי ובשעות 9:00-18:00

בלחיצה על "קבל", אתה מסכים לאחסון של קובצי Cookie במכשיר שלך כדי לשפר את הניווט באתר, לנתח את השימוש באתר ולסייע במאמצי השיווק שלנו. עיין במדיניות הפרטיות שלנו למידע נוסף.