טפסים דיגיטליים
טפסים דיגיטליים מאפשרים תקשורת רחבה ואיסוף מידע קולקטיבי מהלקוחות שלכם, ליצור חוזים בכתב, לייעל את תהליך ההרשמה ובעיקר לחסוך זמן והתעסקות חוזרת. ב-Arbox תוכלו ליצור טפסים שונים כמו הצהרת בריאות ותקנון, שביעות רצון וחוות דעת, ביקורות, מעקב ומדידה בין פגישות ועוד. את הטפסים המשתמשים יוכלו למלא דרך אפליקציית הלקוחות, אתר ההרשמות ובאמצעות לינק ישיר לטופס.
לאחר מילוי הטופס הפרטים יתועדו בפרופיל הלקוח באופן אוטומטי, כך תוכלו לגשת אליהם בכל רגע נתון. בנוסף, על ידי כניסה לדוח ״טפסים חתומים״ תוכלו לעקוב בקלות אחר לקוחות שטרם מילאו את הטופס ולתזכר אותם.
- גשו למסך ניהול הטפסים ובחרו ב-״יצירת סוג מסמך חדש״.
- כתבו את שם סוג המסמך, הגדירו את תוקפו וקבעו האם הוא מיועד ללקוחות ומתעניינים או לאנשי צוות. לסיום, לחצו על ״שמירה״.
הישארו בקטגוריית ״טפסים״ ובחרו הפעם בכפתור ״יצירת טופס דיגיטלי״. עקבו אחר סדר הפעולות הבא, והקפידו להכין את הטופס הראשון שלכם בסבלנות ודייקנות (כל הלקוחות שלכם עתידיים להיחשף אליו ולמלא אותו).
ניתן לחלק את הטופס לארבעה חלקים מרכזיים:
שם הטופס וסוג המסמך
מלאו את הפרטים שלפניכם. אל תקשרו את הטופס לסוג חברות, במידה ואתם רוצים שהוא יופיע בפני כולם (מומלץ).
תוכן מרכזי
במידה ויש לכם תקנון מוכן, כל שעליכם לעשות הוא להעתיק אותו ולהדביק ממש כאן!
הגדירו את סוג השאלון שלכם. האם אתם מעוניינים שהלקוחות יענו על השאלות ב-״כן״ ו-״לא״, ״בחירה מרובה״ או באמצעות ״תשובה פתוחה״.
שאלות ״כן/לא - מתקדם״ מאפשרות לכם לשלוט באופן רחב יותר בלקוחותיכם. הגדרה זו מקנה לכם את היכולת לבחור אילו לקוחות ״כשירים״ לקחת חלק בפעילויות ואילו לא. שאלה לדוגמה, ״ האם את.ה סובלים מבעיות לב?״.
לאחר שהגדרתם את אופי השאלה, עליכם ללחוץ על ״הוסף שאלה״ ולהזין אותה. אל תשכחו להחליט אילו שאלות הן ״רשות״, ואילו שאלות הן ״חובה״.
הגדירו את הפרטים הנדרשים מהלקוח בעת החתימה, ניתן לבחור בחתימה דיגיטלית, סימון ״וי״ בתיבה ולשלב בין השניים. בסיום לחצו על ״שמירת תבנית״.
במידה ותרצו לחייב את הלקוחות לחתום על טפסים לפני ההרשמה לאירועים בעסק, תוכלו להגדיר את הטופס כחובה. ללא חתימה על הטופס הלקוחות לא יוכלו להירשם לאירועים כלל. כל שעליכם לעשות הוא להישאר בעמוד ה-״הגדרות״ של Arbox ולעבור לחלון ״הגדרות בית עסק״.
תגללו מטה עד קטגורית ״העדפות״, ולחצו על אייקון העריכה לצד ״הגדרות בקרת כניסה ורישום לשיעורים״. לסיום, סמנו לכם את האפשרויות שעונות על הצרכים שלכם ובחרו ב״שמירה״.
במידה והלקוח.ה נחסמו מפעילות בעקבות זה שסטטוס החתימה שלהם הוא ״לא״, אך מבחינתכם הלקוח.ה כשירים לפעילות בעסק, עליכם לגשת לפרופיל שלהם ולבצע מספר פעולות פשוטות:
- עברו ל-״פרטים אישיים״ בפרופיל הלקוח.ה.
- לחצו על אייקון העריכה ליד ״מסמכים״ ושנו את סטטוס החתימה על הטופס.
- לחצו על ה״+״ (מופיע בחלקו השמאלי תחתון של המסך) ובחרו ב״שחרור חסימת הלקוח״.
כל הכבוד! עכשיו תוכלו לשתף את הטפסים שלכם עם הלקוחות, במספר דרכים שונות: דרך פרופיל הלקוח, באמצעות הודעות אוטומטיות וכמובן שהטופס זמין לחתימה באפליקציית הלקוחות שלכם.
שאלות נפוצות
תחילה עליכם להקים תבנית הודעה ולספח אליה את הטופס הרלוונטי. לאחר מכן, עליכם לקשר את התבנית להודעה אוטומטית ולהגדיר אותה על פי הרצונות שלכם. הכנו מדריך קצר ופשוט במיוחד בשביל זה, בהצלחה!
תחילה, צריך לקשר את הטופס לתבנית הודעה. עברו ל-״הגדרות״ מערכת הניהול ובחרו ב-״פעולות אוטומטיות״. הוסיפו תבנית הודעה חדשה וקשרו אליה את הטופס הרלוונטי. כעת, היכנסו לפרופיל הלקוח ועברו לקטגורית ״תקשורת״. לחצו על ה-״+״ הכחול ובחרו ב-״שליחת קישור לטופס״.