חזרה

ניהול לקוחות

הלקוחות הם לב העסק שלכם, ולכן ניהולם הנכון קריטי להצלחתכם!

היכרות עם הלקוחות שלכם ברמה האישית תאפשר לכם להבין טוב יותר את הרצונות והמניעים שלהם - מדוע הם בוחרים בשירותים ובמוצרים שלכם על פני אחרים, אילו מוצרים הם נוהגים לרכוש באופן קבוע ואיך הגיבו בעבר למבצעים או פעילויות שונות בעסק שלכם.

Arbox מאפשרת לכם ליצור מאגר רחב המכיל מידע חיוני על לקוחותיכם.
בעת הוספת לקוח חדש יפתח עבורו פרופיל שבו תוכלו להזין פרטים, מידע והערות לגביו, ואף לבצע פעולות כמו שליחת הודעות וחידוש חברות. פרופיל הלקוח יאגד בתוכו את כל ההיסטוריה של הלקוח וכך יאפשר לכם לעקוב אחרי העדפותיו לאורך הדרך.

לאחר שהלקוחות נקלטו במערכת תוכל לבצע עבורם רכישות, ליצור משימות שיזכירו לכם לגבות מהם תשלום, לשלוח להם טפסים דיגיטליים לרשום אותם לפגישות ועוד...


על מנת לחזק את הקשר בין הלקוחות לעסק, Arbox מאפשרת לכם לשלוח הודעות sms, נוטיפיקציות ומיילים באופן ידני או אוטומטי. תוכלו לעדכן את הלקוחות בכל הקשור לפגישות שלהם, חידושים בעסק או לשלוח קודי קופון שיעודד אותם לבצע רכישות. תוכלו גם ליצור תזכורות אוטומטיות למשימות שיהיו מקושרות ללקוחות שלכם, לדוגמה - ליצור קשר עם מתעניינים חדשים, או לקוחות שהחסירו פגישה.

ללקוחות רשומים תפתח גישה לאפליקציית הלקוחות, בה יכולו לצפות ולהירשם לפגישות, לערוך את הפרטים האישיים שלהם ולשלם עבור מוצרים וחברויות בכוחות עצמם.

שתף

האם השיעור הזה עזר לך?

שאלות נפוצות

No items found.

לקריאה נוספת

נושאים נבחרים

לא מצאתם את מה שחיפשתם?

קבעו פגישת הדגמה

המומחים שלנו ישמחו להדגים כיצד Arbox יכולה לעזור לקחת את העסק שלכם לגבהים חדשים.

פנו לצוות התמיכה

צוות התמיכה שלנו זמין ושמח לעזור בימים ראשון-חמישי ובשעות 9:00-18:00

בלחיצה על "קבל", אתה מסכים לאחסון של קובצי Cookie במכשיר שלך כדי לשפר את הניווט באתר, לנתח את השימוש באתר ולסייע במאמצי השיווק שלנו. עיין במדיניות הפרטיות שלנו למידע נוסף.