חזרה

ניהול משתתפים במפגש קבוצתי

לאחר שצפיתם בסרטון הקצר על ניהול משתתפים במפגש קבוצתי, בואו ונעמיק קצת יותר בנושא ונלמד איך לשלוט בכלי החשוב הזה.

ניהול המשתתפים במפגש הקבוצתי הוא אחד מהכלים היעילים ביותר שארבוקס מספקת לכם. בעזרתו, תוכלו לבצע מגוון פעולות שיסייעו לכם לנהל את המפגש בצורה איכותית: להוסיף ולמחוק משתתפים (לקוחות, מתעניינים ואנשי צוות), לנהל את רשימת ההמתנה, לראות את רשימת הביטולים ועוד...

ניהול משתתפים נכון עשוי להבטיח חוויית משתמש חיובית, לנהל בצורה טובה יותר את הקבוצה ולהפיק את המיטב מהמפגש הקבוצתי.

כעת, פתחו את לוח הזמנים, לחצו על המפגש שזה עתה הוספתם וצפו ״בתצוגה המהירה״. תצוגה אשר מכילה מספר פרטים חשובים על המפגש ומאפשרת לבצע מגוון פעולות כמו - עריכה, ביטול ומחיקה של המפגש או סדרת המפגשים, החלפת איש הצוות האחראי על המפגש, החלפת סוג המפגש, סימון נוכחות למשתתפים ומעבר חלק ל״ניהול המשתתפים״.

תצוגה מהירה בלוח הזמנים של ארבוקס

בכדי לבצע זום אין לרשימת הרשומים, הממתינים והביטולים, עליכם לבחור ב״ניהול משתתפים״.

רשימת הלקוחות

בלחיצה על אייקון פח האשפה, תוכלו לבחור בין שתי האפשרויות הבאות:

  • מחיקת רישום - מחיקת הלקוח מרשימת הלקוחות ללא חיוב או ענישה.
  • ביטול מאוחר - מחיקת הלקוח מרשימת הלקוחות לאחר חיוב (ניקוב כרטיסיה / תדירות רישומים וכו׳) או ענישה. במידה ואתם לא בטוחים במה מדובר, תגללו מעלה ותמצאו את ההגדרה המדויקת תחת הכותרת ״מדיניות ביטולים״.

בלחיצה על ״רישום מתעניין חדש״ תוכלו להקים ולרשום מתעניין למפגש הספציפי, המפגש יחשב עבור המתעניין כמפגש ניסיון:

רשימת המתנה

ברגע שכמות הרשומים תגיע אל המקסימום שהצבתם, הלקוחות שלכם יוכלו להיכנס לרשימת ההמתנה למפגש הקבוצתי. את רשימת ההמתנה ניתן לערוך ולנהל בדרכים הבאות:

  • מעבר לקוחות מרשימת ההמתנה לרשימת הרשומים, על ידי לחיצה על ״הוספה לרשומים״.
  • שליחת הודעה קולקטיבית לממתינים ברשימה.

עמודת ביטולים

בעמודה זו יופיעו כל הלקוחות אשר ביטלו את המפגש, בין אם ביטול רגיל ובין אם ביטול מאוחר. המידע שיופיע בעמודת הביטולים הוא:

  • שם הלקוח.ה
  • זמן ההרשמה לאירוע
  • זמן ביטול האירוע
  • על ידי מי בוצע הביטול
  • שם החברות באמצעותה הלקוח.ה נרשמו לאירוע

תוכלו להוסיף את הלקוח.ה בחזרה למפגש, על ידי לחיצה על אייקון השיחזור:

שתף

האם השיעור הזה עזר לך?

שאלות נפוצות

איך לקוחות נכנסים לשיעור מרשימת המתנה?
מה זה ביטול מאוחר?
אפשר להסתיר את התצוגה המקדימה?

לקריאה נוספת

נושאים נבחרים

לא מצאתם את מה שחיפשתם?

קבעו פגישת הדגמה

המומחים שלנו ישמחו להדגים כיצד Arbox יכולה לעזור לקחת את העסק שלכם לגבהים חדשים.

פנו לצוות התמיכה

צוות התמיכה שלנו זמין ושמח לעזור בימים ראשון-חמישי ובשעות 9:00-18:00

בלחיצה על "קבל", אתה מסכים לאחסון של קובצי Cookie במכשיר שלך כדי לשפר את הניווט באתר, לנתח את השימוש באתר ולסייע במאמצי השיווק שלנו. עיין במדיניות הפרטיות שלנו למידע נוסף.