סרגל כלים והגדרות לוח הזמנים
בחלקו העליון של היומן נמצא סרגל הכלים אשר כולל בתוכו מגוון רחב של אפשרויות. במאמר הקרוב נכיר אותו לעומק ונלמד כיצד להשתמש בפונקציות השונות שלו [מימין לשמאל].
ניווט
בחירה בין ימים\שבועות\חודשים ומעבר מהיר ליום הנוכחי
סניפים
במידה והעסק שלכם מורכב מכמה סניפים שונים, שם הסניף יופיע לצד המילה ״יומן״. בלחיצה עליו ניתן יהיה לעבור בין לוחות הזמנים השונים שלהם.
לינק פומבי ליומן באתר
הלינק משקף את היומן באתר ההרשמות שלכם. ניתן לשתף אותו עם לקוחות ומתעניינים, על מנת שיוכלו לבצע הרשמות לאירועים בעסק שלכם בכוחות עצמם. תוכלו לשתף את הלינק ברשתות החברתיות, קבוצות וואטסאפ סגורה עם הלקוחות ועוד!
פילטרים
סינון האירועים ביומן עפ"י אנשי צוות, סוגי אירועים, סטטוס הרשמה ועוד. שיטת הסינון שלנו מאפשרת לבצע מס' סינונים במקביל, על מנת שתוכלו לקבל תמונת מצב מדויקת על לוח הזמנים שלכם.
אייקון ההגדרות
דרכו ניתן להוסיף ולערוך את האירועים השונים שלכם (מפגשים קבוצתיים, פגישות אישיות וקורסים), לקבוע הגדרות הרשמה ומדיניות ביטולים של בית העסק, לבטל ולשחזר אירועים באופן גורף ועוד.
תצוגות
לרשותכם 5 תצוגות יומן, בחרו את התצוגה הנוחה ביותר עבור העבודה השוטפת שלכם.
הגדרות היומן בעלות השפעה רבה על הלקוחות שלכם, לכן נשמח להציג אותם בפניכם בהרחבה. על מנת לגשת אליהן עליכם ללחוץ על אייקון ה״הגדרות״ ביומן, ולאחר מכן לבחור ב-״הגדרות יומן״. למעבר להגדרות היומן
ברגע זה תחשפו לחמש קטגוריות שונות - ״הרשמות״, ״עדכונים״, ״רשימת המתנה״, ״מדיניות פגישות״ ו-״כללי״. אנא מכם, הכנסו לכל אחת מהן וערכו אותן לפי הרצונות והצרכים שלכם.
זמן הצגת השיעורים ללקוחות - בחרו מתי הלקוחות שלכם יחשפו ללוח הזמנים שלכם דרך אפליקצית הלקוחות והאתר שלכם. במידה ואתם רוצים לחשוף שבוע אחד קדימה מלוח הזמנים שלכם בפני לקוחותיכם, בכל יום שבת בשעה 20:00 בדיוק, עליכם יהיה לערוך את ההגדרה באופן הבא.
ניתן להשאיר את ההגדרה בדיוק כפי שהיא מוצגת באופן טבעי. במקרה זה כל לוח הזמנים שלכם יופיע בכל רגע נתון באפליקציית הלקוחות והאתר שלכם.
ניתן לאפשר ללקוחות שלכם לבטל אירוע שהם כבר רשומים אליו, ולהירשם במקומו לאירוע אחר מבלי לגבות מהם תשלום נוסף. נניח שאחד הלקוחות שלכם ביטל את הרשמתו בטווח הזמנים של ״ביטול מאוחר״ (אתם אלה שהגדרתם מה הוא ״ביטול מאוחר״, כאשר הקמתם את האירועים השונים בלוח הזמנים שלכם), אך אתם רוצים לאפשר לו להירשם לאירוע אחר (האירוע מוכרח להיות באותו היום של האירוע שהלקוח היה רשום אליו לפני כן) מבלי לגבות ממנו תשלום נוסף. לשם כך, עליכם להפעיל את המתג ולבחור בטווח הזמנים בו הלקוח יוכל לבצע את ההחלפה.
בדוגמא הבאה הלקוח יוכלו לבטל את הרשמתו, ומרגע הביטול להירשם לאירוע אחר בטווח של עשר דקות (ללא חיוב או ניקוב נוסף).
עדכונים
- הגדירו כמה זמן לפני תחילת אירוע לקוחותיכם יקבלו לגביו תזכורת באפליקציית הלקוחות, התזכורת נשלחת כהודעת ״פוש״ (ללא עלות) ולא ניתן בשלב זה לערוך את הנוסח שלהן.
- עדכון באמצעות SMS - ברגע הכניסה מרשימת המתנה לרשימת הרשומים, הלקוחות שלכם יקבלו הודעת פוש לאפליקצית הלקוחות. במידה ואתם מעוניינים לספק להם אינדיקציה נוספת, כך שהם בטוח יקבלו את המסר, בחרו בהפעלת המתג ושלחו להם SMS בנוסף להודעת הפוש.
הגדירו כיצד לקוחותיכם יכנסו מרשימת ההמתנה לרשימת הרשומים. האפשרות הראשונה תכניס את הלקוחות שלכם באופן אוטומטי ברגע שיתפנה מקום, והאפשרות השניה תבקש מהם אישור להיכנס.
האישור תקף למשך הזמן שתגדירו מראש (בדוגמה שמוצגת לפניכם, הלקוחות חייבים להגיב לאישור תוך 20 דקות). במידה והלקוח לא אישר בזמן שהוגדר לו, ההזדמנות שלו להיכנס לרשימת הרשומים תעבור אל הבא בתור ברשימה.
זמן הכנסת משתתפים מהמתנה
בחרו מתי המערכת תפסיק להכניס לקוחות מרשימת ההמתנה לרשימת הרשומים, בדוגמה הבאה המערכת לא תאפשר לממתינים לעבור לרשימת הרשומים בטווח של שעה אחת מתחילת האירוע.
ביטול לאחר הצטרפות מהמתנה
ניתן להגדיר זמני ביטול ללא חיוב ללקוחות שלכם, אשר נכנסים מרשימת המתנה לרשימת הרשומים. בדוגמה הבאה, הגדרנו שהלקוחות יוכלו לבטל את הרשמתם עד חמש דקות לאחר הכניסה שלהם מרשימת ההמתנה לרשימת הרשומים, מבלי שנגבה מהם מחיר/ניקוב כלל.
בשונה ממפגשים קבוצתיים, בעת הוספת פגישה אישית ללוח הזמנים לא ניתן כרגע להגדיר מדיניות ביטולים. על מנת להגדיר קולקטיבית לפגישות האישיות שלכם את מדיניות הביטולים, עליכם להיכנס להגדרות היומן ולבחור ב״מדיניות פגישות״. גם בסוג אירוע זה, ניתן לבחור בין שתי דרכים:
לאפשר ללקוחות לבטל את ההרשמה אך רק בטווח זמנים מסוים או לאפשר ללקוחות לבטל את ההרשמה בכל טווח זמנים, אך הביטול עלול להיחשב לביטול מאוחר.
הגבלת זמן ביטול הפגישות
בדוגמה הבאה נציג כיצד אפשר להגדיר את הדרך הראשונה שציינו לעיל. הלקוחות יוכלו לבטל את הפגישה האישית בכל רגע נתון, אך שעה לפני תחילת הפגישה, אפליקציית הלקוחות או אתר ההרשמות לא יאפשרו להם יותר.
ביטול מאוחר
שימו לב שהמתג בדוגמה הקודמת לצד ״אפשר ביטול מאוחר״ אינו פעיל, בכדי להגדיר את הדרך השניה שציינו לעיל, עליכם להפעיל אותו. בדוגמה שלפניכם לקוחותיכם יוכלו לבטל את הרשמתם לפגישות אישיות בכל רגע נתון, אך שעה לפני תחילת הפגישה, המערכת תגבה מהם תשלום/ניקוב.
הצגת מדיניות הביטולים בחנות
במידה ותבחרו להפעיל את מתג זה, הלקוחות שלכם יוכלו לראות את מדיניות הביטולים של העסק דרך אפליקציית הלקוחות ואתר ההרשמות, רגע לפני הרשמתם.
תצוגה מקדימה - צפו בפרטי המפגשים שלכם וסמנו נוכחות ללקוחות בקלות באמצעות ה״תצוגה המקדימה״ של Arbox. לחצו לחיצה אחת על אחד מהאירועים שלכם וצאו לדרך! כמו תמיד חשוב לנו שכוח הבחירה ישאר בידיים שלכם, לכן ניתן לבטל את ה״תצוגה המקדימה״ ולגשת ישר לרשימת הלקוחות באמצעות כיבוי המתג.
הקמתם אתר אישי לעסק שלכם? אתם מעוניינים להטמיע בו את לוח הזמנים של Arbox? מצוין! עליכם לפנות לאיש הטכני שלכם ולהציג לו את ההגדרה הבאה.
כפי שמצוין, בלחיצה על ״העתק״ ה-iframe שמופיע לפניכם יועתק למחשב שלכם, וניתן יהיה להדביק אותו במקום המיועד ״מאחורי הקלעים״ באתר העסק. לוח הזמנים יופיע באתר ויתעדכן בזמן אמת!
שאלות נפוצות
ביטול הרשמה לשיעור בשעה שחורגת ממדיניות הביטולים (מוגדרת על ידי בעל העסק), הביטול גובה תשלום מהלקוחות ומסיר אותם הרשמתו.
בהחלט! אנו משאירים את חופש הבחירה בידיים שלכם. עליכם להיכנס להגדרות היומן, לבחור בקטגורית ״כללי״, ולכבות את המתג שמופיע בראש המסך.
הלקוחות יקבלו מייל והתראה לאפליקציה שיבשרו שתורם הגיע. עליהם יהיה להיכנס ל״פיד״ (דף הבית) באפליקציה, ולאשר את ההתראה במסגרת הזמן שהצבתם מראש.
הגדרה שמאפשרת ללקוחות לבטל הרשמה למפגש (בטווח זמנים של ״ביטול מאוחר״), ולהירשם למפגש אחר (באותו היום) ללא חיוב נוסף.
כשהצטרפתם ל-Arbox קיבלתם מאיתנו מתנת הצטרפות של 100 סמסים. תוכלו לבחון את יתרת הסמסים שלכם בחלקו השמאלי העליון של עמוד ה-״תקשורת״. במידה ותרצו לרכוש סמסים נוספים, תוכלו לעשות זאת כאן.