כלים מתקדמים

יצירת משימה חדשה

כבעלי עסקים חשוב מאוד שתתכננו את הזמן שלכם בצורה נכונה ויעילה. אחת הדרכים לעשות זאת היא לחלק את כמות העבודה והמשימות בין אנשי הצוות שלכם. האצלת סמכויות מאפשרת לכם לפנות זמן להתמקדות במשימות חשובות אחרות. במידה ואין לכם צוות, חשוב שתהיו במעקב מתמיד על המשימות שלכם כדי לוודא שלא תפספסו שום דבר חשוב.

Arbox מאפשרת לכם ליצור משימות המשויכות ללקוח או מתעניין ספציפי, ולהקצות אותן לכם או לאנשי הצוות שלכם. תוכלו גם ליצור תזכורות אוטומטיות למשימות שיעזרו להקל על תהליכי העבודה שלכם.
שימוש במשימות ומעקב אחריהן יאפשר לכם להבטיח שכל הלקוחות יקבלו מכם את השירות הטוב ביותר.

הוספת סוג משימה

  1. לחצו על ״משימות״ בתפריט הצד.
  2. בחרו באייקון גלגל השיניים.
  3. לחצו על ״יצירה״ וכתבו את שם המשימה החדשה, לאחר מכן לחצו על ה-√ לשמירה.
הוספת סוג משימה למערכת הניהול

מספר דוגמאות לסוגי משימות:

  • שיחת מכירה
  • חידוש חברות
  • ביצוע זיכוי
  • ליצור קשר אחרי מפגש ניסיון

הוספת משימה חדשה

לאחר שהוספתם סוגי משימות למערכת שלכם, הגיע הזמן ליצור את המשימה הראשונה ולשייך אותה לעצמכם או לאנשי הצוות שלכם!

עקבו אחר סדר הפעולות הבא בבקשה:

  1. הישארו בעמוד המשימות ולחצו על כפתור ״יצירת משימה״. ניתן גם ליצור משימה חדשה, דרך כפתור ״פעולות מהירות״.
  2. בחרו את סוג המשימה ואת איש הצוות שיבצע אותה.
  3. בחרו את אופי המשימה: כללית/לקוחות/מתעניינים.
  4. במידה ובחרתם באופציות ״לקוחות״ או ״מתעניינים״, הזינו את שם הלקוח או המתעניין אליו תרצו לשייך את המשימה.
  1. הזינו את תיאור המשימה ובחרו האם להציג אותה בנוסף, דרך ממשק סימון הנוכחות ובקרת הכניסה.
ברגע שמועד המשימה יגיע, תוכלו לצפות בנקודה אדומה בתפריט הראשי של מערכת הניהול. הסימון יציג בפניכם את כמות המשימות שעליכם לבצע באותו היום. כך נמנע מפספוס המטלות שלנו או של אנשי הצוות שלנו.

שתף

Was this lesson helpful? Let us know!

שאלות נפוצות

מה ההבדל בין תזכורת למשימה והודעה?