כלים מתקדמים

תזכורות אוטומטיות למשימות

פעולות אוטומטיות יכולות לעזור לכם בניהול העסק, כך שלא תשכחו ליצור קשר עם אף לקוח, לגבות תשלום או לחדש ללקוח קיים את החברות. כך תוכלו להגדיל את המכירות שלכם ולהגדיל את כמות הלקוחות שלכם! אחת האוטומציות שיכולה לחסוך לכם זמן וכסף היא תזכורת אוטומטית למשימות.

באמצעות Arbox תוכלו להגדיר תזכורות על משימות שיקפצו לכם או לאנשי הצוות שלכם באופן אוטומטי לאחר התרחשות פעולה מסוימת. כך למשל, תוכלו להגדיר שבכל פעם שמצטרף אליכם מתעניין חדש תיווצר משימה שתזכיר לכם ליצור איתו קשר.

כיצד יוצרים תזכורות אוטומטיות למשימות?

  1. עברו לעמוד ״משימות״ שבתפריט הצד.
  2. לחצו על אייקון ״הגדרות״.

תחילה ניצור את סוג המשימה, לחצו על כפתור היצירה בעמודת ״סוגי משימות״ וכתבו את סוג המשימה. בסיום לחצו על √ לשמירה.

הוספת סוג משימה למערכת הניהול

  1. עברו לעמודת ״משימות אוטומטיות״ ולחצו על כפתור היצירה.
  2. בחרו את סוג המשימה, את הטריגר שיפעיל אותה ואת מועד הביצוע שלה.
תזכורת אוטומטית לחידוש חברות: בחרו את סוג המשימה ״חידוש חברות״ , את הטריגרים - ״חידוש מנוי״, ״יצירת לקוח חדש״ ו-״המרת מתעניין״ ולסיום הגדירו את מועד הביצוע.

שתף

Was this lesson helpful? Let us know!

שאלות נפוצות

No items found.