חזרה

הוספת אנשי צוות

אנשי הצוות תורמים לתפעול היומיומי של העסק ובכך מסייעים להצלחתו וצמיחתו. ניהולם הנכון יכול להיות אחד הדברים החשובים והמאתגרים ביותר בעסק. ניהול ומעקב אחר צוות יכול להיות מתיש ולגזול את הזמן היקר שהוא אמור לחסוך לבעלי העסק.

לכן Arbox מאפשרת לכם לנהל את הצוות שלכם בקלות ובמקום אחד! שלחו הודעות ותזכורות, קבעו פגישות, צרו יומן עבודה אישי, העלו מסמכים וצפו בדוחות שונים. Arbox מאפשרת עבודה עם מספר רב של אנשי צוות, כאשר לכל אחד מהם ניתן להגדיר הרשאה מסוימת בהתאם לתפקידו.

בעת יצירת איש הצוות יהיה עליכם לבחור הרשאה עבורו, וזאת בהתאם לסוג העסק ותפקיד העובד. תוכלו לבחור יותר מהרשאה אחת עבור איש צוות, כמו למשל עובד קבלה שמעניק גם שירות לקוחות.

סוגי ההרשאות הקיימות


בעלים - הרשאה זו מספקת לאיש הצוות גישה מלאה לכל המערכת. באפשרותו להוסיף אנשי צוות ולבצע פעולות עריכה ומחיקה בכל העמודים והכלים במערכת הניהול.

מנהל -
הרשאה זו מספקת לאיש הצוות גישה מלאה לכל המערכת. באפשרותו להוסיף אנשי צוות ולבצע פעולות עריכה ומחיקה בכל העמודים והכלים במערכת הניהול.

מנהל מכירות - הרשאה זו מספקת גישה מלאה למערכת הניהול בכל הקשור למתעניינים: כרטיסיות מתעניין, המרת מתעניינים ללקוחות, רישום לפגישות ניסיון וכו׳. באפשרותו גם לגשת לכרטיסיות הלקוחות ולבצע חידושי חברות . חשוב לדעת, ״מנהל מכירות״ יכול גם לצפות בדוחות הפיננסים של העסק.

איש מכירות -
הרשאה זו מספקת לאיש הצוות גישה חלקית לביצוע פעולות במערכת הניהול - מסך הבית, לקוחות, מתעניינים, דוחות ויומן.

עובד קבלה - הרשאה זו מספקת גישה מינימלית למערכת הניהול. צפייה בכרטיס לקוח (אך ללא אפשרות לביצוע פעולות), צפייה ביומן ורישום לקוחות ומתעניינים לפגישות.

שירות לקוחות -
הרשאה זו מספקת גישה למערכת הניהול בכל הקשור ללקוחות: יצירת לקוח חדש, חידוש מנוי או כרטיסייה, גביית כספים, עריכת לקוח וכו׳. באפשרותם גם לגשת ליומן, לרשום לקוחות לפגישות ולעקוב אחר מצב ההרשמה.

איש
צוות - הרשאה זו היא ההרשאה המינימאלית ביותר, אנשי צוות לא יכולים לבצע פעולות כלל במערכת הניהול. הפלטפורמה האידיאלית עבור אנשי הצוות שלכם היא ממשק סימון הנוכחות, בממשק זה אנשי הצוות יוכלו לסמן נוכחות ללקוחות שנרשמו למפגשים שלהם.

הוספת אנשי צוות

  1. לחצו על ״הגדרות״ בתפריט הצד, ולאחר מכן בחרו ב״אנשי צוות״.
  2. לחצו על כפתור ״הוספת איש צוות חדש״.
  1. הזינו את הפרטים של אנשי הצוות שלכם במלוא תשומת הלב. ההתחברות שלהם לממשקים השונים, תתבצע בעזרת המייל שתזינו ברגע זה
  2. בחרו את ההרשאה הרלוונטית לאיש הצוות, לסיום לחצו ״שמירה״.

מצוין, אנשי הצוות נוספו למערכת! הם יוכלו להתחבר אליה באמצעות כתובת המייל הרשומה בפרופיל שלהם, ובאמצעות הסיסמה הראשונית שנשלחה אליו במייל (זה קורה אוטומטית ברגע ההצטרפות). מרגע זה איש הצוות יוכל לקבל מכם הודעות ותזכורות, לצפות ביומן העבודה האישי שלו ולבצע משימות נוספות בהתאם להרשאותיו.

אנו ממליצים שתחקרו לצד אנשי הצוות שלכם את ממשק סימון הנוכחות, מאחר והם ישתמשו בו הרבה! אל תשכחו, ההתחברות למערכת הניהול, ממשק סימון הנוכחות, אפליקציית הלקוחות ו-אתר ההרשמות מתבצעת בעזרת אותם פרטי ההתחברות.

שתף

האם השיעור הזה עזר לך?

שאלות נפוצות

No items found.

לקריאה נוספת

נושאים נבחרים

לא מצאתם את מה שחיפשתם?

קבעו פגישת הדגמה

המומחים שלנו ישמחו להדגים כיצד Arbox יכולה לעזור לקחת את העסק שלכם לגבהים חדשים.

פנו לצוות התמיכה

צוות התמיכה שלנו זמין ושמח לעזור בימים ראשון-חמישי ובשעות 9:00-18:00

בלחיצה על "קבל", אתה מסכים לאחסון של קובצי Cookie במכשיר שלך כדי לשפר את הניווט באתר, לנתח את השימוש באתר ולסייע במאמצי השיווק שלנו. עיין במדיניות הפרטיות שלנו למידע נוסף.