ניהול לקוחות ומתעניינים

תקשורת עם לקוחות

שמירה על תקשורת רציפה עם הלקוחות שלכם מאפשרת לשמור על מערכת יחסים טובה וארוכת טווח ביניהם לבין העסק.
לקוחות שמרגישים חלק מהסיפור של העסק יהיו לקוחות נאמנים יותר, נכונים יותר להמליץ על השירותים שלכם ללקוחות פוטנציאלים נוספים, לקבוע פגישות ולבצע רכישות.

עם Arbox תוכלו לתקשר עם הלקוחות שלכם באמצעות הודעות נוטיפיקציה, SMS ומייל.
החלק הטוב ביותר בשימוש בהודעות הוא שניתן להגדיר אותן גם באופן אוטומטי וגם באמצעות מלל חופשי. תוכלו לייצר תבניות הודעה שישלחו באופן אוטומטי ללקוחות בזמן פעולות שהוגדרו מראש - ביום ההולדת של הלקוח, כאשר יצרתם לקוח חדש או סתם הודעת מעקב ובקשת פידבק אחרי פגישה.

תוכלו לייצר הודעות ממגוון מקומות במערכת - דרך עמוד התקשורת, כפתור ״פעולות מהירות״, ללקוחות ומתעניינים באופן אישי דרך הפרופיל או דרך הדוחות השונים. כך למשל אם תרצו לשלוח ללקוח לחתימה (כמו הצהרת בריאות או תקנון), תוכלו לעשות זאת דרך עמודת תקשורת בפרופיל הלקוח.

קיים יתרון משמעותי נוסף לשימוש בהודעות והוא חיסכון בזמן וכסף. עדכון לקוחות על אירועים או שינויים חשובים יכולים למנוע אי נעימויות וביטולים ברגע האחרון, כך שהמערכת שעושה זאת עבורך באופן אוטומטי יכולה לחסוך לך כסף בטווח הארוך.

שתף

Was this lesson helpful? Let us know!

שאלות נפוצות

No items found.