הגדרות בית העסק

טפסים

טפסים דיגיטליים מאפשרים תקשורת רחבה ואיסוף מידע קולקטיבי מהלקוחות שלכם, ליצור חוזים בכתב, לייעל את תהליך ההרשמה ובעיקר לחסוך זמן והתעסקות חוזרת. ב-Arbox תוכלו ליצור טפסים שונים כמו הצהרת בריאות ותקנון, שביעות רצון וחוות דעת, ביקורות, מעקב ומדידה בין פגישות ועוד. את הטפסים המשתמשים יוכלו למלא דרך אפליקציית הלקוחות, אתר ההרשמות ובאמצעות לינק ישיר לטופס.

לאחר מילוי הטופס הפרטים יתועדו בפרופיל הלקוח באופן אוטומטי, כך תוכלו לגשת אליהם בכל רגע נתון. בנוסף, על ידי כניסה לדוח ״טפסים חתומים״ תוכלו לעקוב בקלות אחר לקוחות שטרם מילאו את הטופס ולתזכר אותם.

סוגי טפסים

  1. גשו למסך ניהול הטפסים ובחרו ב-״יצירת סוג מסמך חדש״.
  2. כתבו את שם סוג המסמך, הגדירו את תוקפו וקבעו האם הוא מיועד ללקוחות ומתעניינים או לאנשי צוות. לסיום, לחצו על ״שמירה״.
סוג מסמך ״תקנון״ ו״הצהרת בבריאות״ הם היחידים שיופיעו כטפסים חתומים בעמוד הלקוח, שאר הטפסים ידרשו הזנה ידנית במערכת!

יצירת טופס

הישארו בקטגוריית ״טפסים״ ובחרו הפעם בכפתור ״יצירת טופס דיגיטלי״. עקבו אחר סדר הפעולות הבא, והקפידו להכין את הטופס הראשון שלכם בסבלנות ודייקנות (כל הלקוחות שלכם עתידיים להיחשף אליו ולמלא אותו).

ניתן לחלק את הטופס לארבעה חלקים מרכזיים:

  • שם הטופס וסוג המסמך - מלאו את הפרטים שלפניכם. אל תקשרו את הטופס לסוג חברות, במידה ואתם רוצים שהוא יופיע בפני כולם (מומלץ).
  • תוכן מרכזי - במידה ויש לכם תקנון מוכן, כל שעליכם לעשות הוא להעתיק אותו ולהדביק ממש כאן!
  • הקמת שאלון - הגדירו את סוג השאלון שלכם. האם אתם מעוניינים שהלקוחות יענו על השאלות ב-״כן״ ו-״לא״, ״בחירה מרובה״ או באמצעות ״תשובה פתוחה״. לאחר שהגדרתם את אופי השאלה, עליכם ללחוץ על ״הוסף שאלה״ ולהזין אותה. אל תשכחו להחליט אילו שאלות הן ״רשות״, ואילו שאלות הן ״חובה״.
שאלות ״כן/לא - מתקדם״ מאפשרות לכם לשלוט באופן רחב יותר בלקוחותיכם. הגדרה זו מקנה לכם את היכולת לבחור אילו לקוחות ״כשירים״ לקחת חלק בפעילויות ואילו לא. שאלה לדוגמה, ״ האם את.ה סובלים מבעיות לב?״.
  • הגדרות חתימה - הגדירו את הפרטים הנדרשים מהלקוח בעת החתימה, ניתן לבחור בחתימה דיגיטלית, סימון ״וי״ בתיבה ולשלב בין השניים. בסיום לחצו על ״שמירת תבנית״.

‍טיפ זהב

במידה ותרצו לחייב את הלקוחות לחתום על טפסים לפני ההרשמה לאירועים בעסק, תוכלו להגדיר את הטופס כחובה. ללא חתימה על הטופס הלקוחות לא יוכלו להירשם לאירועים כלל. כל שעליכם לעשות הוא להישאר בעמוד ה-״הגדרות״ של Arbox ולעבור לחלון ״הגדרות בית עסק״. נגלול מטה עד קטגורית ״העדפות״, ולחצו על אייקון העריכה לצד ״הגדרות בקרת כניסה ורישום לשיעורים״. לסיום, סמנו לכם את האפשרויות שעונות על הצרכים שלכם ובחרו ב״שמירה״.

שתף

Was this lesson helpful? Let us know!

שאלות נפוצות

No items found.